Script voor veiling hardware

Lieve modjes,

Ik zie net dat gj oude hw aan het veilen is op een manier die begrijpelijk, doch niet bijzonder handig is.

Aangezien ik hier heel veel kennis en hulp van jullie krijg wil ik evt wel een veiling-scriptje bouwen a la marktplaats\ebay. Ik weet van software beduidend meer dan van electronica hoor ;).

Hebben jullie daar evt interesse in?
Scheelt sowieso een bak werk.

Informaticus die wat in elkaar probeert te draaien...
GJ_

Moderator

Da's erg aardig maar ik verwacht zelf niet dat het heel veel werk gaat opleveren. Ik hoef in feite maar een keer per dag te kijken wat het hoogste bod is en dat openbaar te maken. Het is wellicht een beetje kneuterig maar het zal toch wel werken.

Mocht ik nou onverwacht toch om blijken te komen in het werk hierdoor meld ik mij wel weer even.

Lucky Luke

Golden Member

misschien iets voor vraag-en-aanbod? Hoewel ik de huidige V&A prima vind en niet weet of ik het eigenlijk wel zou waarderen als er opeens maar wat geboden gaat worden...

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

Op 3 mei 2008 17:05:59 schreef GJ_:
Da's erg aardig maar ik verwacht zelf niet dat het heel veel werk gaat opleveren. Ik hoef in feite maar een keer per dag te kijken wat het hoogste bod is en dat openbaar te maken. Het is wellicht een beetje kneuterig maar het zal toch wel werken.

Mocht ik nou onverwacht toch om blijken te komen in het werk hierdoor meld ik mij wel weer even.

Prima, of stuur me een mailtje.
Jullie doen ook vaak genoeg wat voor mij namelijk.

Informaticus die wat in elkaar probeert te draaien...