Effekten schakelaar

IK heb 2 gitaar effekten, een Brian May Booster en een auto Wah. (ZELLUF GEBOUWD :))
Nou wil ik met een draai schakelaar (4 in 12 uit?) deze 2 effekten in serie en parallel zetten.
M.a.w:
Je kan de effekten in serie zetten:
Stand 1: in >> BM Boost >> Wah >> uit
Stand 2: in >> Wah >> BM Boost >> uit
of parallel
Stand 3: in >> Wah en Boost >> uit

Weet iemand hier iets op?? Ik wil ook niet dat ze "lekken"

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

Weet niemand iets hier op ??

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

ik zou gewoon enkele relais gebruiken.

pointers don't kill programs, programmers kill programs

Dat lijkt mij niet nodig, plus ik ben bang dat een relais zou storen.
Ik heb een draai schakelaar; - 4 schakelaars 3 stand.
Maar mijn probleem is hoe moet ik deze verbinden??

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

Misschien met een combinatie van analog multiplexers uit de 4000-reeks?

Fuses are your best friends, they even give their life for you...

Op vr 03-05-2002 23:11:35 schreef Laurens:
Misschien met een combinatie van analog multiplexers uit de 4000-reeks?

Dat snap ik niet :)
Maar als iemand een relais zegt dan bedoelen ze toch meestal 4 schakelaars 2weg?? en ik heb 4 schakelaars 3 weg (aangezien ik ook 3 standen wil???????)

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

Op za 04-05-2002 17:11:19 schreef Stefan:
Dat snap ik niet :)
Maar als iemand een relais zegt dan bedoelen ze toch meestal 4 schakelaars 2weg?? en ik heb 4 schakelaars 3 weg (aangezien ik ook 3 standen wil???????)

op de ingang van BM 2 standen : 1 aan ingang + 1 aan uitgang WAH