SSOP to DIL

Hey,

Ik ben bezig aan een project en ik heb de rfpic12f675f van microchip nodig.
http://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/70091a.pdf
Deze is in SSOP uitvoering maar ik wil deze schakeling eerst testen op een breadboardje. Hoe kan ik nu van SSOP nr DIL (ik denk dat dit DIL packaging voor op een breadboard?)

Alvast bedankt

Robin

Zorg dat je NOOIT, NOOIT, NOOIT wat met Versatel Tele2 te maken krijgt!

Zalig,
Op die laatste site heb ik ook meteen de oplossing voor de LQFP receiver :)

En we kunnen weer verder.

Bedankt voor deze snelle reactie

Toch nog even een vraagje.

Ik ga ook de bijpassende receiver gebruiken.
http://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/70090a.pdf

Dit is een 32pin LQFP.
Bij voti hebben ze enkel 48 en 46 pin converters naar dip.
Zou het mogelijk zijn om deze 32 pin op de 48 pin te gebruiken en 16 pinnen niet aan te sluiten?

TNX

Robin

Dat gaat niet werken.
Een 32 pin LQFP is een stuk kleiner dan een 48 pins LQFP.
Afgezien van de smaken in afstanden tussen de pennen (pitch)..

Bart Hiddink is Ideetron; electronics and projects, http://www.ideetron.nl. LoRaWAN Nutcase.
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje

Op 22 oktober 2007 16:13:07 schreef Roland van Leusden:
Met deze kan het wel:

Ik vraag me alleen af of dit verloop printje in een breadboard kan, aangezien de gaatjes verspringen en in een breadboard meestal 5 naast elkaar gelegen gaatjes zijn doorverbonden.

Op 22 oktober 2007 15:19:28 schreef Bart Hiddink:
Dat gaat niet werken.
Een 32 pin LQFP is een stuk kleiner dan een 48 pins LQFP.
Afgezien van de smaken in afstanden tussen de pennen (pitch)..

Bart, RobinW heeft mij ook al gemaild voor verloopjes voor de bijpassend receivers, om een schakeliong daarmee te maken op een beradbord. Weet jij of iemand anders of dat uberhaupt haalbaar is ivm de hoge frequenties?

Wouter van Ooijen: VOTI webwinkel, docent HvU (Technische Informatica); C++ on mictrocontrollers blog

Deze schakeling op het breadboard is enkel bedoeld als testschakeling. Daarna wordt het echt op printplaat gemonteerd.
Het is niet zo dat dit constant op breadboard moet gaan werken.

TNX

Robin Wuyts

Op 23 oktober 2007 09:01:26 schreef RobinW:
Deze schakeling op het breadboard is enkel bedoeld als testschakeling. Daarna wordt het echt op printplaat gemonteerd.
Het is niet zo dat dit constant op breadboard moet gaan werken.

Mijn zorg is of je op een breadboard (zonder goede aardvallekn enzo) uberhaupt een kans hebt om die ontvanger aan de praat te krijgen.

Wouter van Ooijen: VOTI webwinkel, docent HvU (Technische Informatica); C++ on mictrocontrollers blog

Hoe zou u het dan doen?
Meteen op printplaat en dan in circuit progamming?
Gaat dit eigelijk, zo onboard programmeren?

TNX,

Robin

> Meteen op printplaat

ja

> en dan in circuit progamming?

we hadden het toch over de ontvanger?

> Gaat dit eigelijk, zo onboard programmeren?

daar is genoeg over te googelen (ICSP)

Wouter van Ooijen: VOTI webwinkel, docent HvU (Technische Informatica); C++ on mictrocontrollers blog