[IA] Proton ide

You to ;)

We hebben dus de qoutum gehaald van 10 en dan neemt ferry 2 af. Tenzij er voor de 24ste er nog 1 of meerdere zijn die willen meedoen.

Ik raad trouwens de deelnemers vanuit belgie aan zo snel mogelijk te betalen omdat een betaling van belgie naar nederland meerdere dagen duurt!!!

[Bericht gewijzigd door Henry S. op zondag 20 mei 2007 17:58:20

Ik wil wel inschrijven mits er een prijs wordt gemeld al in (verzending,BTW in, prijs pakket). Ik ben woonachtig in België. Dus bij definitieve prijsopgave, melding van rekeningnr. (IBAN enz), zal ik nogmaals een bevestiging zenden.

Op 18 mei 2007 14:54:14 schreef Gerwinh:
Voor de nederlanders wordt het €155 dat is inclusief verzending naar jullie toe ik verzeker standaart de verzending en jullie moeten bij ontvangst tekenen voor ontvangst.

Voor de belgen zijn de kosten €160 inclusief verzending naar jullie toe. Ook deze verzeker ik extra! ook jullie moeten tekenen voor ontvangst. De belgen dienen ook hun telefoon nummer af te geven want dit is verplicht om te vermelden op het pakket.

Iedereen krijgt van mij via de mail een track and trace code zodat jullie kunne zien waar het pakket zich bevindt.

We hebben nu nog wel 3 mensen nodig en ik zal even achter de 2 onbevestige mensen aan gaan.

Ik zal je ook een email sturen met de betaal gegevens

[Bericht gewijzigd door Henry S. op zondag 20 mei 2007 17:58:08

Graag nog wat info.
Is dit een student licentie of een full.
Ik gebruik de proton lite ide maar deze is beperkt.
Ik voel wel interesse voor proton maar dan zonder al die beperkingen.
Wat is nu de laatste vraagprijs voor Belgie?
Ik heb begrepen, cd rom, boek en dongle per persoon, is dit juist?
Hoe gaat het dan met de registratie, ik ga namelijk niet naar school maar gebruikt de lite als hobby?

Groetend,

Het betreft hier de particuliere licentie dus voor thuis gebruik zonder de limiet registratie gaat via proton ide zelf dus je krijgt gewoon de ORIGINELE versie zonder de limiet met handleiding en usb dongle voor registratie en updates!!!.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op zondag 20 mei 2007 17:57:55

Henry S.

Moderator

@Gerwinh: Wil je wat minder onnodig quoten? Dit topic had bijv de helft korter gekunt...

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
Lucky Luke

Golden Member

oke, zet mij ook maar bij de meedoenders.

mocht ik over enkele jaren alsnog gaan AVR'en zien we wel weer...

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
Volgend project: funcgen met ad9833 afmaken...
Henry S.

Moderator

Op 20 mei 2007 22:19:38 schreef picsels:
[...]
Ideetje?

Het gaat niet om de ruimte die het inneemt maar om de leesbaarheid van het forum. ;)

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Je moet de lijst met deelnemers nog aanpassen.
Ik sta er namelijk nog niet tussen.

I like it when a plan comes together http://www.geocities.com/elektrozone

Er staan nog een paar mensen niet tussen aangezien er op het laaste moment er nog 3 of 4 man zich hebben aangemeld ik zal dit asap aanpassen :)

Tot nu toe hebben 8 mensen gereageerd en hebben er tot nutoe 3 mensen betaald willen de overige mensen ook zo snel mogelijk reageeren ?

[Bericht gewijzigd door Gerwinh op maandag 21 mei 2007 17:25:12

uw hebt mail

hoppelijk ben ik nog niet te laat

imagination is more important than knowledge

overschrijving is gebeurd en je hebt een mailtje terug, alvast bedankt voor de vlugge respons

imagination is more important than knowledge

Op 21 mei 2007 00:04:06 schreef Henry S.:
[...]
Het gaat niet om de ruimte die het inneemt maar om de leesbaarheid van het forum. ;)

Dat begreep ik ook wel :+
Maar ik vond deze een beetje in de categorie hond/stok/eroplos-meppen. Ik volg met name de PIC-topics. En daar kom je nog veel vaker 'quotes' van volledige programma's tegen die aanzienlijk meer de leesbaarheid om zeep helpen.

Maar goed, ik ben allang blij dat er voldoende hebben gereageerd om de IA door te laten gaan :-p

@Gerwin: bedankt voor de bevestiging.

Volgend project: funcgen met ad9833 afmaken...

Electron_luc doet ook mee,zet me ook op de lijst Gerwinh

Op 21 mei 2007 22:13:43 schreef elektron_luc:
Electron_luc doet ook mee,zet me ook op de lijst Gerwinh

Kun je mij even mailen ? dan stuur ik je de betaal gegevens want je email is niet openbaar :(

Op 21 mei 2007 22:24:02 schreef Gerwinh:
[...]

Kun je mij even mailen ? dan stuur ik je de betaal gegevens want je email is niet openbaar :(

Gerwinh, You have mail

Je hebt ook weer terug als goed is ?

Gerwinh,

Er loopt iets verkeerd, ik heb nog geen mail ontvangen (staat al openbaar).
Stuur je de gegevens morgen, mij ook goed. MVG

Ik heb je nu al 2 emails gestuurd ? heb je geen spam filter oid aanstaan ?

Gerwinh,

Ik heb je net een mailtje gestuurd.

Het geld van de eerste belg is al binnen bedankt voor het snelle reageeren :) ikw acht nog de rest af tot zaterdag en dan moet het echt binnen zijn :)