verzoek: Vraag en Aanbod topic

De titel is duidelijk: ik zie een vraag en aanbod topic wel zitten. Iedereen kan er gewoon zijn zooi aanbieden, eventueel hetgene wat hij ervoor wil hebben. Reacties het liefst via e-mail zodat het topic een beetje schoon blijft. En waarom niet via de "Vraag & Aanbod" die we nu hebben? Simpelweg omdat als hij in het algemene elektronica gedeelte staat veel meer mensen kijken en je dus een grotere kans hebt dat iemand het leest. En je dus van je "troep" afkomt

Low cost Mantis CNC bouwebeschrijving zie www.basmolkenboer.nl

Lijkt me ook wel wat, dan kun je ook wat makkelijker dingen vragen, en dan weet idereen dat ook meteen. Of misschien zoiets dat je een soort van topic/miniforum bij elke aanbieding hebt?

Henry S.

Moderator

Helaas geeft zoiets veel te veel 'ruis'.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

je bedoelt dat het topic geslote moet worden door teveel offtopic geklets?

hier werkt het anders best goed:

http://www.samenkopen.net/topic/22172/395817/9

[Bericht gewijzigd door basz op zondag 1 april 2007 20:41:31

Low cost Mantis CNC bouwebeschrijving zie www.basmolkenboer.nl

ik zie dit dus NIET zitten.

indien iemand graag iets aan te bieden heeft maakt hij/zij maar gebruik van de vraag en aanbod sectie.

IF you can't convince them, then confuse them!

Er zijn imo voldoende mogelijkheden voor V&A.

Er zijn best wat gebruikers (als ondergetekende) welke het online V&A gebeuren hoogstens maandelijks doorkijken, deze zitten waarschijnlijk niet te wachten op veel meer technisch inhoudelijk niet zo interressante posts welke ze nu ook al negeren.

We zijn een nederlandstalige elektronicawebsite met een forum en doen het imo helemaal niet slecht. Suggesties zijn altijd welkom maar ik denk zelf niet dat dit een verbetering zou zijn. :)

[edit]
Misschien is een "laatste in V&A"-lijstje rechtsboven wel leuk, en nuttiger als de laatste forumtopics welke je al voor je neus ziet ;)

[Bericht gewijzigd door Aart op zondag 1 april 2007 20:45:16

@aart met je edit ben ik het wel eens. Het enige voordeel wat een v&a topic op zou leveren is dat je gemakkelijker meer zooi erop gooit. Maar dat is gelijk ook weer het nadeel ervan........

Low cost Mantis CNC bouwebeschrijving zie www.basmolkenboer.nl
GJ_

Moderator

Op 1 april 2007 20:43:46 schreef Aart:
[edit]
Misschien is een "laatste in V&A"-lijstje rechtsboven wel leuk, en nuttiger als de laatste forumtopics welke je al voor je neus ziet ;)

Helahola, dat laatste forumtopics gebruik veel! Maar als extraatje is het misschien wel een goed idee.

In het forum zelf zie ik niet zitten. Het forum is gelijk een soort naslagwerk en blijft dus volledig bewaard en na jaren nog na te zoeken. Voor vraag en aanbod heeft dit natuurlijk geen enkel nut, sterker nog, het wordt nutteloze ballast.

Als het wenselijk blijkt te zijn weg naar V&A korter te maken zal dat moeten op andere manieren, zoals Aart al aangaf en in ieder geval niet door het forum hiervoor te "misbruiken".

Sorry GJ_, iedereen zal het een beetje anders gebruiken ;)

Het hangt er ook een beetje vanaf hoe je tegen het fenomeen "forum" aan kijkt.

Er kan natuurlijk letterlijk vanalles, maar ik voel er zelf het meeste voor Co vrij sterk te beperken tot een "hobby / zelfbouw elektronica" vraag-, show en antwoord systeem.

Dat is een niche waar we al heel goed in zijn, blijkbaar sluit het aan bij wat de leden er van verwachten.

Voor V&A zijn er tientallen andere sites.

gepast misbruik zou ik het noemen;) en inderdaad het "forumlijste" gebruik ik ook vaak:D

Enne zou als er een vraag en aanbod deel2 zou komen deel 1 niet gewoon weggegooit kunnen worde? Of is daar een aanpassing in het systeem voor nodig?

Low cost Mantis CNC bouwebeschrijving zie www.basmolkenboer.nl

En dan de huidige V&A opdoeken en er dan achter komen dat dat toch wel weer iets handigs had, qua functionaliteit ? ;) ...

Ik denk niet dat de huidige setup snel veranderd en zou hier niet te veel energie in steken als ik u was.

Henry S.

Moderator

Op 1 april 2007 20:43:46 schreef Aart:
[edit]
Misschien is een "laatste in V&A"-lijstje rechtsboven wel leuk, en nuttiger als de laatste forumtopics welke je al voor je neus ziet ;)

IMO veel nuttiger.

Op 1 april 2007 20:36:33 schreef basz:
je bedoelt dat het topic geslote moet worden door teveel offtopic geklets?

Ja, dat hou je niet tegen.
Bedenk dat het bij SK om een bepaalde groep artikelen gaat.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Misschien de V&A iets uitgebreider maken I.P.V. een heel nieuw sectie te openen?

PS: Henry raketmod? >:)

[Bericht gewijzigd door Technojunk op zondag 1 april 2007 21:07:48

Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje

raketmod maakt hij redelijk waar. Reactie binnen 3 minuten en 33 seconden :P

Low cost Mantis CNC bouwebeschrijving zie www.basmolkenboer.nl

Snel en "King of posts"
Kunnen we dat ergens checken op deze site?

- - big bang - -

Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten
Henry S.

Moderator

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.