ROBORAMA wedstrijd op 4 november!

HCC!ROBOTICA organiseerd op 4 november 2006 haar eerste Roborama wedstrijd! Er zijn 4 opdrachten, heen en weer/lijnvolgen/T-Tijd en blikken. Ook zal er bij voldoende deelname een minisumo wedstrijd worden gehouden! Voor verdere informatie en opgave deelname: http://www.robot.buiskool.net/ de wedstrijd reglementen staan op: http://wiki.robotmc.org/index.php?title=Hoofdpagina

Meedoen is belangrijker als winnen! Ook als toeschouwer bent u van harte welkom! Het doel van RoboRama is een laagdrempelig platform te zijn, waar zowel de beginnende als de gevorderde robotbouwer zijn "ei" kwijt kan!Wij hopen als HCC!Robotica, door de wedstrijdbaan op onze maandelijkse bijeenkomsten steeds neer te zetten voor trainings doeleinden, ook een positieve impuls te geven aan het bezoeken van deze maandelijkse bijeenkomsten. De wedstrijd vind nog plaats in buurthuis t'Dok te Nieuwegein(Hoornseschans 101), vanaf 3 december 2006 zullen de bijeenkomsten gehouden gaan worden in dorpshuis de Dissel in Hooglanderveen.

Ik doe mee !! :P:P
Lol.
Mischien kom ik even kijken.
De HCC dagen zijn echt mooi om te zien.

[Bericht gewijzigd door roberthend op vrijdag 20 oktober 2006 20:11:56

Tja je kunt niet altijd alles weten he ??

Op 20 oktober 2006 20:07:43 schreef roberthend:
Ik doe mee !! :P:P
Lol.
Mischien kom ik even kijken.
De HCC dagen zijn echt mooi om te zien.

De HCC dagen zijn in de laatste paar jaren zwaar verneukt. Ik wou er dit jaar naar toe, maar na het zien van de plattegrond en de prijs heb ik dat maar snel uit me hooft gezet. Een stuk kleiner en duurder :(

@Henk de Gans: Moet je HCC-lid zijn om te komen kijken?

Vervangen DOOR.

had dat nou niet even in Groningen ofzo gekunt? :p

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Groningen?
Dat is nu niet zo centraal gelegen dacht ik zo ;-))

Dat is de reden dat wij vanaf december onze bijeenkomsten gaan houden in Hooglanderveen. Groot(gratis) parkeer terrein voor de deur, en vlak bij NS station Vathorst, bushalte en verkeersplein Hoevelaken(centraler kan echt niet ;-))Je bent overigens al voor 10 euro per jaar lid van de HCC, en kunt er dan voor kiezen lid te worden van de robotica gebruikersgroep. Je krijgt dan 4 keer per jaar ons periodiek RoboBits thuis gestuurd!Aanmelden via de site van de hcc www.hccnet.nl

Maar daar gaat het eigenlijk niet over, we houden voor de eerste keer in Nederland de RoboRama wedstrijd! In mei is deze georganiseerd in Belgie door RobotMC, en daar hebben verschillende van onze leden meegedaan. Wij hebben op dit moment nog geen aanmelding uit Belgie, maar verwachten die nog wel. Wij hebben deze wedstrijd ondermeer in samenwerking met het Belgische RobotMC opgezet, om een DOEL te bieden voor het bouwen van een robot. Daarom is de opbouw van de wedstrijd ook laagdrempeling. Je kunt in principe al alleen meedoen met HEEN en WEER. De wedstrijdbaan staat elke keer op de bijeenkomst klaar voor trainings doeleinden, dus wij hopen ook dat onze bijeenkomsten hiermee meer leden en belangstellenden trekken. Aarzel dus niet als je mee wilt doen, je hoeft geen lid te zijn(wel leuk als je ook lid wilt worden natuurlijk :-)). En winnen is leuk, maar van elkaar leren leuker!

O ja, de wedstrijd wordt dus zoals al eerder gezegd gehouden in Nieuwegein!

Gelden er nog inschrijfkosten om mee te doen aan de wedstrijden? (kon het niet zo vinden op de websites..)

cool ;) eens kijken of ik voor die tijd iets afkrijg..

ik vrees van niet overigens...
maar ik ga m'n best doen...

gr madthijs