dubbelposts.

Anoniem

Beste mods,
Het is mij net weer eens overkomen.
Je wil een berichtje posten en het blijft hangen. Niet hard genoeg op de entertoets gedrukt denk je dan en je drukt nog eens.
Plots staat je post in het dubbel of drievoud..
Het enige wat ik kan doen is de overtollige inhoud van de post verwijderen en vervangen door "sorry".
Is er ook een mogelijkheid om de dubbele post volledig te verwijderen ivm de leesbaarheid van het topic, of is "El mektoub, mektoub?

klein is fijn

Moderator

Gebruikers hebben zelf die mogelijkheid niet, maar als je gewoon 'dubbelpost' erin zet heb je grote kans dat de eerste de beste moderator die langskomt ze verwijdert.

Ik zie trouwens nu je dubbelpost, dat was duidelijk een serverfoutje gezien er drie posts op exact dezelfde tijd zijn gepost.

En even naar het ronde archief verhuist.

Is het dan misschien niet een keer handig om een filter daarvoor te maken? Dus dat je eerst 5 seconden moet wachten voordat je de volgende post kan posten.

Hugo Welther

Moderator

Dat is er al.
Je kan binnen 30 seconden niet nog eens posten.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Maar blijkbaar werkt dat niet als je op delta tijd=0 drie posts kunt plaatsen (?)

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein

Start die timer pas als het bericht is geplaatst, i.p.v. nadat je op de postknop hebt gedrukt?

Een koude oorlog is een oorlog waar GEEN vuurwapens worden gebruikt, alleen kernwapens.
klein is fijn

Moderator

Het plaatsen van de post is een actie van de server die volgt op het drukken van de knop. Op het moment dat de post geplaatst wordt zal de server wel kijken wat de tijd is van jouw laatste post.

Wellicht een kleine 'if $timedifference = 0' aanpassing Jeroen, of werkt dat niet omdat er gewoon twee tasks parallel lopen op die tijd?