Ik zou graag 4 ledjes willen laten knipperen op een ritme. De ritme bestaat alleen uit lage tonen. Vooral de Bass, die uit een bass box komt
Ik zou graag 4 ledjes willen laten knipperen op een ritme. De ritme bestaat alleen uit lage tonen. Vooral de Bass, die uit een bass box komt
Je bent net nieuw zie ik maar als je even tussen de schakelingen had gekeken had je dit gevonden:
Ik vraag me af of hij daar wat aan heeft....
Moet het iets met een microfoon of een kabeltje uit een luidsprekeruitgang worden?
[Bericht gewijzigd door weardguy op 8 juli 2003 12:38:34
Ik denk dat met dat microfoontje wel gaat lukken
ik zal het spul even bestellen en dan zal ik het thuis even maken
Op 8 juli 2003 16:28:51 schreef Bantie:
Ik denk dat met dat microfoontje wel gaat lukken
ik zal het spul even bestellen en dan zal ik het thuis even maken
Dit circuitje is van velleman en kost denk ik +- 15 Euro.
Op 13 juli 2003 22:05:06 schreef Bantie:
Kan ik gewoon elke microfoonkapseltje daarvoor gebruiken
ja, als ze het maar doen
Wat voor een soort condensatoren moet ik hiervoor gebruiken, maakt het uit welke, want ik heb keuze uit verscheidene
Heeft iemand hier op het forum deze schakeling al gemaakt? Wat is het resultaat van deze schakeling, en waar heeft diegene het voor gebruikt
Op 18 juli 2003 20:40:34 schreef Bantie:
Heeft iemand hier op het forum deze schakeling al gemaakt? Wat is het resultaat van deze schakeling, en waar heeft diegene het voor gebruikt
van die schakeling is ook een Velleman kitje deze kost bij www.ace-systems.nl € 7.25
mwaah , mss softwear matig dat er iets aan te doen is dat je alleen bass tonen ontvangt ?