Stk463

Hallo,

Ik ben op zoek na de stk463. Ik heb gehoord dat ze niet meer in de productie zijn, dus heeft iemand ze thuis liggen. De vervangende zijn de stk 461 en de stk 465.

Bijvoortbaat dank

mzzl chris

ben ff te lui om uit te zoeken wat voor iets het is maar kan jij het niet eventjes vertellen?

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

ha erik dit is een versterker.Mijne is kapot

heb een foto van zon ding gezien poeh da zijn best joekels en moeten dik worden gekoeld.... kan je niet een andere versterker maken of is het voor de reparatie?

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

btw ik kan er nog eentje bestellen kost 18 dollar...
fuck ohnee ... sorry :(

[Bericht gewijzigd door Erik op maandag 3 juni 2002 13:37:39

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

ha erik. ik heb die site ook gezien waar je die kan bestellen maar hier in nederland zijn ze uit de productie.

nope ik kan ze toch krijgen
:)komen wel wat verzendskosten overheen

maareh... tmaakt toch niks uit ...ze hoeven toch niet percee uit nederland te komen?

[Bericht gewijzigd door Erik op maandag 3 juni 2002 13:44:16

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

nou dan :) er zijn nog 2 te koop

kwil wel eentje bestellen alsjewilt

[Bericht gewijzigd door Erik op maandag 3 juni 2002 13:48:23

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

20 euro + verzendskosten ernogbij

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

:) ik verdien er heus niks aan alleen ik vind et lachen om tussenpersoon te zijn :)

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

dit zijn de enigste nog te koop dachtik

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

en hoe weet ik of ze het wel doen

tja...pfff hoe moet ik dat weten... ze zijn niet van mij...
tis een winkel dus... lijkt mij wel dat ze het doen

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

ik heb er denk ik eentje in nederland gevonden die ze nog levert moet je hier maareens kijken

http://www.stuutenbruin.com/

die ene die ik bedoelde zat erges in amerika

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.