hoe oud is de gemiddelde CO-bezoeker

Op 15 december 2006 07:34:10 schreef Andreesie:
ik ben bijna 15 net nog 14
ben net bezig
heb al 2 projecten gedan:
infrarood webcam en toongeneator

Dat gaat wel heel rap bij jou >:-).

It is so simple to be happy, but it is so difficult to be simple

zal het gemiddelde eventjes ophalen
ben 49 en al zolang als ik weet bezig.
eerste ontwerp was een lichtorgel voor het orkest waar ik wat onderhoudswerken deed.
met alles en nog wat voor die tijd ( de school had het over een stroomverslindend prototype, kon ook eventjes tot 64.000Watt verwerken)

[Bericht gewijzigd door Danny Dela Ruelle op vrijdag 15 december 2006 20:10:40

Op 15 december 2006 12:51:25 schreef mdrongelen:
Wat is inmiddels het gemiddelde ?

het gemmiddelde is 26,63247863 op deze moment
(van de 117 gegeven leeftijden)

Master Industriële Wetenschappen: Elektronica-ICT
Prosper, yop la boum, c'est le roi du macadam (aldus Maurice Chevalier)

Net begonnen met elektronica en al direct infrarood webcams en toongenerators bouwen.

It is so simple to be happy, but it is so difficult to be simple

Op 15 december 2006 21:55:12 schreef pros:
Snotters... :-)

Waar is de tijd ;)
Om het gemiddelde wat op te trekken: ben 52
De grootste hobby voor het ogenblik is, afbraak van allerhande industriele electronica.
Ook leerzaam van "hoe doen zij het", ook al veel rare componenten tegengekomen, gelukkig is de datasheet bijna altijd te vinden.
Zal vroeg of laat eens een tafeltje moeten huren in zo'n hobbybeurs, eerst nog wat voorbeelden bouwen, om "onweerstaanbare" reclame te maken. ;)

LDmicro user.

leeftijd: 17
bezig ca: 8 jaar
eerste project: 9 volt motor op 230

Leeftijd: 21 Jaar
Bezig: 4,5 jaar
Eerste project: Actief 2 weg :P

Bijna non stop aan de studie, helaas nu geen tijd voor projecten.

[Bericht gewijzigd door JuuL op zaterdag 16 december 2006 15:42:41

geboortedatum: 24/02/92 (ben nu 14)
begonnen op: 20 december 2004
eerste project: led kerstboom , zie artikels op deze site

ben soms non-stop bezig en soms doe ik een hele maand niets met elektronica
zal nu wel veraderen: zit in richting elektriciteit-elektronica :)

Don't Blame Me, Blame Yourself..

Leeftijd: 13
Bezig: ± 1 jaar
Eerste project: Lampje op batterij aansluiten.

leeftijd: 17 jaar
bezig: 6 jaar
eerste project: knipperlichtje

i don't know what i don't know you don't know what i don't know

Leeftijd: 14
Bezig: 3-4 jaar
Eerste project: Velleman kitje (lichtkrant)

"Keyboard not connected, press F1 to continue." - MS-DOS ... Check www.krisje8.nl !

leeftijd 35
bezig ongeveer 25 jaar.
eerste project was een orgeltje (Tandy doos)

Midiologie.nl. Makers van LPTpushbutton. Als je echt van je hobby houd, laat dom commentaar van anderen je koud.

leeftijd: 18
bezig: 2 jaar
eerste project: ir detector

leeftijd: 13
bezig: zolang ik me kan herinneren
eerste project: oud speelgoed openbreken voor de LED's,
daaraan weerstandje en batterij

Leeftijd: bijna 18
Bezig: sinds mijn 9e met Lego® Technic (altijd dat elektrische motortje gebruiken/abusen :twisted: ), lego vooral omdat het héél makkelijk een constructie te maken is.

Doe nu mechatronica (de helft van werktuigbouw gecombineerd met de helft van elektrotechniek) en heb nu de beschikking over draaibanken, freesmachines en kolomboormachines (OA ook zetbanken, lintzagen, lasapparaten, etc). Ook ben ik in aanraking gekomen met ijzerboeren, waardoor het maken van constructies een stuk gemakkelijker is geworden.

1e ("grote") project: Voertuig dat bij botsing naar rechts roteert voor een bepaalde tijd en daarna doorrijd.

Leeftijd 16
Bezig sinds met 10e ongeveer
nog steeds een beginnertje :P

Een zak tuinaarde opescheuren

leeftijd 27
begonnen met 15 gestopt met bijna 17
nu weer anderhalf jaar actief met tesla coils en zendertjes nu en dan eens wat randapparatuur die je nodig hebt voedinkje ,frequentie generator dat soort dingen.
Maar ik heb nog een lange weg te gaan als ik het zo om me heen zie wat men allemaal in elkaar sleutelt

En inderdaad zoals velen ooit met een fleischman trein proberen de geluidsbariere te doorbreken op 230 volt
Maar toen was ik nog ruim onder de 10

mijn werk is zo geheim dat zelfs ik niet weet waar ik mee bezig ben....

Leeftijd: 19, bijna 20
Begonnen: Het eerste dat ik me herinner zijn de TO lessen op de middelbare school. 12-13 jaar dus. Beetje knutselen met blauwe bordjes, met een lichtsensor, temperatuur sensor, drukknop, en schuifknopje. Hier nog een uitbreiding op met geheugenfuncties. Hierna even niets gedaan, verandering van richting, maar uiteindelijk er toch weer in terecht gekomen. Ondertussen een hogeschool opleiding in de elektrotechnieken...

leeftijd: 20

aantal jaren aan de gang: 7 jaar(sloopwerk van printen,ledjes laten doorbranden en teveel spanning op elektromotortjes zetten.
aantal jaren serieus aan de gang: 1 jaar, ben dus nog maar een koekebakker in de elektro.

eerste projecten: looplicht van velleman, met veiligheidsspeld als contact, hierna een FM radio gemaakt en in een kistje gebouwd.

nu bezig met: een robot bouwen met een 16f877, zit alleen in de knoop met ICSP, dus dat duurt wat langer.

toekomstmuziek: zelf printen gaan etsen.

Op 18 december 2006 23:13:01 schreef Rafael_:

de TO lessen op de middelbare school.Beetje knutselen met blauwe bordjes, met een lichtsensor, temperatuur sensor, drukknop, en schuifknopje.

Hé, ik gebruik die op school ook, alleen weet mijn leerkracht niet wat een IC is!!!!!!!!!!!!

leeftijd: 25
bezig: 20 jaar
eerste project: Slopen N1700 video :P

Leeftijd: 28 jaar

Bezig: vanaf ik kon lopen. Spanning meten met vingers op het stopcontact, gevolgen ziet men er nog van :).

Eerste project: verlichting in een soort van poppenhuis.