water in vlotterreservoir

Bij het drogen vult het waterreservoir zich niet meer, maar wordt het reservoirtje waarin de vlotter zich bevind (in het toestel zelf)onmiddelijk bij de start gevuld.
Dit heeft als gevolg dat bij het drogen de droogautomaat na enkele minuten stopt en het rood lichtje van resevoir brandt.
In het opvangreservoir zit echter geen water.
Het toestel krijg ik daarna niet meer aan de praat tot zolang ik het vlotterresevoir niet leeg gemaakt heb.
Heeft iemand hier ervaring mee en valt hieraan iets te doen

Wie, wat, waar ?

Vertel eens rustig waar dit over gaat...

[Bericht gewijzigd door MMSoft op maandag 12 januari 2009 11:32:24 (58%)

Is het een boek?! klinkt als? 2e woord!

O nee, het is een droger:P

Digitaal - Mijn ding :P

Sine gaat door voor de koelkast (of liever de magnetron?)
Ik gok op een defect pompje of als het op 'afschot' moet lopen een verstopt slangetje.

Zorg dat je NOOIT, NOOIT, NOOIT wat met Versatel Tele2 te maken krijgt!

Op 12 januari 2009 11:12:55 schreef MARIOVDT:
...
In het opvangreservoir zit echter geen water.
...
Het toestel krijg ik daarna niet meer aan de praat tot zolang ik het vlotterresevoir niet leeg gemaakt heb.

Hoe kan je een reservoir leegmaken als er geen water in zit?

Hmm, gokje --> linkervijs aanspannen indien een Miele, rechtervijs indien een Bosch

Meten is weten
High met Henk

Special Member

het opvang reservoir is een ander reservoir als het vlotter reservoir: de eerste zit bovenin en zorgt ervoor dat de condens hierin neerslaat: de onderste is ervoor om evt overige condens af te vangen (bij mijn AEG schroot in de garage zit die laatste EXACT naast de 230... Handig als de vlotter een keer niet werkt!)

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
bprosman

Golden Member

bij mijn AEG schroot in de garage zit

Niet alleen AEG, de meeste condensdrogers die ik gehad heb vonden het op zn tijd wel toepasselijk om het "vochtopnemend vermogen" van de garagevloer te testen. En dat kwam dan niet omdat het "pluizenfilter" of de waterbak vol was maar een of ander , vaag slangetje in de diepe krochten van de droger ("no user serviceable parts inside |:-( ) verstopt was geraakt.

Groeten, Bram

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
High met Henk

Special Member

hmm dit ding is elektronisch volledig de weg kwijt En ik heb gekeken: mechniasch zijn er ook allerlij klachten mee, anders had ik wel geopteerd voor een 2e hands PLC ofzo...

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Het gaat hier inderdaad over een AEG Lavatherm T 500.

Op 12 januari 2009 13:35:49 schreef Freaky:
[...]

Hoe kan je een reservoir leegmaken als er geen water in zit?

Hmm, gokje --> linkervijs aanspannen indien een Miele, rechtervijs indien een Bosch

Lees even deftig.... vlotter reservoir is niet waterreservoir!!!!

High met Henk

Special Member

Gewoon wegflikkeren dat ding: de mijne is een T500: die gaat keurig de schroothoop op....

doe 1 zoektocht over internet en je komt LEGIO klachten tegen over die krengen.

[Bericht gewijzigd door High met Henk op dinsdag 13 januari 2009 09:12:40 (32%)

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
Shiptronic

Overleden

HmH Heeft dus gratis spare-parts >:)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
High met Henk

Special Member

moet tie wel beetje opschieten... 't is dat het ding neit in mijn auto past, maar nu ik erover nadenk: Wel in het hobbelhok van mijn vrouw....

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Op 13 januari 2009 09:09:02 schreef High met Henk:
Gewoon wegflikkeren dat ding: de mijne is een T500: die gaat keurig de schroothoop op....

doe 1 zoektocht over internet en je komt LEGIO klachten tegen over die krengen.

Ik ga hem morgen eens helemaal open leggen en zal ondertussen de vrouw naar Vandenborre sturen om een nieuw te kopen