Site ideeen.

benleentje

Golden Member

Zouden de heren kunnen nadenken over 2 ideeen van me.

1ste
Is om dubbelpost te vermijnden. Stel ik het laatste op een topic geantwoord maar bedenk me later dat in nog meer te zeggen heb.
Dan kan in dit nu in de bestaande post editen.
Maar dan heeft in die tijd dat ik aan het editen ben iemand anders gepost die bv op mij wou reageren. Dan komt mijn edit dus wel voor hem te staan zodat
A - het verhaal eigenlijk niet meer klopt of
B - dat degene na niet alles van me gelezen heeft.

Dus zat ik te denken dat ik gebruik niet de edit knop maar gewon de reageer knop het script kijkt dan na dat ik op verzender druk even of ik nog steeds de laatste ben en plakt het dan in mijn vorig post met daarvoor automtisch de regel EDIT automatische aanvulling of zoiets.

Als er na me wel een ander heeft gepost zorgt het script ervoor dat het er gewoon achter komt.

Lang verhaal he:p

2de
In het hoofdmenu van bV digitaal zie je dan onderwerp topicstarter en begindatum. Kan daar dan ook eventueel bij wie het laats heeft gepost en de datum.

Weet wel dat actieve topic goed bijgehouden worden maar toch komt het voor dat het nog actief staat terwijl ik het laats heb geantwoord.
Dit laatste is niet echt een belangrijk iets maar wou hettoch even vragen

Mensen zijn soms net als een gelijkrichter, ze willen graag hun gelijk hebben.

dan kun je toch gewoon je edit editten zodanig dat het verhaal weer klopt :-)

Ik heb wat problemen met wanneer een d of t te gebruiken, ddt gebruik ik niet!

@ je eerste vraag:
Ik zie zo meer bezwaren dan voordelen van jou idee. Stel dat je iets tegenstrijdigs post, dan word het zo zonder controle in je post geplakt, dus komt dit de duidelijkheid niet tengoede :)

tweede vraag:
die functie zit er al gedeeltelijk in:
Ga met je muis op de naam van het topic staan, en zie daar, een "tooltip" met de laatste geposte username komt voorbij. :) handig he!

IF you can't convince them, then confuse them!
benleentje

Golden Member

Ik weet dat het een idee van me is waarbij ik ook wel wat bezwaren kan bedenken vandaar dat ik het hier ook opper.
Als het middel erger is dan de kwaal ja dan moet je het niet doen.

Maar betrap mezelf er ook wel eens op. Je hebt een brainwave met daarin een heel goed idee. Als je daar dan verder over nadenkt en je probeert het praktisch in te vullen blijft het idee niet meer zo ideaal.

Wist het van vraag 1 ook wel dat het best tegen kan vallen maar wou jullie er toch over na laten denken.

En van die tooltip was me nog niet opgevallen dus probleem opgelost :):):):):).

Mensen zijn soms net als een gelijkrichter, ze willen graag hun gelijk hebben.

een iets wat ik vind wat echt nog mankeert is dat we bv een prive bericht naar elkaar zouden moeten kunnen sturen, ik moet altijd de desbetreffende persoon toevoegen op msn en dan wachten!

geeft da van katoen ? ja!,,roest da? neen!,, oesje dan pijs ek dak in men broek heb geschete!!
benleentje

Golden Member

Mensen zijn soms net als een gelijkrichter, ze willen graag hun gelijk hebben.
geeft da van katoen ? ja!,,roest da? neen!,, oesje dan pijs ek dak in men broek heb geschete!!

Ik hoop dat jullie me niet kwalijk nemen dat ik dit topic even kaap om een vraag van mezelf te posten.

Er zijn soms Topics die me erg interesseren en die ik zou willen "bookmarken".
Als je bijvoorbeeld zelf een vraag stelt of een antwoord geeft kun je Email Notificatie aanvinken zodat je op de hoogte wordt gehouden van een update van dat Topic.
Zou het b.v. mogelijk om ook Email Notificatie aan te vinken zonder dat je eerst een antwoord geeft ?

Shiptronic

Overleden

ja staat toch aan het einde van iederepost , de middelste is bij mij E-mail notificatie.

je moet geloof ik wel in gelogd zijn. maar het staat altijd helemaal onder aan de pagina

[Bericht gewijzigd door Shiptronic op zondag 11 november 2007 10:09:06 (35%)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Schaaaaaaaaaaaam
Bedankt voor de tip !