[IA] Proton ide

Ik heb na lang wachten eindelijk bericht terug van Crownhill met de vraag of hun ook korting geven bij aankoop van 10 licenties. Nu heb ik bericht terug met antwoord.

Waneer wij 10 licenties kopen kost het ons 150 euro +- ik weet nog niet of dit incl. of excl. btw is en of hier de verzendkosten bijzitten. Waneer het excl. btw is zal het op +- 180 euro komen excl. verzending dus ga uit van 200 euro incl. verzenden naar jullie toe.

Maar hebben jullie eventueel interesse hierin? Zo ja geef dat dan even aan zodat ik kan zien of ik de 10 man kan halen.

Edit*

De prijs wordt tussen de 150 en 160 euro met verzending naar jullie toe maar er moeten er wel 10 afgenomen worden.

Edit2*

Mensen die meedoen tot nu toe *Left = 2*

Joeri de Man
bbob1987
Ferry
ActiveHouse
marcob
filipus
picsels
Tim
Lucky luke

Onbevestigde mensen

Wil je ook meedoen meld het dan duidelijk in het forum of stuur mij een email *zie profiel

Edit3*

Ik wil de inkoopactie beindigen op zaterdag 27 MEI
om studenten de kans te geven om te betalen waneer ze de studie finaciering binnen hebben op 24 mei 2007 op maandag 28 mei moet het geld dan binnen wezen en plaats ik de bestelling

Zodra we genoeg mensen hebben krijgt iedereen mijn gegevens voor betaling

[Bericht gewijzigd door Gerwinh op zondag 20 mei 2007 23:27:09

marcob

Golden Member

Ik heb er wel Intresse in, wou een deel van mijn belasting geld hiervoor reserveren.
Ik was toch van plan om het aan te schaffen, nu is het een stuk goedkoper.

People tend to overestimate what can be done in one year and to underestimate what can be done in five or ten years

Laat het nog even weten of het met of zonder BTW is :)
Ik heb iig wel intresse!

Op 4 mei 2007 14:34:51 schreef bbob1987:
Laat het nog even weten of het met of zonder BTW is :)
Ik heb iig wel intresse!

Ik heb een mail gestuurd :) met die vraag dus dat komt in orde :)

Gerwinh, jij hebt hem toch ondertussen al ?
Tenminste dat mailde je :P

.

Op 4 mei 2007 15:32:35 schreef Eagle Eye:
Gerwinh, jij hebt hem toch ondertussen al ?
Tenminste dat mailde je :P

Ja ik heb hem kunnen overkopen ja :) van een ander

Maar voor anderen is dit toch een intressante aanbieding en ik mag graag zulke dingen doen :) en aangezien ik dit al aan het regelen was voordat ik hem had kan ik netzogoed doorgaan :)

Tevens heb ik nog geen reactie gekregen van crownhill jammer genoeg :( duurt echt lang daaro maja beter laat dan nooit :)

Henry S.

Moderator

Op 4 mei 2007 14:34:51 schreef bbob1987:
Laat het nog even weten of het met of zonder BTW is :)
Ik heb iig wel intresse!

Het is binnen de EU dus zonder BTW en zonder invoerrechten. :) Ik verwacht nog wel een flinke duit verzendkosten, afhankelijk van de soort verzending.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op vrijdag 4 mei 2007 18:38:35

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

en vervolgens wordt hier gwoon BTW verrekend

internationaal btw stelsel zegt dat men bij de grens van engeland de btw mag terugvragen en vervolgens hier moet betalen of daar niet terug vragen en hier alsnog betalen.

maar je moet volgens het belastingstelser BTW betalen

ja hier ook intresse maar wil wel graag een prisj weten

niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide
Henry S.

Moderator

Op 4 mei 2007 18:39:30 schreef timmie:
en vervolgens wordt hier gwoon BTW verrekend

Niet, als ik bij Eurocircuits bestel (Belgie) gaat dat ook zonder BTW.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

ik typ ook wat er in mijn wettenbundel staat

* timmie gooit zen bundel direct het raam uit van frustratie

* timmie toch maar bundel terug gehaald en verder gelezen, in H zijn geval is het niet voor de doorverkoop das de adder onder het gras

voor gerwin geld btw stelsel op de handel

niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide
Henry S.

Moderator

Doorverkoop ja, maar dat hoeft toch niemand te weten? ;)
Nu hangt het er van af wat Crownhill doet.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

maakt mij niet uit maar je weet hoe de belasting is die weten op de een of andere manier veel te veel van iedereen

niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide
Henry S.

Moderator

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Als ik in het weekend tijd heb zal ik weer een link naar dit topic op www.picbasic.nl zetten.

Ohm sweet Ohm | www.picbasic.nl

Ik denk dat ik er ook wel interesse voor heb, na al dat gekluns. Wil ik toch thuis in 1 keer kunnen werken.

LED there be light

Goed nieuws het is 100GBP incl vat en verzenden naar mij toe
dit is €146

ik moet nog even kijken naar invoerrechten voor het geval ik dat wel moet betalen :) of niet ik zal daar even achteraan gaan :)

Anders kost een pakket +- 150/160 euro met verzenden naar jullie :)

Edit:

In principe moet u bij invoer van goederen van buiten de EU in Nederland rechten bij invoer en/of omzetbelasting (BTW) betalen. Als het om accijnsgoederen gaat, moet u ook accijns betalen. Bij accijnsgoederen binnen de EU gelden andere voorwaarden. Sommige goederen mag u helemaal niet Nederland invoeren.

Dit betekent dus dat ik geen invoer rechten danwel btw hoef te betalen aangezien engeland bij de eu hoord :) nu moeten er nog 10 man zijn die willen meedoen

Is toch weer een besparing van 90 euro :)

[Bericht gewijzigd door Gerwinh op dinsdag 8 mei 2007 12:07:00

Zeker interesse :D, en als je de 10 niet haalt kan je ze misschien verkopen aan een internetdealer.

[Bericht gewijzigd door Joeri de Man op dinsdag 8 mei 2007 12:35:48

LED there be light

Op 8 mei 2007 12:06:37 schreef Joeri de Man:
Zeker interesse :D, en als je de 10 niet haalt kan je ze misschien verkopen aan een internetdealer.

Nee sorry ga ik niet aan beginnen ik ben ook student en ga dan niet bv 500 euro uitgeven aan licenties met de kans dat ik ze niet wegkrijg ;) er moeten er dus minimaal 10 meedoen anders hebben we pech :(

Nee dat bedoelde ik niet, dat je een internetbedrijfje de mogelijkheid aanbied. Als die er ook een aantal wilt voor die prijs dan hoef jij geen gok te nemen maar komen wij toch aan de 10.

LED there be light

Op 8 mei 2007 12:47:24 schreef Joeri de Man:
Nee dat bedoelde ik niet, dat je een internetbedrijfje de mogelijkheid aanbied. Als die er ook een aantal wilt voor die prijs dan hoef jij geen gok te nemen maar komen wij toch aan de 10.

Enigste verkoper van deze software is voti en die koop rechtstreeks in neem ik aan

Hoi, ik heb zeer zeker ook interesse,

Vroeg me alleen wel af hoe ze dit gaan doen met de USB-key,

heb op mijn werk al eenpakket draaien, maar daar zit een usb-dongle bij.

Groetjes Ferry......

Ferry.......

Op 8 mei 2007 16:50:11 schreef Ferry:
Hoi, ik heb zeer zeker ook interesse,

Vroeg me alleen wel af hoe ze dit gaan doen met de USB-key,

heb op mijn werk al eenpakket draaien, maar daar zit een usb-dongle bij.

Groetjes Ferry......

Die zit gewoon bij het pakket ;) ik krijg de pakketen thuis gestuurd en stuur ze dan naar jullie toe en als goed is is dat ene map met boekje cd en usb dongle :)