Robot stem of stem modulator

Iemand een schema van een robot stem modulator ? ik had een leuk schema gevonden... stond de onderdelen lijst er niet bij..

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

Op ma 06-05-2002 16:44:54 schreef Erik:
Iemand een schema van een robot stem modulator ? ik had een leuk schema gevonden... stond de onderdelen lijst er niet bij..

Zoek eens op stem morpher, misschien dat dat iets is.

ik had ooit is zo'n kemo kitje gekocht die dat kon was opzich wel lollig maar de vervorming was niet perfect ik zou het schema is proberen te zoeken die heb ik waarschijnlijk nog

Op ma 06-05-2002 21:12:28 schreef arjan:
ik had ooit is zo'n kemo kitje gekocht die dat kon was opzich wel lollig maar de vervorming was niet perfect ik zou het schema is proberen te zoeken die heb ik waarschijnlijk nog

mooi! dat zou makkelijk wezen... alvast bedankt

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

Op ma 06-05-2002 21:19:01 schreef Erik:

[...]

mooi! dat zou makkelijk wezen... alvast bedankt

Of pak zo'n opnamechipje van 16 seconden en neem het op met je computer !

Wat je kan opzoeken is een kleine Distortion/Overdrive schema :) dan krijg je zo'n Promelo effekt :)
En dan kan je er nog een paar condensators over zetten voor een vloeiendere stem :)
Heb ik 1 keer gemaakt ook lache ;) DEze kan helaas niet opnemen :(

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

ey stefan... kan je niet een robot stem met dat schema maken ? of iets wat er op lijkt of een hele zware stem ?

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

Ik wil wel ff kijke maar beloof nix ;)
Aangezien dit namenlijk een gitaar effekt is en voor de mens een promelo effekt is :)
Maar ik denk als je een Condensator filter (mischien nog wat spul) er achter of voor plakt dat het wel iets kan zijn/worden.
(svp na 3 dage een terug post :) ben bang dat ik het anders vergeet :))

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

Hier een schema:

http://www.silvrants.tmfweb.nl/distortion.gif

Ik weet alleen 2 dingen niet: de ingang kun je daar ook gewoon een microfoon zetten? en de uitgang heeft maar 1 pin...

groeten, Joost

edit: typefoutje

[Bericht gewijzigd door Joost op dinsdag 7 mei 2002 20:21:56

Op di 07-05-2002 20:21:01 schreef Joost:
Hier een schema:

[afbeelding]

Ik weet alleen 2 dingen niet: de ingang kun je daar ook gewoon een microfoon zetten? en de uitgang heeft maar 1 pin...

groeten, Joost

edit: typefoutje

Nou de ingang heeft een zogenaamde AAN schakelaar, dit is voor mono pluggen. Als er een mono plug in gaat, gaat hij automatisch aan, deze pin kan je weg laten.
En de uitgang heeft De massa en het signaal, dit signaal kan je gewoon naar een MONO versterker lussen.
Je kan een dynamische microfoon gewoon op de ingang zetten :) een condensator heb ik 1 keer geprobeert maar dat vond ie niet leuk :)
Maar suc6

Edit; als je die 100k over die 2 torren verangt door een 200 K Log kan je de sogenaamde Bias instellen.
En die 3k3 vervangt door 5K lin de distortion

[Bericht gewijzigd door MADdie op dinsdag 7 mei 2002 21:19:13

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ