Hoeveel tijd besteden de moderators

Op 14 mei 2007 20:00:05 schreef Jeroen Boere:
hebben jullie (=tube world) nog geen FPTA (field programmable tube array) uitgevonden dan? wij (digitale wereld) hebben al een FPGA

Moeten jullie jezelf nu niet van een slotje voorzien :) :)

Op 14 mei 2007 20:00:05 schreef Jeroen Boere:
hebben jullie (=tube world) nog geen FPTA (field programmable tube array) uitgevonden dan? wij (digitale wereld) hebben al een FPGA >:)

Ook in de buizenwereld heet dat FPGA, (Field Programmable Grid Array)

het voordeel is dat je geen speciale programmeertools nodig hebt, maar wel een paar sterke armen om de kabeltrossen in de arrays te kunnen torsen.

Op 14 mei 2007 18:53:59 schreef Jeroen Boere:
er bestaand geen domme vragen... maar soms is alleen een dom antwoord mogelijk...

Veel gehoorde opmerking, maar de vele 'schema 1kW versterker' topics bewijzen toch wel dat er domme vragen bestaan. Of op zijn minst domme en eigenwijze topicstarters.

Hogepriester in het genootschap der mexicaanse hond. // // Aan 2% van de mensen is 50% van het bezit ; 1% van het bezit is aan 50% van de mensen.

Op 14 mei 2007 19:45:24 schreef KT88:
[...]
Klopt, daar zijn buizen prima voor.

da was een goeike! had ik zelfs niet aan gedacht :p

My brain's all broken, but I'm feelin' alright, I feel like I'm chokin', but I'm feelin' alright, I'm goin' down fast, but I'm feelin alright, I'm not gonna last,but I'm feelin ALRIGHT! Oh Henry

* pcnerd wil ook hier nog maar is de moderators bedanken.

zorgen er toch maar is voor dat we hier prettig kunnen lezen en binnen soepele normen onze benodigde informatie vergaren.

Mijn CO tijd verschilt ook nog wel is, maar 1/2 uur elke dag is geen uitzondering. laat het nu ook zijn dat ik een computer heb die zodra ik thuis ben de hele dag aanstaat en waar ik om de zoveel keer weer is kijk naar nieuwe topics. ondertussen surf ik op internet naar informatie, datasheets, leermateriaal etc, ben ik bezig met een website (html, css, javascript, php, mysql...) of maak (het minst van allemaal... huiswerk). Daarnaast ben ik ook druk met andere dingen, mijn hobby's liggen nooit stil en ik heb dan ook altijd zware tijd (en geld) te korten om alles te doen wat ik wil, todo lijst waarvoor ik zo goed als alle componenten binnen heb:
-etsbak (zit in elkaar gelijmd, plexi, moet nu drogen, binnenkort afmaken et etsen)
-coilgunnetje voor mijn kokers
-spudgun voor kurken, binnenkort op carbid schieten, evt. nog hybride, daarna van dit "prototype" (schiet een kurk op haarlak nog 50m de lucht in) een maatje groter voor tennisballen maken, zodat ik zelf niet meer zo hard hoef te gooien als ik de hond laat apporteren =).
-ontstekings computer maken voor een 16-tal carbid bussen, die tegelijkertijd ook alarm, en evt. gas en lucht aanvoer regelt
-(echte) binaire klok maken (geen bcd)
- muziek computer met installatie bij elkaar sprokkelen en opzetten
-lc meter in elkaar zetten
- afmaken van mijn pmr-gateway voor teamspeak (een en ander vervangen in bestaande schakeling)
-etc. etc. etc.

en dan verder nog doen:
- geld sparen voor een avr-starterskit, en die leren programmeren en gebruiken
- fatsoenlijk leren lassen, sparan voor hardsoldeerset
- bijhouden van de nieuwste ontwikkelingen doormiddel van elektuur en maxim.
- bijleren van veel varianten van elektronica door de boeken die ik hier heb staan uit te lezen
-etc. etc.

naja, zo kan ik nog wel ff doorgaan, laat het duidelijk zijn dat ik hoe dan ook tijd, maar vooral geld, te kort schiet.

ow, dan heb ik het ook nog niet over mijn andere hobby's (vuurspugen/jongleren (met en zonder vuur), badmintonnen en drummen, fotografie, enz. )

kinderen druk? dan doen ze meestal zelf hoor :).

Take a parachute, and jump!

Kan hier dan niet net zo'n systeem als de GoT gemaakt worden? De ene mod zit bij die catogorie en de andere zit bij cat. audio e.d. ?

ik weet ook nog lang niet alles van elektronica e.d. maar ben wel geschikt voor vormgeving/stuctuur/audio.

Mijn mening is dat de mods het zo goed doen, hoe de verdeling van taken en het beleid moet zijn `vechten`ze zelf wel uit onderling en met de oprichter(S) van deze site.

Ik geef het je maar te doen, zoveel vrije tijd te steken in een forum voor niets dan alleen maar het gevoel hebben iets goeds te doen.

Ik heb wat problemen met wanneer een d of t te gebruiken, ddt gebruik ik niet!

Op 15 mei 2007 20:03:05 schreef soundmouse:
Kan hier dan niet net zo'n systeem als de GoT gemaakt worden? De ene mod zit bij die catogorie en de andere zit bij cat. audio e.d. ?

nee, zo'n dictatuur willen we niet.

IF you can't convince them, then confuse them!
klein is fijn

Moderator

Op 15 mei 2007 20:03:05 schreef soundmouse:
Kan hier dan niet net zo'n systeem als de GoT gemaakt worden? De ene mod zit bij die catogorie en de andere zit bij cat. audio e.d. ?

Er zit nog een ander nadeel aan, bepaalde catagorieen worden dan alleen gemodereerd als de desbetreffende mod aanwezig is.
Nu zwerven we allemaal overal een beetje rond, waardoor incidenten veel sneller opgemerkt worden. En het is ook een stuk leuker voor ons, je leert nog eens wat bij. :)

Op 15 mei 2007 23:48:40 schreef Jeroen Boere:
[...]

nee, zo'n dictatuur willen we niet.

goed gezegd...

dan kan je niemand de vinger wijzen van "dat was jouw sectie, jij had het moeten opmerken"

Nou goed dan van mij kant.

Heb begrip voor de moderators.
Tis van de hak op de tak, ieder zijn ding.
Om het leuk te houden soms 'n aanvulling of blokkage.
Terecht of niet, blijft gewone electronica.
Dat er soms PC onderdelen doorglippen hebben we allemaal plezier aan, moeten we meer naartod, tis de trend.
Zeker met die 5 en 12 volt aplicaties.
Overal bruikbaar in de electronica.
Geschakelde voedingen, niet meer te stoppen.

Veel succes moderators, er is nog veel werk aan de winkel.

mvg Wiedewa

Henry S.

Moderator

Op 16 mei 2007 02:20:41 schreef Wiedewa:
[...]
Dat er soms PC onderdelen doorglippen hebben we allemaal plezier aan, moeten we meer naartod, tis de trend.

Nee dank je...

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Hierbij van deze kant een oprecht compliment aan de moderators van Circuits Online.

Heb het topic eens gelezen en wie enig aandacht besteed, aan dit forum, kan zien dat het een zeer welverzorgd geheel is.

Niet iedereen realiseert zich dat een moderator ook nog eens een eigen leven heeft met een baan, zo mogelijk overwerk en andere verplichtingen, en dat het forum daar nog eens bij komt, naast hun andere verplichtingen wel te verstaan.
Als een moderator dan eens zijn dag niet heeft, of je staat eens een tijdje in de wachtstand vanwege drukte, heb er dan begrip voor. ;)

De adviezen van de kant van de moderators zijn helder en meestal to the point, er word tijd voor je genomen, let wel, in de eigen tijd van de moderators.
Bij meerdere projecten heb ik persoonlijk de hulp als fijn en compleet ervaren.

Complimenten voor alle moderators met een smile ;):)

SWSje

A long answer is not short!