100watt amp

Ik heb hier een amp van mijn werk die ze willen gebruiken voor de achtergrod muziek. (Radio met zenders waar je van gaat slapen ipv werke :))

Maar er zit een plug in die ik niet ken.
Het lijkt op een 5 Din plug maar de pinnen zijn gedraaid (Vaag weet het :))

Het is een 100W amp 220v~ 50-60Hz.
Type: LBB 1150/00
NC: 8900 112 00001

Als iemand iets over deze plug of versterker weet kan die persoon mij informeren ?? (mischien maak ik dan promotie >:)>:) gna gna, lol)

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ
Hugo Welther

Moderator

Zoeken met google op LBB1150/00 gaf als resultaat een Philips microfoon. Daar kom je dus niet verder mee.

Versterker open maken en kijken of je de aansluitingen kan herleiden/volgen in de versterker.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Nou moet ik dus Dinsdag ff naar kijken. Maar als iemand nog iets heeft liggen?? Het schijnt vroeger een gewild versterkertje geweest te zijn :) (volgens mijn baas)
Maarja alle info die mensen hebben thuis of nog weten e.d.
Ik zal kijke of ik een afbeelding van die plug on-line kan zette.
Mzll

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ
Anoniem

Gedraaid ? U bedoelt op-pluggen als een DIN en dan de buitemantel schroeven. Zo ja Deze stekkers werden vroeger gebruikt als microfoon ingang voor dynamische microfoons.

Anoniem

De 2 horizontale pinnen zijn voor de 2 balance uitgangan van de microfoon, de 3de is de afscherming.
Gebruikte draad, afgeschermede draad met 2 gevlochten draadjes.

Test:
Zet de versterker op en kom eens met je vingertje
Beurtelings aan een van deze 2 pinnen > brom uit de luidspreker
maat bij de bij de 3de pin niet.

Gevoeligheid 2mv of zoiets, dus geen ingang om je CD op te hangen..

Palieter en anderen bedankt voor jullie hulp, maar het doet niet veel goed. Ik ben er achter gekomen dat dit kastje enkel de voeding van de versterker is :( mijn baas is dus af gezet.
Maarja nix aan te doen.

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ