Beginner topics

Dit topic is gesloten

galaxy kheb je pakket ontvangen ( jammer dat er geen leds inzitten )

Dacht ut wel...

Vanaf 3mm tot 20mm jumboleds toe.

Ofwel je bent niet in staat om een led te herkennen, ofwel is er een Grote Led Eater bij ingeslopen.
Dat laatste lijkt me onwaarschijnlijk, want ik heb daar nog speciaal op gelet.

In the beginning there was nothing.... and even that exploded...
Lucky Luke

Golden Member

@elektrozoeker:
http://www.uploadarchief.net/files/download/looplicht%7E2.gif

dat is een "looplicht" kun je zo aan je bestaande knipperlicht hangen (dat ding links is je knipperlicht, dat ding rechts is het looplicht, dat gedoe in 't midden is omdat eagle niet werkte en ik maar met paint heb zitten knoeien. (dat ging, afgezien van het rebooten (draai linux/windows dualboot en kan niet overweg met the gimp of gnu paint of krita) best een stuk sneller dan eagle)

expirimenteer er maar mee in crocodile!

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

@ Lucky: Ik zou dat signaaltje naar de clock toch liever direct aan de collector hebben...

In the beginning there was nothing.... and even that exploded...

in crocodile welke is daar de 4017 ?

jah, vrijdag ga ik naar elektro 8000 achter nog wat componenten, ik wil mijn schakeling op een printplaat maken maarja dat kan ik nog niet en kheb het materiaal er niet voor ! maar ik dacht dat er ook experimenteer-printplaten bestonden alhoewel ik niet weet hoe dat werkt, kan iemand even wat uitleg geven ? ( wat ik zal maken weet ik nog niet, zo een gewoon knipperlichtje vind ik wat zielig, dus alle ideeen zijn welkom !! ;)

Dus eigenlijk moet je bij een expirimenteer-printplaat je componenten door de gaatjes steken vertinnen en via draadje aan elkaar te solderen

Henry S.

Moderator

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Beste,

Jullie hebben misschien al gezien dat ik een "Show your beginner projects,..." topic wow openen maar dat mocht helaas niet ! Waarom wilde ik dat : Jullie kennen waarschijnlijk het topic "show your projects" maar dit is een topic met eerder gevorden tot proffesioneel ontwerpen, schema's,enz.Dus daarom dacht ik voor de beginners en mezelf zou het wel leuk zijn dat er zo'n topic komt. Ik wil graag daarom even vragen wat jullie er zouden van vinden ? Ik weet dat er zeker ook beginners mogen posten in "Show your projects" maar tegen dat je daar iets gevonden hebt voor beginners.AMAI, Er staat bijna niets tussen, daarom dit, Hier zullen volgens mij veel beginners plezier aan beleven.Misschien kan ik met jullie reacties de Mod's wel overtuigen om de topic ( "Show your beginner projects,... ) terug te openen.
Mijn nieuwe topic was achter een paar min. al gesloten ! ik kreeg niet eens de kans om op reacties te wachten :(

greetz, Elektrozoeker

En nu is men preek klaar !! ;)

Henry S.

Moderator

-Het topic was gesloten voor overleg, dat heeft plaatsgevonden, met uitkomst dat zo'n topic niet nodig was.

-In het Show your projects staan ook beginner projects, vandaar dat een tweede topic ongewenst is, heb je al die pagina's nagekeken?

-Nu heb je al een paar keer het verzoek gehad dit via mail af te handelen, het bovenstaande is je ook al een paar keer uitgelegd via email, dat was blijkbaar tegen dovemansoren gericht.

-Dit topic is ook niet de plaats om er over door te gaan, je punt is ons nu wel duidelijk.
Ons punt is jou hopelijk nu ook duidelijk:

Zo'n topic komt er niet

-Verder is het ook niet netjes om achter de rug van moderators om leden tegen moderators op te zetten dmv je post, je hebt je vraag gesteld en je antwoord gehad. Ga dan niet als een klein kind zitten blèèèren, nee je mag geen lollie.

-Daarmee discussie gesloten, slotje, en eventuele reakties doe je alsnog maar via de mail, maar zal het standpunt niet veranderen.

-En een waarschuwing wegens het herhaaldelijk niet opvolgen van aanwijzingen van moderators.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Dit topic is gesloten