zoeken op geboortejaar

Ik zat laatst achter de computer een beetje te denken..
ik duik achter msn...
en een ander CO lid had het zelfde idee...
zou het niet handig zijn dat je hier op CO zou kunnen zoeken op geboortejaar??

MvG,
Niek (snake)

ja is waarschijnlijk wel handiger zodat je via msn dan kan comuceren met elektromensen van eigen leeftijd

maar dan moet wel iedereen hun geboortejaar invullen

is een leuke optie

kevin_

Don't Blame Me, Blame Yourself..
Hugo Welther

Moderator

Slechts een klein aantal leden heeft zijn profiel volledig ingevuld.
Het heeft dus geen zin.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.
Maak me niet gek, ik ben al gek.

Net maar even mijn profiel ingevuld :-)

Ik heb wat problemen met wanneer een d of t te gebruiken, ddt gebruik ik niet!

Op 26 april 2006 20:10:39 schreef Hugo Welther:
Slechts een klein aantal leden heeft zijn profiel volledig ingevuld.
Het heeft dus geen zin.

waarom is het dan niet verplicht om je profiel in te vullen??

Op 26 april 2006 20:14:04 schreef morc:
Net maar even mijn profiel ingevuld :-)

kijk zulke mensen moeten we hebben :p

Op 26 april 2006 20:10:13 schreef kevin_:
ja is waarschijnlijk wel handiger zodat je via msn dan kan comuceren met elektromensen van eigen leeftijd

maar dan moet wel iedereen hun geboortejaar invullen

is een leuke optie

kevin_

daar dacht ik dus ook al meteen aan :p

KT88

Overleden

Op 26 april 2006 20:15:58 schreef snake:
waarom is het dan niet verplicht om je profiel in te vullen??

Hoe zouden we dat kunnen verplichten?
En als we dat al zouden kunnen, dan kan iedereen nog altijd maar wat invullen , toch?
Net als op die dating sites, iedereen is altijd 18 jaar... >:-)

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -

Ik snap het nut niet echt, waarom zou je alleen mensen van je eigen leeftijd toe willen voegen?

Zoekt en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoek

En dan gelijk de jarige van die dag vermelden op de homepage van CO.

Hobby, maar sample met mate. | BumbleBee plus pack | Weerstand calculator voor je PSP

Op 26 april 2006 20:20:37 schreef KT88:
[...]
Hoe zouden we dat kunnen verplichten?
En als we dat al zouden kunnen, dan kan iedereen nog altijd maar wat invullen , toch?
Net als op die dating sites, iedereen is altijd 18 jaar... >:-)

Hoe weet jij dat?:P

Ik vind dat hier vooral scholieren geen geboortjejaar in hebben gevuld die schoolvragen hebben.

DE OLDE

Overleden

Iedereen moet vrij zijn om zoveel privacy weg tegeven als hij of zij zelf wil. En waarom praten met eigen leeftijd, de jongeren kunnen ontzettend veel hebben aan de ervaring van ouderen en omgekeerd de ouderen kunnen veel leren van jongeren. Niet iedereen is even handig op elk gebied.

Wat Lefert levert, levert anders geen mens.

De leeftijd maakt voor mij eigenlijk helemaal geen ene ruk uit.
Ik kan met iemand van 60 evengoed (misschien nog wel beter) praten als iemand van mijn eigen leeftijd..
Zoals de Olde al zegt moet je elkaar gewoon aanvullen waar dat nodig is en dan maakt de leeftijd ook niet zoveel meer uit ;)

En trouwens contacten moet je gewoon durven leggen ook al is iemand ouder dan jij zelf bent!

zonder prutsen kom je nergens!

Op 29 april 2006 15:15:44 schreef Piet elektro:
De leeftijd maakt voor mij eigenlijk helemaal geen ene ruk uit.

helemaal mee eens!

als ik ergens niet uitkom, en ik krijg een antwoord van iemand hier op CO, en als het dan werkt, ben ik tevreden. en dan maakt het mij dus totaal niet uit hoe oud die gene is. (ik heb immers een oplossing)

Als je iemands leeftijd kent dan heb je waarschijnlijk al heel snel een vooroordeel over zijn/haar kennis/vaardigheden/niveau (niet altijd geheel onterecht maar toch)...

Voor mij maakt leeftijd niet zoveel uit. Maar ik denk dat het de "ouderen" vooral gaat om het feit dat de "jongeren" ze als vraagbaak gaan gebruiken... m.a.w. elke twee minuten een vraag op msn :)

mee eens een antwoord is een antwoord en voor prangende vragen heb ik thuis nog een oude man zitten genaamd vader.

onze site -- -- -- |Siemens - LOGO! rocks| "HELP! het werkt!!!"

hmm, ik had dit al eens ingevuld en gisteren is het ook nog met 1 jaar verhoogd alweer :(

Henry S.

Moderator

Op 29 april 2006 22:29:22 schreef Ectholian:
[...]
Voor mij maakt leeftijd niet zoveel uit. Maar ik denk dat het de "ouderen" vooral gaat om het feit dat de "jongeren" ze als vraagbaak gaan gebruiken... m.a.w. elke twee minuten een vraag op msn :)

Dat gebeurt via email al en die verwijs ik dus naar het forum.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

En daar waar het nodig is kan je ook nog schatten hoe oud iemand is, of desnoods enkel rangschikken.

kevin_ is bijvoorbeeld zeker jonger dan Free_Electron, KT88 is waarschijnlijk ouder dan f_e.

Nieuwe afkorting een idee? --> CMIIR = Correct Me If I'm Rong

Dat niet iedereen zijn profiel invult moet hij/zij toch zelf weten?
Maar ik vind het toch wel handig om te zien waar iemand vandaan komt of hoe oud hij/zij is.

Druk- en typfouten voorbehouden.

Op 30 april 2006 10:10:26 schreef Zoefje:
Dat niet iedereen zijn profiel invult moet hij/zij toch zelf weten?
Maar ik vind het toch wel handig om te zien waar iemand vandaan komt of hoe oud hij/zij is.

helemaal mee een http://members.home.nl/e-gul/x.JPG

ik voegde zo iemand toe en ik kom er achter dat hij in belgie woont:+:+lekker ver van tilburg

Profiel zit onder (maar zelf ook boven :) ) mijn autobanden. Dat is tevens de enige plaats waar het thuis hoort. Wat een onzin om je geboortedatum in te gaan vullen...

En MSN? Dat is dat wannabee-chat-tooltje van M$ met die teletubbie HMI he? :)

Zorg dat je NOOIT, NOOIT, NOOIT wat met Versatel Tele2 te maken krijgt!

tja, en als mensen dan ook nog eens hun leeftijd invullen met het geboortejaar van Karl Marx als jaar 0...

Free the whales!