schok apparaten en zo

De laatste tijd komen we nogal wat vragen tegen over `dingen` die een schok kunnen geven en dat is dan voor de grap.

Gelukkig gaan die topics snel op slot.

Als het voor toneel is of zo,gebruik blauw licht.
Als het voor de grap is, NIET doen.

Dank voor het heel snel weghalen van deze idiote vragen.

Ik heb wat problemen met wanneer een d of t te gebruiken, ddt gebruik ik niet!
Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)

Op 29 april 2006 20:55:48 schreef Dutchboy.:
is tog handig ??

Wat is handig?
Als je zon behoefte hebt een een opdonder, ga naar een boerderijtje met een weiland met schrikdraad eromheen. Ga daar maar even aan hangen.
Ben je ook weer snel genezen van zulke kunsten.

Why do people spend money they don't have, to buy things they don't need, to impress people they don't like...? .-.-.-.-. Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.

is handig om het vee op te drijven en heb thuis vaak genoeg een flik gehad (3000) volt :+

heb ik eens een topic over gehad en het liep goed af. heb het trouwens liggen maar is niet gevaarlijk, soort vliegenmepper ding maar dan zachter vraag maar aan de leerkracht.>:)

onze site -- -- -- |Siemens - LOGO! rocks| "HELP! het werkt!!!"

40v >>> is levensgevaarlijk als je gewoon ff zoekt is dat al te vinden, en al ist nog zo een laag amperage met je hoge voltage, de Frequentie is zeer van invloed op hoe gevaarlijk het is, en jij overleeft het misschien. maar vraag het eens aan iemand met een pacemaker of een zwak hart, als je het nog kan vragen nadat hij jou "grappige schokdingetje" aangeraakt hebt.

>>>Ik ben niet aansprakelijk voor overmatig gewhine etc etc etc etc etc <<<

Zegt die AVR: Dat Pic je toch niet?!

Houd toch eens op over die schokdingen. Ga het in ieder geval niet hier posten. Het is altijd mogelijk gevaarlijk, hoe laag de stroom dan ook. Ook hoge frequenties mag je niet onderschatten, je kan er ernstige inwendige brandwonden aan overhouden.
Laat staan de personen met een niet opgemerkte hartkwaal, of gewoon iemand waarvan je echt niet wist dat die zoiets had.
Er zijn via google en via de vele links genoeg schrikdraad/stungun schema's te vinden. Doe AUB eens wat moeite om BUITEN dit forum om zelf info te vinden zodat we hier geen gezeur krijgen over dat het allemaal zo gevaarlijk is, en waarom het wel of niet mag enzo...
Ik stem voor een slotje van dit topic, en bij de sectie HV een mooie sticky met info over schokdingen en waarom het niet mag.
Gewoon lekker laten. Of een elektrische vliegenmepper of schrikdraad uit de winkel nemen. Als je dan iemand ermee vermoord is het de schuld van de ontwerper/fabrikant geloof ik.
Bespreek het anders via MSN...

héhé, dat is eruit...

Ik neem op kleine schaal reparaties van buizen-elektronica aan voor een heel aardig uurtarief. Interesse? Mail me!
Anoniem

Op 29 april 2006 20:48:12 schreef morc:
De laatste tijd komen we nogal wat vragen tegen over `dingen` die een schok kunnen geven en dat is dan voor de grap.

Gelukkig gaan die topics snel op slot.

Als het voor toneel is of zo,gebruik blauw licht.
Als het voor de grap is, NIET doen.

Dank voor het heel snel weghalen van deze idiote vragen.

Ik snap je niet, Mork, als er gevaarlijke zaken besproken worden staan genoeg moraalridders (waaronder soms ikzelf) klaar om daarop te wijzen, en als het te ver gaat sluiten de argwanend toekijkende mods het wel.Maar als het een beetje stil errond is, kick jij het weer op door er een topic over te openen, gewoon om effe op te merken dat er geen topics over geopend zouden moeten worden.
Krijg je soms te weinig aandacht? Tijd voor een vriendinnetje of een frientje.

Gek genoeg begrijp ik Morc heel goed en denk ik er net zo over.
Of ik toe ben aan een vriendinnetje? denk niet dat mijn vrouw het daar mee eens is >:)

Ik ben er inmiddels wel achter dat je zulke standpunten beter kunt mailen naar mods omdat er altijd mensen zijn die je gaan verwijten dat je het met een achterliggende gedachte doet. ;-)

Heb jij ergens een handleiding liggen hoe je dan wel een goede moraalridder kunt zijn GD? :-P

Edit:
Zo stil vond ik het overigens niet over schokdingen.
Er bestaan een stuk of 3 redelijk actuele topics over.

[Bericht gewijzigd door Fantomaz op zondag 30 april 2006 00:30:08

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)