CO-stand op beurs

High met Henk

Special Member

ik kan ook nog wel iets ophalen...

dus das ook vor mij geen probleem

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
chuckie

Honourable Member

Wordt dat dan de hoek Rotterdam - Zeeland Sven, want daar zit je toch?
Zelf kom ik niet zoveel daar in de buurt behalve dan dat ik daar in de buurt bestel bij MCS en CT.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
High met Henk

Special Member

jeps, zeeland, rotterdam, hellevoetsluis enz. die richting bivakkeer ik veel, maar zit een enkele keer ook in het land.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Welke beurs gaat het hier om, waar voor ingeschreven is?

If you want to succeed, double your failure rate.

Rosmalen!

@Chuckie & HmH
Nog steeds voorkeur voor de "bovenste ring"? Zo ja dan mail ik Eric van de St Brac.

BTW Waar is Mr. Gamba?

[Bericht gewijzigd door Rd12tf op vrijdag 23 november 2007 14:11:24 (37%)

Ok, dat dacht ik al want n.a.v. Rosmalen was het topic ooit begonnen. Wanneer is Rosmalen weer? Kan ik nog ergens mee helpen?

If you want to succeed, double your failure rate.

15 Maart 2008, zie ook:
http://www.radiovlooienmarkt.nl/

Een paar handjes extra is natuurlijk nooit weg! :)

chuckie

Honourable Member

Ik heb niet bepaald een voorkeur, maar er staat me bij dat tijdens het overleg hiertoe democratisch besloten is dus gaan we voor de meerderheid.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Het was een tip van Eric S. en je staat minder tussen de handelaren, het is er lichter en dichter bij de koffie ...

;)

(We hebben het er eens over gehad, zie je mail op het CO-at-b..nl account)

chuckie

Honourable Member

Dichter bij de koffie...?
Ik ben om;)

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Hee, daar is Gamba! Ander e-mail adres?

ik zou ook best willen komen maar we hebben geen auto (geen vervoer)

Sine

Moderator

Als jullie nog wat hulp nodig hebben, geef maar een gil.

Verder heb ik zelf ook vast nog wel het eea wat mee kan, dus ik zal tegen die tijd de zolder eens afstruinen opruimen ;)

neehoor, krijg gewoon de mailinglist mailtjes,.. maar heb steeds zo weinig toe te voegen :+

Mooi Gamba! Je bent er nog, ik dacht dat je niet meer van de partij was.

Sine, vele handen maken licht werk, zeker als je spul meebrengt! (Hoeft Chuckie het niet op te halen ...)

Nog even voor de duidelijkheid, de opbrengst van de verkoop is dus voor CO, een soort donatie...

Sine

Moderator

Dat was duidelijk ja, ik heb nog wel het een en ander bruikbaars verzameld door de tijd waar ik zelf waarschijnlijk niets meer mee ga doen, weg gooien is zonde, op marktplaats zetten kost een hoop werk en tijd, en daar heb ik al zo weinig van ( tijd that is ;) )

Brengen en hulp is no problemo, als ik wat hard met een steen gooi gaat ie door chuck's voorruit ;)

High met Henk

Special Member

* High met Henk is nog volop bezig aan een artikeltje wat ook op de beurs moet liggen

heb eindelijk tijd jongens, marco69: het resultaat laat ik even aan jou zien als ik het samengevoegd heb, heb vanavond 3 uurtjes om eraant e werken, ben volop bezig!!

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
chuckie

Honourable Member

@Sine
Welkom bij het team, en uiteraard kun je met mij mee rijden.
Ik weet niet hoeveel je hebt liggen maar ik heb nog een aanhanger;)

Als je toch door mijn ruiten gaat gooien raad ik je aan dat overdag te doen daar 's avonds de rolluiken omlaag zijn.;)

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Ik kom jullie stand in Rosmalen zeker bezoeken!
Nog mooi even een donatie doen en wat spul inkopen ;)

Kan ik PS ook een donatie via de bankgiro doen?
Waar en hoe zijn de gegevens? Heb er ooit een toppic van gezien, heb hem nooit meer terug gezien..

Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje

Als ik vrij kan krijgen ben ik natuurlijk ook weer van de partij. Er zouden ook mensen mee kunnen vanaf utrecht.

-
High met Henk

Special Member

Ganzz. dat regelen we wel tijdens je stage dan......

neem tenminste aan dat dat doorgaat, heb je al een afspraak?

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
Hugo Welther

Moderator

Op 23 november 2007 23:13:46 schreef Technojunk:
...
Kan ik PS ook een donatie via de bankgiro doen?
Waar en hoe zijn de gegevens? Heb er ooit een toppic van gezien, heb hem nooit meer terug gezien..

Zie deze http://www.circuitsonline.net/forum/view/22117

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Ik wil ook wel meedoen, weet niet of ik iets heb voor de verkoop, maar als er hulp nodig is die dag of dagen ervoor(opbouwen) hoor ik het wel:)
moet dan wel vervoer hebben.