[IA] Proton ide

Dit kun je idd het beste doen want als ik hem nouw bestel of jullie via www.Crownhill.co.uk met de zomer actie zijn jullie nu 95 ct duurder uit. Ik vind het erg jammer maar helaas :(

Echt jammer, affijn dan maar op de moeilijke manier

Thnx voor de moeite in elk geval

Ferry.......

idd echt jammer, het ging te vlot in mijn geval, nu gerwinh daar kan jij niets aan doen

groeten, ken waldek

ps iban & bic is verstuurd naar je

imagination is more important than knowledge

Spijtig dat verkopers zich niet houden aan een gegeven woord/bevestiging. Zeker geen goede reklame voor de zaak. Spijtig voor het geleverd werk van Gerwin. Volgende maal bete.

Ja ik vind het ook spijtig :( Volgende keer zal ik direct om een factuur vragen want vind het erg jammer dat het zo is gelopen :(

Lucky Luke

Golden Member

nou, dan ga ik maar eens kijken naar een leuke AVR om mee te beginnen.

(BASCOM was toch gratis?)

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

Op 30 mei 2007 22:03:55 schreef ness:
Spijtig dat verkopers zich niet houden aan een gegeven woord/bevestiging. Zeker geen goede reklame voor de zaak. Spijtig voor het geleverd werk van Gerwin. Volgende maal bete.

Inderdaad, zeer onprofessionele werkwijze van dat clubje en hetzelfde zal dan ook wel voor het product gelden.
Het wordt dus zeer zeker geen picbasic meer :r:r:r

Volgend project: funcgen met ad9833 afmaken...

Op 31 mei 2007 16:36:19 schreef Lucky luke:
nou, dan ga ik maar eens kijken naar een leuke AVR om mee te beginnen.

(BASCOM was toch gratis?)

De Demo versie is beperkt tot 4kb code. Op de site van Antratek kost de volledige versie 110 euro geloof ik.

Lucky Luke

Golden Member

#$^&@%@#!

nouja, 't is alsnog 90 euro goedkoper dan proton dus als het een beetje goed te doen is...

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
Shiptronic

Overleden

erg jammer, dat betekend voor mij ook weer 10 mensen minder op het forum die evtueel hulp kunnen bieden. :(

zeker nu ik reakties zie van mansen die hem nu al helemaal niet meer willen habben of voor bascom kiezen

vind het ook niet slim van ze jullie 10 hadden waarschijnlijk weer meer mensen enthousiast gemaakt en hadden ze na een paar maand weer 10 van die dingen kunnen slijten.

als ik zo kijk is mede door de aktie van gerwin destijd toch flink wat pakketten verkoch aan CO gebruikers

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
Lucky Luke

Golden Member

tsja. ik kan het natuurlijk ook gewoon blijven gebruiken met de "minder legale" versie natuurlijk... maar dan heb ik toch liever een legale mikrobasic of, als ik ga avr'en een-of-andere basic compiler voor AVR.

ik vind het ook geen handige actie van crownhill... maarja, op een al (dan niet gekroonde) heuvel zit je hoog -> ijle lucht -> rare acties :P

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
Shiptronic

Overleden

ik vond deze reaktie :

Op 3 juni 2007 14:29:30 schreef ~Galaxy:
Ga de nieuwe demo dan maar bij Crownhill ophalen.
Nu heeft ie geen limiet meer.

in de volgende post: http://www.circuitsonline.net/forum/view/49046

of het klopt weet ik niet, maar als het zo is , doe er je voordeel mee.
voor dat ze het weer wijzigen

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
Henry S.

Moderator

Nog niet...

Zullen we ook zeker bij de downloads vermelden als het zover is.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Op 3 juni 2007 17:28:49 schreef Henry S.:
Nog niet...

Zullen we ook zeker bij de downloads vermelden als het zover is.

Ik zou wat terughoudender worden bij het reclame maken voor een bedrijf dat zodanig onprofessioneel is...

Volgend project: funcgen met ad9833 afmaken...
Henry S.

Moderator

Vind je? Ik heb betere ervaring, en de TS was vanaf het begin niet 100% duidelijk, dus laten we niet te voorbarige conclusies trekken.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Ik heb vorige week over de gang van zaken voor wat betreft de afhandeling van deze inkoopactie contact gehad met Crownhill.
Ze zeggen er van geschrokken te zijn en weten (volgens hun) niets van een order van 10 of 15 stuks.
Ik heb ze naar dit topic verwezen dat het zo geen reclame voor ze is, maar (logisch) krijg een mailtje dat ze geen Nederlands kunnen/kennen (of ik het probleem globaal kon vertalen).

Ik wil eigenlijk toch wel weten wat de werkelijke oorzaak is dat deze IA niet doorging, voordat Crownhill de schuld meteen krijgt.

@Gerwinh: Ik neem aan dat je onder je eigen naam de order hebt geplaatst? (of was het een offerte?)

Ikzelf heb verder nooit problemen met Crownhill.

Ohm sweet Ohm | www.picbasic.nl

Op 3 juni 2007 21:35:16 schreef Henry S.:
Vind je? Ik heb betere ervaring, en de TS was vanaf het begin niet 100% duidelijk, dus laten we niet te voorbarige conclusies trekken.

Yep, dat is de conclusie op basis van de informatie die mij is verstrekt.
Waarmee niet is gezegd dat ik niet geïnteresseerd zou zijn in alles wat een ander licht op deze zaak kan werpen. Of misschien wel een doorstart mogelijk zou maken (ik roep maar wat :-)).
Integendeel, ik blijf met aandacht de berichten volgen (zeker als FK hier nog iets aan kan toevoegen).

Volgend project: funcgen met ad9833 afmaken...

@Frits Kieftenbelt

Zou jij dan een bestelling van 10 of 15 personen doen voor ons; als de andere mensen hier nog geintreseerd zijnnatuurlijk?

Dat we het geld naar jou storten, en dat jij voor ons dan de bestelling doet....

MVG,

Filip

[Bericht gewijzigd door filipus op maandag 4 juni 2007 22:22:18

chuckie

Honourable Member

Ik denk dat Frits je al snel zal verwijzen naar VOTI, dat zou ik ook willen doen . Heb pas geleden het pakket van VOTI mogen ontvangen en alles was keurig in orde, ook alle andere materialen die ik besteld had.
Misschien zouden jullie Wouter van Ooijen eens moeten benaderen voor een inkoopactie, misschien kan hij dan wat extra korting geven en zelfs als het dan nog wat duurder zou zijn, Wouter mag wat mij betreft wel wat verdienen hoor, hij helpt hier ook geregeld mensen op CO.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Op 4 juni 2007 19:31:50 schreef Frits Kieftenbelt
Ik wil eigenlijk toch wel weten wat de werkelijke oorzaak is dat deze IA niet doorging, voordat Crownhill de schuld meteen krijgt.

Ik heb al de tijd contact gehad met Beryl en heb via hem dus ook de offertes gekregen die niet klopte tot 2 keer toe ? Er was dus afgesproken dat de afgesproken prijs @99GBP inclusief verzenden en vat was maar op de offerte was die prijs EXCL vat en verzenden. Hierop heb ik 2 x herhaald dat er iets anders was afgesproken maar Beryl zij steeds dat de offerte wel degelijk klopte. Dat is dus ook de reden dat ik gestopt ben. Maar dat is hierboven ook al vermeld. En erg vreemd dat hun er dan niks vanaf weten omdat Beryl savonds er nog mee is bezig geweest ? om de offerte te corrigeren ?

[Bericht gewijzigd door Gerwinh op maandag 4 juni 2007 23:37:59

Shiptronic

Overleden

mischien is er iets niet goed over gekomen en berust het aan beide zijden op een misverstand, geef frits een kans om het te proberen optelossen, maar mischien beter dit via mail/telfoon te doen , en niet via het forum?

ik prijs je inzet Frits, helpt beide partijen.

Nieuwe crown hill gebruikers zijn voor mij ook van harte welkom, hoe meer PIC projectes hoe meer ik er van leer.

zulke afspraken, heb ik in de mail staan of op een fax , niet via de telefoon, heeft mij al veel gezeik bespaard ook met verkeerd geleverde onderdelen, je hebt altijd een bewijs, als er verwaring ontstaat , kan onbewust onstaan
heb het ook wel een gehad met een klant prijs genoemd ex BTW klant gaat uit van Incl. BTW door de klant een bevestiging te sturen was hij direckt op de hoogte kan alleen via mail /post definitief besluiten.

[Bericht gewijzigd door Shiptronic op maandag 4 juni 2007 23:48:28

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Ik had alle e-mails nog want die bewaar ik altijd :) heb dan ook de email toegestuurd met het gedeelte van de afgesproken prijs.

Jammer dat het zo gelopen is maar is gewoon niks aan te doen. en misschien zoals jij het zegt was het een communicatie fout maar ik heb 2 x een nieuwe offerte moeten vragen die daarna nog niet klopte dan lijkt het me toch wel duidelijk wat ik bedoel met 99 all-in ? maar mischien dat frits daar meer over weet ?

Daarnaast zal ik wel een fanatiek picbasic gebruiker blijven omdat het gewoon zo eenvoudig is om te gebruiken :) en zal dan ook andere helpen met eventuele vragen waarbij ik kan helpen.

Ik heb in elk geval nog steeds belangstelling voor een pakket.

Wellicht dat een en ander toch nog opgelost kan worden.

Ferry.......

Op 5 juni 2007 06:56:50 schreef Ferry:
Ik heb in elk geval nog steeds belangstelling voor een pakket.

Wellicht dat een en ander toch nog opgelost kan worden.

Heb ook nog altijd intresse in een pakket.

mvg,

Filip

Ik heb ook nog belangstelling voor een pakket!

vr. gr. Bert Jan