Bestaan er Triple Potmeters??

Lo mensuh,

Ik ben bezig met een project op school.Alleen we zitten met een probleem.
We hebben een potmeter nodig die 3 verschillende signalen kan hebben.

Ik weet dat er Stereo-Potmeters in de omloop zijn.Een oplossing in de vorm van digitale techniek is mogelijk,maar aangezien we deze week nog alle printdesigns moeten inleveren,hebben we geen tijd meer om daar een design voor te maken.

Als jullie weten waar die dingen te vinden zijn,laat het me dan even weten.

Greetz.

[Bericht gewijzigd door Niels van Haren op woensdag 29 mei 2002 23:47:47

een potmeter met drupkknopjes kan je heel gemakkelijk maken en 3 samen ook... de printlayout kan in totaal binnen iets van 2,5x5 blijven... maar volges mij bestaan er ook wel gewone draaiknoppen ga anders eens langs bij je lokale electronica winkel

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

Ja klopt,ik heb ze nu wel gevonden.Het enige probleem is hoe ik die dingen en naar Nederland krijg :).

Je kan op die site wel bestellen,maar om nou voor 1 Pot meter een bestelling te doen in amerika.Hmm..dure potmeter :(.

Ik ben langs geweest bij zo'n electrozaak.Die kerel had er nog nooit van gehoord (lol) en scheepte me af met het antwoord dat het wel heel speciaal is.

kom ik ook niet verder mee dus.Conrad heeft ze ook niet :(.

Wie wel? :)

greetz.

[Bericht gewijzigd door Niels van Haren op donderdag 30 mei 2002 09:36:16

Hugo Welther

Moderator

Bij Farnell hebben ze potmetertjes (formaat instelpotmeter) die je op een asje kan rijgen.
De asjes hebben ze ook.

Zo heb ik een oude buizen tuner/versterker gerestaureerd waar er vier op één as zaten.

[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op donderdag 30 mei 2002 12:22:24

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Als je nou 3 of 4 trimmertjes achter elkaar zet en daar een asje door haalt?? Trimmertjes zijn in vele waardes te krijgen en zo kan je ook nog eens 3 a 4 verschillende waardes gebruiken. Is dit een idee??

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

Bedoel je zoiets??

http://international1.farnell.com/Search/level_5.jhtml?PRODID=90431&am…

Het asje wat er bij zit is niet echt geschikt voor 4 potjes,maar dat is misschien nog wel te maken.

greetz

[Bericht gewijzigd door Niels van Haren op donderdag 30 mei 2002 22:24:21

Op do 30-05-2002 22:22:38 schreef Niels van Haren:
Bedoel je zoiets??

http://international1.farnell.com/Search/level_5.jhtml?PRODID=90431&am…

Het asje wat er bij zit is niet echt geschikt voor 4 potjes,maar dat is misschien nog wel te maken.

greetz

Die link doet het niet :p

edit: Nog steeds niet??

[Bericht gewijzigd door MADdie op donderdag 30 mei 2002 23:27:52

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

Op do 30-05-2002 22:31:53 schreef Niels van Haren:
had het al door :)

nu moet ie werken :p

Nope :) tenminste niet in mijn browser. Ik weet niet of hij het wel bij andere doet?

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

Bij mij ook niet alleen : POTENTIOMETER 47K :-)

May The Source Be With You
Hugo Welther

Moderator

Werkt wel als je eerst www.farnell.nl opent in een apart venster!

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Rare site hebben ze daar bij farnell, maar nu zien we tenminste wat er bedoeld werd