[IA] Proton ide

van de eerste Belg ?

Hopelijk zijn dat mijn eurootjes die binnen zijn gekomen, dan kan ik mijn buurvrouw volgende week hartelijk bedanken ;-)

groeten,
Kris

https://www.digitalplayground.be - Where fun meets technology ...

Er hebben nu 7 man betaald degene waarvan ik het geld binnen heb hebben een email terug gehad

@Activehouse

Nee nog niet maar je was ook wat later als de rest :)

imagination is more important than knowledge

Goed dat van van mij word als het goed is vandaag of morgen overgemaakt. Postbank

LED there be light

Op 25 mei 2007 01:22:11 schreef Ken waldek:
ik ben die eerste belg :)

Of ik ben die eerste belg,

lol,

zolang we maar de software in de bus krijgen ist goed he:p

IA IS GESLOTEN NIEUWE DEELNEMERS WORDEN NIET MEER TOEGELATEN

Ik heb onderandere van 4 nieuwe mensen het geld alweer binnen hardstikke bedankt daarvoor degene krijgen nog een bevestiging van mij.

ivm met geld tekort en foutje bij overschrijvingen van spaar naar betaal rekening voorlopig nog maar 55 euro maandag de volgende 100 waarschijnlijk, is dit heel erg?

excuus in ieder geval.

LED there be light

En het laatste deel is nu ook betaald :D

LED there be light

Oke bedankt :) totaal offerte aanvraag voor 15 licenties is aangevraagd :) nu is het dus afwachten :)

Vandaag reactie terug gehad :) maar die klopt dus niet in deze prijs opgave wordt in 1 keer bijna 400 GBP meer gevraagd das +- 600 euro Hierop heb ik gereageerd dat we een andere afspraak hebben gedaan alleen daarop heb ik nog geen reactie. Mochten hun dit dus niet willen aanpassen dan zal ik het geld weer terug storten want ik neem niet aan dat jullie +- 40 euro extra willen betalen. Ik ga er gewoon vanuit dat het een comunicatie fout is van hun aangezien ik alle mails heb bewaard heb ik hun dat betreffende mailtje met de afspraak toegevoegd.

*edit

Bericht terrug :)

Het was een mis communicatie onder hun ik krijg dus nu de goeie factuur :)

Lucky Luke

Golden Member

Op 20 mei 2007 23:30:47 schreef Gerwinh:
Lucky luke je hebt mail ;)

Gerwinh, ik heb dat mailtje nooit gehad...

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

Hmm gekeken dan onder ongewenste emails ? maar ik bang dat je nu helaas te laat bent :(

Lucky Luke

Golden Member

ja, overal gekeken, maar niks.

hoezo te laat? was het een e-mail waar ik op had moeten reageren?

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

Op 20 mei 2007 21:58:33 schreef Lucky luke:
oke, zet mij ook maar bij de meedoenders.

mocht ik over enkele jaren alsnog gaan AVR'en zien we wel weer...

Daarop was die mail gestuurd anagezien je wou meedoen in die mail stonden die betaal gegevens ?

Lucky Luke

Golden Member

die mail heb ik dus nooit gehad... dus heb ik ook nog niet betaald.

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

Ik heb die verstuurd naar lucky00luke at hotmail enz

Met als onderwerp Betaling Proton ide inkoopactie ?

Hij moet dan tussen jouw ongewenste emails staan denk ik ?

Lucky Luke

Golden Member

hmm. dat is mijn MSN adres, daar kijk ik minder vaak, maar volgens mij zat 'ie daar ook niet want als ik een melding krijg kijk ik wel (en vaak is dat alleen maar reclame van MSN zelf, of spam).

kun je 'm nog een keer naar mijn e-mail adres sturen (dus niet mijn MSN?) (spamacount apenstraat <dichtbijstester>net punt nl) (zie profiel)

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
Lucky Luke

Golden Member

ok bedankt! als ik thuis ben kijk ik ff.

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

De IA gaat niet door ben ik bang :( dit omdat hun opeens wel vat en verzendkosten over die 99GBP willen hebben dat komt neer op ruim 40 euro extra per persoon. Ik neem aan dat jullie dit niet extra willen betalen? Dus daarom zal ik jullie geld asap terug sturen op de rekening waar het geld vandaan komt. Ik vraag dan ook de belgen hun BIC en IBAN nummer te mailen.

Ik vind dit bijzonder jammer omdat eerst was overeen gekomen dat het 99 GBP was incl vat en verzending maar daar willen ze dus niks meer van weten helaas :(

allée, een geluk bij een ongeluk voor mij ...

Probeer ik al dagen mijn buurvrouw te contacteren i.v.m.
een copie van de betaling. (zat in't buitenland, kon dus zelf die overschrijving niet doen)
Vanochtend deed ze eindelijk open, toen ik voor de zoveelste keer kwam aanbellen. Kwam ze met het excuus af dat ze niet genoeg geld op haar rekening had staan. Domme gans, waarom vertelde ze me dat op het moment zelf niet ?
Allée, Gerwin, mij hoef je dus niet terug te betalen, want die "kip" heeft die betaling dus niet uitgevoerd ...

Voortaan toch maar eens de homebanking meenemen op mijn laptop, zodat ik voortaan toch zelf overschrijvingen kan doen vanuit het buitenland.

groeten,
Kris

https://www.digitalplayground.be - Where fun meets technology ...

Oké had je ook al een mail gestuurd maar die kwam steeds terug :) met de mededeling dat je er niet was :)

Ik betreur het ook ten zeerste omdat er een prijs overeengekomen was van 99GBP all in en dat ze daar nu van terug kibbelen :( helaas maar ik wil niet dat ik straks opeens zelf geld moet bijleggen :(

Kan ik best begrijpen, ik appreciëer in elk geval je inzet, en uiteraard heb ik begrip voor de situatie ...

ach, volgende keer beter ;-)

groeten,
Kris

https://www.digitalplayground.be - Where fun meets technology ...

Ik betreur het ook ten zeerste :( maar is niks aan te doen

Alle nederlanders hebben hun geld of nu al terug wie postbank heeft en de andere binnen 3 dagen. dit is terug gestort op de tegenrekkening vanwaar het is gestort.

De belgen krijgen hun geld zodra ik hun iban en bic nummer heb gekregen.

marcob

Golden Member

Jammer dat de aktie niet doorgaat. Bedankt voor alle moeite. Dan maar gewoon bestellen. :-(

People tend to overestimate what can be done in one year and to underestimate what can be done in five or ten years