NAD C370 service manual

Heeft iemand hetservice manual
van de NAC C-370?

Henry S.

Moderator

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Er is nog geen probleem, maar zou toch graag dat manual willen hebben.

KT88

Overleden

Bij NAD om problemen in de toekomst te voorkomen, nu al beginnen met doorsolderen!

Met name de thermisch "zwaardere" componenten (elco's, grotere torren op koelplaat) zijn door het soldeerbad niet goed "gepakt".

Kijk dan ook eens of je de kleinere elcootjes die in de buurt van de TO220 koelplaatjes zitten, niet alvast daar uit de buurt kunt buigen, scheelt in de levensduur.

Dit geldt trouwens voor alle apparatuur, en niet alleen NAD.

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -

Hallo, je zocht destijds een NAD C-370 manual, heb je het ooit op PDF-formaat verkregen???
Of heeft iemand anders het voor mij?

Ik vind het ook wel leuk om te hebben, ik heb wel de c372 serv. manual maar ik wil de NAD c370 als service manual.

Mocht iemand het me willen toezenden naar mijn hotmail, graag!!!!

Bij voorbaat dank!!

Voor de mensen die denken, ow, hij heeft hem al, nee ik had wel mail maar geen NAD C370 of C270 service manual.

Je heb wel C372 als ik het goed heb begrepen
Zou ik wel willen hebben, dan heb ik teminste al wat

zal hem eens searchen voor je, wordt vervolgt!

Hoi,
Ik kan de service manual niet uploaden, hij is net te groot!
waar kan ik hem wel uploaden?
mvg, PJ

maartenbakker

Golden Member

Als je hem op internet gevonden hebt, volstaat de originele link. Als je hem ergens anders vandaan hebt, zou je hem kunnen uploaden op een openbaar schema-archief zoals elektrotanya.com of eserviceinfo.com

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."