het grote interessante aanbiedingen topic

Dit topic is gesloten

Lucky Luke

Golden Member

bij de blokker ook universele AB's van 2,95. duurder dan de action dus, maar wellicht dichterbij. Gezien in de kopermolen 2 dagen terug. 't was geen aanbieding.

nog meer blokker:
batterijen, 4x niMH van VARTA, AA of AAA E5,99 (geen aanbieding, wel goedkoop)
(aanbieding van Xirionbatterijen, penlights van 4,99)
memmory-USB-pen, aanbieding E 17 voor 512mB.
zonder aanbieding 21,95, maar dan zit íe in aluminiumbehuizing en zit 'r een kabeltje en nekkoord bij + een progje voor securepartitions te maken.
krokodillentape (ducktape) in de 1 euro bak (10 meter breed, 5 cm lang, in de breedte opgerold)

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

he, 10m breed... eerder 10m lang, 5cm breed ;)

Take a parachute, and jump!
Lucky Luke

Golden Member

geintje :)
't is maar hoe je het bekijkt hé. en zolang het in de breedte zit opgerold valt het wel mee.

[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op zaterdag 28 oktober 2006 21:21:10

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

[mod edit]
je gebruikt de vraag en aanbod sectie maar.
eigen meuk aanbieden is niet de bedoeling van dit topic.

[/mod edit]

[Bericht gewijzigd door Jeroen Boere op zondag 29 oktober 2006 13:16:58

Op 28 oktober 2006 21:36:56 schreef legacy:
knip...

zeg, hiervoor hebben we V&A ongeveer uitgevonden ;)

[Bericht gewijzigd door Jeroen Boere op zondag 29 oktober 2006 13:17:15

Take a parachute, and jump!

Kom op, niet zo zuinig. Een aanbieding is leuk maar om overal het goedkoopste op te scharrelen is een beetje vuil zwerver gedrag.

Ik houd het meer op bekend en duur gereedschap. En als het toevallig bij lidl of aldi is, is het vaak altijd goed. Maar bijde koopjesbakken bij meeste bouwmarkten is het al snel afgelopen.

Maar ik ben wel beetje van de partij van de aanbiedingen, maar vaak geen zin om al die winkels bij langs te gaan. Prak het allemaal in 1 grote winkel, is toch veel makkelijker?! heA! ;)

SK krimpkousen hier

en nog veel andere electronica hier <-- van die heb ik van deel 2 net het pakketje zelf binnen

Digitaal - Mijn ding :P

Conrad heeft t/m 17 november geen vezendkosten nr. 022061-DM

Hobby, maar sample met mate. | BumbleBee plus pack | Weerstand calculator voor je PSP

assortimenten elco's weerstanden, condensatoren
en we zoeken toch ook altijd nog bakjes: http://www.samenkopen.net/action_products/788282/930288

Digitaal - Mijn ding :P
Henry S.

Moderator

Jammer, hele kleine bakjes...

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

wel handig voor smd. als je ze gewoon in de strip laat zitten:P

Low cost Mantis CNC bouwebeschrijving zie www.basmolkenboer.nl

Op 15 november 2006 08:34:11 schreef rimco:
assortimenten elco's weerstanden, condensatoren
en we zoeken toch ook altijd nog bakjes: http://www.samenkopen.net/action_products/788282/930288

43 Euro voor 500 condensators vindt ik niet echt een koopje als ik eerlijk mag zijn. Ik denk zelfs dat ik die velleman assortimenten ergens goedkoper heb gezien (226 caps ofzo voor 12 euro) en voor +/- 15 euro koop je 1000 condensators op ebay, verzendkosten inbegrepen.

Steven

de bakjes zijn precies groot genoeg voor de weerstanden zei hij toen ik het vroeg, dus ik ga denk ik ze ervoor gebruiken.

ook heb ik vaak nogmeer klein spul wat dan eindelijk een goede plek kan krijgen.

die assortimenten zijn iid niet echt goedkoop, je hebt bij futurlec al 61 waarden met 10 per waarde voor 0,25*61=15,25 dollar, dus zo'n 12 euro, miss wat minder, maar je kan het zelf samenstellen en je hebt niet allemaal onnodige weerstanden.

Digitaal - Mijn ding :P

de overbekende led-kerstlampjes liggen ook weer bij de diverse winkels :).

Take a parachute, and jump!
Magnetische flux loopt altijd in gesloten paden, elektrische stroom niet per se (volgens de wet van Ampère), want: elektrische lading kan ophopen.

Volgens mij morgen = donderdag bij de ALDI: ladenkastjes voor 8,50. Werden vooralsnog standaard met tussenschotjes geleverd. Ideaal voor componenten en onderdeeltjes (de 33 bakjes -variant althans)
Ga er morgen ff een paar halen.
Let op dus niet woensdag. Is i.v.m. kersemis een dag verschoven.

[Bericht gewijzigd door la la lampje op woensdag 27 december 2006 11:08:56

'k Was net bij de ALDI en ze waren er nog, maar 't was wel erg druk. Dus deze kastjes:
http://home.zonnet.nl/furkje/hobbykast.JPG
met deze laden:
http://home.zonnet.nl/furkje/bakje.JPG
maar dan zonder inhoud :-)
Maar wel met tussenschotjes die ik altijd vastlijm met smeltlijm. Nix zo erg als een vol bakje met onderdeeltjes en het tussenschotje gaat eruit!

Anoniem

* Anoniem kwijlt......

Wil ik ook.....
in krantje staan er andere!

Mwoah, als je goed leest dan zie je dat ze deze ook hebben.

Ik heb er gelijk 5 gehaald :)

Super handig!

En ook maar gelijk een elektrisch kacheltje meegenomen, zodat ik geen kou meer hoef te lijden als ik aan het hobbiën ben.

High met Henk

Special Member

Op 28 december 2006 16:09:47 schreef Joosty:
[...]
En ook maar gelijk een elektrisch kacheltje meegenomen, zodat ik geen kou meer hoef te lijden als ik aan het hobbiën ben.

* High met Henk denkt: deze is te makkelijk om iets op te verzinnen natuurlijk..........

enkele voorbeelden:

.1 je hobby't niet hard genoeg.

.2 hobby is elektronica en je koopt een ELEKTRISCH kacheltje? Kun je toch ook uit weerstanden maken??

enfin de mede-forummers zullen nog wel iets verzinnen

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
Henry S.

Moderator

Op 28 december 2006 11:36:08 schreef la la lampje:
'k Was net bij de ALDI en ze waren er nog, maar 't was wel erg druk. Dus deze kastjes:
[afbeelding]
met deze laden:
[afbeelding]
maar dan zonder inhoud :-)
Maar wel met tussenschotjes die ik altijd vastlijm met smeltlijm. Nix zo erg als een vol bakje met onderdeeltjes en het tussenschotje gaat eruit!

Mooi twee schotjes per laadje er meteen bij. Ik zou meteen 10 halen, anders zit je straks met verschillende kastjes.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Ik heb er vandaag ook een gehaald ja :). Ideaal. Weerstanden kunnen er nu ook in de breedte in :D en precies genoeg tussenschotjes er ook nog eens bij!

Op 28 december 2006 11:36:08 schreef la la lampje:

Maar wel met tussenschotjes die ik altijd vastlijm met smeltlijm. Nix zo erg als een vol bakje met onderdeeltjes en het tussenschotje gaat eruit!

Ik weet niet of dat hierbij nodig is, ze vastlijmen. Hou de bakjes maar eens op de kop. Dan blijven de tussenschotjes hardstikke goed zitten!

[Bericht gewijzigd door terbie op donderdag 28 december 2006 19:12:31

Op 28 december 2006 11:36:08 schreef la la lampje:
'k Was net bij de ALDI en ze waren er nog, maar 't was wel erg druk. Dus deze kastjes:
[afbeelding]
met deze laden:
[afbeelding]
maar dan zonder inhoud :-)
Maar wel met tussenschotjes die ik altijd vastlijm met smeltlijm. Nix zo erg als een vol bakje met onderdeeltjes en het tussenschotje gaat eruit!

Ja zijn ze er weer? :D
Dan ga ik er morgen meteen een stuk of 6 halen >:)
(Heb 2 dezelfde thuis staan, bevallen prima!)

Anoniem

Op 28 december 2006 14:59:31 schreef la la lampje:
Mwoah, als je goed leest dan zie je dat ze deze ook hebben.

oja.....
ik ben er net nog langs geweest (uur of 10 geleden maar ja)
en morgen sta ik daar om half 9 op de stoep!!! >:) >:)
aldi dingen zijn voor kwaliteit/prijs verhouding geweldig!
(maar zorg dat je daar geen computers koopt :(:( )

Dit topic is gesloten