Topicreport knopje

Dit topic is gesloten

Hoi modjes

was vandaag eens aan het lezen in de ongein-topics van afgelopen paar maanden (ook met die bans enzo), en ik denk dat je een heel aardig aantal onzin-reacties kunt vermijden door een topic-report knopje a la GoT te implementeren. (ik vond niets via de search).

Dus dat als ik zie (als user) dat een topic de mist in gaat, ik een modje kan 'roepen' via dat knopje. Ik kan dan de reden meegeven, en het modje ruimte de rotzooi op. Dat voorkomt heel erg veel mensen die zelf modje of grapjas gaan spelen.

Wat is jullie mening hierover?

Informaticus die wat in elkaar probeert te draaien...

Modjes als henry lopen al de meeste topic's door volgends mij, dus een extra oproep heeft geen nut, want het word toch al bekeken en niet opeens sneller omdat iemand het rapporteerd. Dacht ooit als eens eerder zoiets gelezen te hebben

[Bericht gewijzigd door Joeri de Man op maandag 23 april 2007 23:18:23

LED there be light

ik kon niets zo 1-2-3 vinden.

Mijn mening is dat het niet zo snel de mod roept die op dat moment de wacht houdt, maar ook mensen minder snel onzin in een topic laat droppen (dingen als slotjuhhhhhhh!!!!!11111).

Informaticus die wat in elkaar probeert te draaien...

de modjes hier zijn heel snel, als normale mens(dus in onze tijdzone levend, en niet postend 's nachts) is heel snel aangepast, met als uiterste grens 2u(na het plaatsen van desbetreffend bericht/topic) denk ik zo...

klein is fijn

Moderator

Dit is inderdaad al vaker ter sprake gekomen, en ook al vaker verworpen.
Simpelweg om de reden dat we niet zitten te wachten op 20.000 reports iedere avond waarvan er 19.000 over hetzelfde topic gaan. Op het laatst ben je alleen nog maar reports aan het lezen en geen topics aan het lezen.

Op sommige grote sites waar ze een topic report hebben lezen de mods geeneens de topics meer, maar alleen de reports.

Overactieve leden die DUBBEL of SLOTJUH gaan roepen zijn er jammergenoeg toch altijd wel. Mensen, daar letten we op, we zien dat zelf ook wel! We zijn daar voor getraind. ;)

Shiptronic

Overleden

waarom mogen wij een TS niet op z'n gedrag aanspreken, een forum is toch eigenlijk van allemaal ? (ok hij is van jeroen)

ik denk ook dat zulke uitspraken de TS en leden weer even wakker maken en ze weer ontopic gaan of ophouden met onzin

het is toch bij een dubbel juist wenselijk als iemand dat even meld? hoe minder er in bijde topic's is gepost des te overzichtelijker word het voor de TS zelf , die hoeft nu niet 2 verhaal lijnen te volgen

[Bericht gewijzigd door Shiptronic op maandag 23 april 2007 23:33:03

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

KIF, dank je voor de reactie.

dat is inderdaad een valide punt van die mods.
kun je op zich wel technisch opvanngen, maar je hebt an sich wel gelijk.

topic mag imo dicht ;)

Informaticus die wat in elkaar probeert te draaien...

Op 23 april 2007 23:20:43 schreef Tim Blanckaert:
de modjes hier zijn heel snel, als normale mens(dus in onze tijdzone levend, en niet postend 's nachts) is heel snel aangepast, met als uiterste grens 2u(na het plaatsen van desbetreffend bericht/topic) denk ik zo...

Ik tref henry anders vaak genoeg snachts om 2 uur ook nog wel aan op het forum ;)

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
KT88

Overleden

We hebben inderdaad een intensieve training ondergaan in een buitenlands vakantieresort, dat heeft zeker zijn vruchten afgeworpen. http://zelfbouwaudio.nl/forum/images/smiles/icon_mrgreen.gif

In de souvenirwinkel heb ik deze nog gekocht:

http://img358.imageshack.us/img358/6756/216735slotje6zx.gif

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -
klein is fijn

Moderator

Nog heel even iets inhoudelijks erbij stoppen, al staat de boel al op slot.

het is toch bij een dubbel juist wenselijk als iemand dat even meld? hoe minder er in bijde topic's is gepost des te overzichtelijker word het voor de TS zelf , die hoeft nu niet 2 verhaal lijnen te volgen

Als iedereen in het oudste topic van de twee post dan komt het ook goed. Zo kunnen we ook latere bericten uit dubbele topics naar dat oudste topic verplaatsen.

Dit topic is gesloten