Fijne Feestdagen!

Op 31 december 2007 20:29:06 schreef Lucky luke:
[...]
o, dus mensen tellen niet meer mee? :+

Mensen hebben de keuze, dieren die (al of niet buiten geschopt of vogels ...) hebben die keuze niet ...

En dat bepaalde sukkels, zelf, hun eigen vingers/ogen/oren vanavond gaan afbranden, wel daar heb ik echt geen meelij mee!

Lucky Luke

Golden Member

mee eens. op het medelijden met de sukkels na.
want wie knalt er nu expres zijn vingers er af...
(dan ben je nog zieliger dan als je het per ongeluk doet, en op een iets andere manier zielig)
niet dat ik de hele avond zit te huilen (om het maar flink te overdrijven) omdat er misschien wel iemand zijn vingers bezeert (om het maar flink te uhm.. onderdrijven), dat vind ik weer wat overdreven :P

maar ik bedoelde dus dat men óók moet opletten geen mensen te raken met vuurwerk. ;)

[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op maandag 31 december 2007 21:24:54 (27%)

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

Ik had het ook over de vrije experimentalisten ... Meer (boem) is nooit te veel enzo ... Dat zijn de sukkels, het is alleen jammer dat de eerste hulpposten het druk gaan krijgen met dat soort lui.
Maar ja, een Darwin Award krijg je niet zomaar he...

;)

Doe voorzichtig LL!

;)

Lucky Luke

Golden Member

doe ik, geen zorgen, ik wil nog wel kunnen solderen :)
en ik heb ook niet zo veel vuurwerk: ik koop liever electronica natuurlijk.

[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op maandag 31 december 2007 21:31:37 (42%)

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

Ook nog de beste wensen voor dit nieuwe jaar.

Take a parachute, and jump!
trix

Golden Member

ik hoop dat iedereeen heelhuids ddor de nieuwjaarsnacht is gekomen, er werd bij mijn vrienden waar wij verbleven enorm veel vuurwerk verstookt en op de weg naar huis was het extreem mistig, kan me werkelijk waar niet herinderen dat het ooit zo mistig was

verder wil ik graag langs deze weg iedereen een gelukkig & gezond nieuwjaar toe wensen.

eigenwijs = ook wijs

Ook van mij 'n gelukkig nieuw jaar :)

Veel electronica en ander knutselplezier toegewenst :)

mvg

robotica rules :D