nieuwe sectie: Beginners

leime

Golden Member

hey,

Ik ben kwa electronica nog een beginner en ik mis eigenlijk het kopje beginners zodat men weet dat er niet zo'n moeilijke uitleg moet komen. Idee??

leime

GJ_

Moderator

Dat zien we snel genoeg. Deze vraag is al een keer eerder voorbij gekomen. Daar hebben we ons dus ook al een keer over gebogen en toen besloten het niet te doen.

Je kunt gewoon je vragen stellen in de juiste secties. Als je een atwoord niet snapt zeg je dat gewoon, we zijn allemaal beginners geweest. (ikzelf nog steeds eigenlijk)

En het knopje School vragen?
Ok ik snap het.

[Bericht gewijzigd door overslag op woensdag 26 maart 2008 17:22:35 (23%)

GJ_

Moderator

Schoolvragen is iets anders. Dat is om ervoor te zorgen dat scholieren niet alle antwoorden op een zilveren blaadje gepresenteerd krijgen zodat ze er helemaal niks van leren.

Een verdere discussie lijkt me een beetje overbodig.

[Bericht gewijzigd door GJ_ op woensdag 26 maart 2008 17:21:30 (14%)

leime

Golden Member

oke,

Het was maar een voorstel dus het maakt me niet zoveel uit.

leime

neergelecht

Beginner in de Nederlandse taal? (toch best knap, 2 spelfouten in 1 woord...).

Het zal vaak snel duidelijk zijn uit je openings post dat de hoeveelheid ervaring beperkt is. Mits je zelf ook moeite doet om verder te komen, zijn er genoeg mensen die je met je neus de goede kant op willen zetten.

Zorg dat je NOOIT, NOOIT, NOOIT wat met Versatel Tele2 te maken krijgt!
Anoniem

Elektriciteit en elektronica IS nu eenmaal moeilijk, abstrakt en behoeft flink wat kennis van wiskunde.
Wie dat niet zint, kiest beter een andere hobby. Het is precies de complexiteit en de geheimzinnigheid die velen aantrekt.

Ik ben tegen en wel voor volgende reden:
zo ga je CO verdelen in twee groepen.
De beginners en de profs.
De beginners zullen hoofdzakelijk naar hun eigen stekkie gaan en de profs ook.