Achternaam wegdoen

Dit topic is gesloten

haaloow

Ik heb nu al best lang een account op co en mijn moeder wist hiervan maar ze wist niet mijn nickname.
En nu weet ze die dus en ze is er niet zo blij mee dat mijn achternaam te zien is op internet. Dus zouden julie mijn achternaam weg willen doen zodat er alleen ''stijn'' komt te staan ???

Groetjes stijn

Hugo Welther

Moderator

Wil je nick wel aanpassen, maar gaat je moeder dan ook die 181.000 hits in google verwijderen?
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=stijn+martens&meta=

BTW Stijn en al zijn derivaten zijn al ruimschoots vertegenwoordigd.

[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op woensdag 15 augustus 2007 21:09:32 (19%)

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Dat verandert dan toch ook.
Als google zijn zoekresultaten weer update en mijn achternaam is weg en je zoekt op stijn martens dan staat het er toch niet meer. ???

Mm Stijn

Dit is niet echt handig, bedrijven waar jij later soliciteert zien nou precies waar jou interesse liggen etcetera.

Zou inderdaad maar snel eens beginnen met _OVERAL_ je nick te wijzigen....

jaja maar als mijn nick word gewijzigt dan vind je dit toch ook niet meer
op google ???

Ps. er zijn wel meer Stijn martensen hoor
Wat gebeurt er eigenlijk als je nick word gewijzigt; moet je dan opnieuw inloggen ofso.

[Bericht gewijzigd door Stijn M. op woensdag 15 augustus 2007 21:28:49 (19%)

Hugo Welther

Moderator

Google houdt de cache met je oospronkelijke nick nog minstens een half jaar vast.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.
Henry S.

Moderator

Op 15 augustus 2007 21:14:30 schreef stijn martens:
Wat gebeurt er eigenlijk als je nick word gewijzigt; moet je dan opnieuw inloggen ofso.

Daar merk je niks van.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op woensdag 15 augustus 2007 21:38:20 (22%)

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
KT88

Overleden

Er zijn al heel wat Stijnen en varianten daarop.

Stijn M. zou kunnen, Stijn1 (enz) ook.

Wat gaat het worden Stijn?

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -

Ik zou toch eerder kiezen om je woonplaats te verwijderen uit je profiel...
De naam Martens komt vaak voor in zowel NEderland als Belgie, maar wanneer je zou gaan zoeken op plaatsnaam, maak je wel meer kans om de persoon te vinden.

En ik begrijp je moeder wel in deze duistere tijden van verdwijnende kinderen en zo, maar een potentiele kidnapper zal toch eerst kijken naar de woonplaats en dan pas naar een persoon die er woont. IPV eerst een persoon traceren en dan pas erachter komen dat hij niet in de buurt woont.

STijn... Tipje...
Verlaat CO en kom eens terug als een heel nieuw persoon. Nieuwe naam, nieuwe insteek, nieuw profiel, etc...
Als je niet teveel je prive blootlegt op het forum, zal niemand de link tussen de oude en nieuwe "jij" zien.
Misschien de IP checkers onder de MODs...
Maar als je die al niet meer kunt vertrouwen... ;-)

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)
Jeroen

Moderator

Let er ook op dat je gebruikersnaam in de quotes niet mee veranderd als je nickname aangepast wordt, dus daarop kun je alsnog in Google gevonden worden.

klein is fijn

Moderator

Op 15 augustus 2007 22:19:54 schreef Fantomaz:
STijn... Tipje...
Verlaat CO en kom eens terug als een heel nieuw persoon. Nieuwe naam, nieuwe insteek, nieuw profiel, etc...
Als je niet teveel je prive blootlegt op het forum, zal niemand de link tussen de oude en nieuwe "jij" zien.
Misschien de IP checkers onder de MODs...
Maar als je die al niet meer kunt vertrouwen... ;-)

Fanto.. Tipje...

Op dubbelaccounts van iedereen zitten we zeker niet te wachten. ;)

KT88

Overleden

Op 15 augustus 2007 22:55:35 schreef Mathieuke:
Ik stel voor om dit topic te closen en hem gewoon een nieuwe naam te geven.

Ik stel voor om even op te schonen en wachten tot Stijn een andere naam heeft gekozen.

http://www.rogieralleblas.nl/images/vrijwerk/stillevens/stillevens/bezem.jpg

[Bericht gewijzigd door KT88 op woensdag 15 augustus 2007 23:07:21 (15%)

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -

Ik zou gewoon ''stijn'' willen heten zoals ik ook al in mijn startpost heb gezet. Simpel :)

Die is al bezet, Daarom vroeg KT88 het ;).

ow oke dan word het stijn M. denk ik hé :)

Ik zie het probleem niet echt... Ik heb het zoals je ziet nog iets bonter gemaakt als jij, maar ik heb nog geen vreemde mannen aan de deur gehad :+

Bijna iedereen op het forum geeft z'n achternaam prijs hiero, dus misschien kun je je moeder overtuigen :p

Op 15 augustus 2007 21:10:43 schreef significant:
Mm Stijn

Dit is niet echt handig, bedrijven waar jij later soliciteert zien nou precies waar jou interesse liggen etcetera.

Zou inderdaad maar snel eens beginnen met _OVERAL_ je nick te wijzigen....

Dat hoeft geen probleem probleem te zijn als hij een leuk interessegebied heeft. Zolang er maar geen vragen komen over parallel geschakelde LEDs...

Als het echt zo moeilijk is laat dan maar zitten. : (

Edit: wat heeft dit met leds te maken ???

[Bericht gewijzigd door Stijn M. op donderdag 16 augustus 2007 11:49:58 (30%)

Ik vermoed dat jojo doelt op jouw post history...

Hugo Welther

Moderator

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Dit topic is gesloten