op zoek naar MagicBox

Hoi,

ik ben op zoek naar iemand die wellicht hier rondhangt voor reunie doeleinden (westwood chat dutch cafe)

hij heeft ongeveer 10 jaar terug een chat programma gemaakt en gehost op realworld-studios.com.
wij maken inmiddels weer gebruik van het programma maar de beheerder (bij ons bekend als magicbox) is niet te vinden

De magicbox + beroep dat deze persoon heeft klinkt aardig naar wie wij zoeken. kan ik hier de oproep svp laten staan tot magicbox van dit forum uitsluitsel geeft ? dit is 1 van onze laatste aanknopingspunten.

Shiptronic

Overleden

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Als dit mail adres niet voor registeren only wordt gebruikt dus niet in dagelijks gebruik en mailtje wordt niet gezien als spamm ...

De magicbox die ik/wij kennen is een voorzichtig type

ICQ doet het ook niet.. (teminste no response)

Ik ben niet de magicbox maar als jullie hulp nodig hebben wil ik er altijd graag even naar kijken.

je kan altijd eens proberen om een mail te sturen... Krijg je antwoord is je zoektocht gedaan, anders gewoon verder zoeken.

'Ours is the age which is proud of machines that think, and suspicious of men who try to' (H. Mumford Jones)

volgens mij moet ik zijn prive mail hebben
echter weet ik niet of wij over de zelfde praten
voor verdere info gelieve even een mail te sturen naar mij want ik maak het niet bekend hier.

niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide