reply beheer

Eén van mijn replys is door een moderator gewijzigd en (daardoor) voor mij niet meer toegankelijk.
Mogelijke fouten zijn dan dus door mij niet meer te herstellen

In de regels staat dat replys gewijzigd of verwijderd mogen worden, over blokkering staat dus niets.

Dit lijkt mij ook niet gewenst omdat dan gewijzigde antwoorden mogelijk niet mijn instemming(meer) hebben maar wel in mijn naam geregistreerd staan.

Uitspraken die hier onder mijn naam zijn gepubliseerd, hebben niet altijd mijn instemming

Daar heeft 6foot6 naar mijn mening groot gelijk in!

Henry S.

Moderator

Op 8 januari 2008 08:49:42 schreef 6foot6:
Eén van mijn replys is door een moderator gewijzigd en (daardoor) voor mij niet meer toegankelijk.
Mogelijke fouten zijn dan dus door mij niet meer te herstellen

De 'fout' is door jouzelf veroorzaakt: Overmatig overbodig quoten.
Ten tweede is het helemaal niet handig om het schema in die post te wijzigen, de replies vallen dan buiten context en verwijzen naar een ander schema.

In de regels staat dat replys gewijzigd of verwijderd mogen worden, over blokkering staat dus niets.

Dit is een automatische handeling, het mag niet voorkomen dat een gebruiker een moderatie ongedaan maakt.

Dit lijkt mij ook niet gewenst omdat dan gewijzigde antwoorden mogelijk niet mijn instemming(meer) hebben maar wel in mijn naam geregistreerd staan.

Als er niks tegen de regels in gepost is, is er ook geen reden om de inhoud te wijzigen. Denk daar nog maar eens over na.

Op 8 januari 2008 08:59:38 schreef Project Q:
Daar heeft 6foot6 naar mijn mening groot gelijk in!

Dat is mooi, maar heb je ook een inhoudelijke reden?

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Dit is natuurlijk een moeilijk geval...
6foot6 heeft (blijkbaar) iets gepost wat niet door de beugel kan en deze reactie wordt, terecht, gemod.

Zoekmachines zullen nu, dankzij hun cache-functionaliteit, dat bericht voor de komende (lange) tijd kunnen vinden, voor iedereen, terwijl het eigenlijk alleen speelt tussen de moderator en de poster. Mensen die dit bericht via een zoekmachine tegenkomen zien alleen maar dat een bepaalde gebruiker 'straf' heeft gehad van een moderator, zonder precies te weten waarvoor, of ze zien maar één kant van het verhaal.

We leven nu in een tijd waarin alles voor een lange tijd wordt opgeslagen. Bijvoorbeeld; veel bedrijven zoeken hun toekomstige werknemers op op Google oid. Dit soort berichten komen zij dan ook tegen en dat kan hun keuze om een persooen wel of niet aan te nemen beïnvloeden. Zo zijn er nog wel meer voorbeelden te noemen...

Als het aan mij zou liggen zou een bericht gewoon verwijderd worden en zou het hoe en waarom persoonlijk geregeld worden met de poster. Het hoe en waarom is iets tussen de poster en de moderator en daar heeft de rest van de wereld op zich niets mee te maken.

Henry S.

Moderator

Op 8 januari 2008 10:01:30 schreef Project Q:
Dit is natuurlijk een moeilijk geval...
6foot6 heeft (blijkbaar) iets gepost wat niet door de beugel kan en deze reactie wordt, terecht, gemod.

Kom kom, het gaat maar om een onnodige quote, iets wat de TS overmatig doet, dus vandaar deze actie. Verder geen misdragingen van de TS.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Ik heb verder niet gekeken wat de oorzaak van de mod was... Verder geen slecht woord over 6foot6 hoor! :)

Als het gaat over onnodige quotes is het (naar mijn mening) idd niet zo'n probleem.

Ik kan me echter gevallen voorstellen waar het wel een probleem is. Misschien dat de mods dan wel rekening willen houden met wat ik net geschreven heb...