ik kan ook een keer langskomen, hoef jij niet met alles te gaan sjouwen...
Special Member
ik kan ook een keer langskomen, hoef jij niet met alles te gaan sjouwen...
Honourable Member
@HmH
Ik kan me herinneren als ik diep graaf in de duistere krochten van mijn verwarde geest dat een bepaald iemand het nodig vond de halve stand vol te storten met oude uitgesoldeerde meuk...
@ Shiptronic,
Wat houd dat overstappen voor noorderlingen in? dat we daarna in convoi rosmalen onveilig gaan maken?
Special Member
Op 10 februari 2009 19:00:20 schreef chuckie:
@HmH
Ik kan me herinneren als ik diep graaf in de duistere krochten van mijn verwarde geest dat een bepaald iemand het nodig vond de halve stand vol te storten met oude uitgesoldeerde meuk...
* High met Henk heeft geen flauw idee over wie je het hebt.......
maaremm, dat wil ik dit keer dus voorkomen.
Overleden
Op 10 februari 2009 20:27:20 schreef Marcel85:
@ Shiptronic,
Wat houd dat overstappen voor noorderlingen in? dat we daarna in convoi rosmalen onveilig gaan maken?
S'morgens verzameln bij mij op de zaak (Wezep) en van daar met 1 of 2 auto's verder richting rosmalen deze keer zonder file hoop ik.
Ik heb nog 3 a 4 platsen over, even afhankelijk of Henry S. met z'n kornuiten ook weer meerijd(en)
IS ook een goed idee, als je het goed vind kom ik dan eerst ook die kant op, en dan kan er altijd nog gekeken worden wie met wie zijn auto heen rijd en wie dan daarin mee gaat.
Hallo,
Is er in Rosmalen wat te vinden voor buizenverzamelaars?
Zo ja, dan kan ik meerijden aanbieden voor twee lieden (Bevelanders/Walcheraars e.o.) v/a regio Bergen op Zoom.
Voldonde ruimte om "meuk me te nemen"
Overleden
Ja hoor , er staat een glas bak
* Shiptronic , duikt in een hoekje
Special Member
@tidek Ada: als je veel zooi hebt, mag je ook met mij meegeven.
ik ga voor 99% zeker hellevoetsluis, Tholen, rosmalen, Tholen, Hellevoetsluis.
en ik rijd met aanhanger!!!!
Ik met een bus, da's droger
@shiptronic
Er zullen ook wel bierglazen zijn
[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op dinsdag 10 februari 2009 22:20:10 (46%)
Special Member
jouw bus past waarsch ook nog wel op de aanhanger erbij (rijd waarsch met een auto ambulance, maar zou ook met gewone tandemasser kunnen zijn....)
Heerlen->Schimmert->Rosmalen->Schimmert->Heerlen as usual
Schimmert is eindstation van deze Volvo,
Pasagiers voor de bestemming Heerlen dienen over te stappen in de Alto van Peter
[Bericht gewijzigd door Capt501 op dinsdag 10 februari 2009 22:38:54 (53%)
Golden Member
@High met Henk :
Ik zal proberen de hoeveelheid losse brol zo klein mogelijk te houden. Binnen wat voor termijn moeten de spullen klaar staan om opgehaald te worden?
Special Member
Ik ga even kijken wanner mij het beste uitkomt (lees wanneer ik met de auto naar mijn werk ga)
En wanneer floppy ook tijd heeft, dan combineer ik het.
hebben jullie nog wat nodig als donatie aan de stand? ik heb hier wel een Galva-wisp, en een PIC programmer met externe voeding (van deze site) die ik niet meer nodig zal hebben.
Zozo, gaan we galva-wispen weggeven?
nou begint het ergens op te lijken.. Volgens mij hoeven wij de gewone markt niet meer op.. Alles ligt bij de CO stand xD
Special Member
@bjokal: je hebt mail...
Golden Member
Gelezen, je hebt nu ook mail...
Op 9 februari 2009 22:12:21 schreef High met Henk:
van vorig jaar we hebben nog wel redelijk over (ik had 50 kg 3e hands componenten gekregen die door een freak gedesoldeerd waren)
wat doen jullie hier mee? wegflikkeren of de nog bruikbare dingen eruit vissen. En als er nog bruikbare dingen tussen zitten maken jullie hier zakjes mee die je per halve kilo kan kopen fzo (studenten kits bv. ) of sorteren jullie die op een bepaalde manier
Special Member
ik laat het over aan de uitsoorteer crew...
Maar verwacht dat een deel wel weer meegaat.
Weggooien is er iig niet mee gedaan,
maar het moet meer opbrengen totaal dan 195 euro...
namelijk de 3 personen die hierdoor weer bij de osteopaat/fysytherapeut/chiropractiker hun rug recht te laten zetten.
maare come and you 'll see.
tzou wel leuk zijn om te weten hoe het word gesorteert en hoeveel het ong zal kosten, wil namelijk men eigen arsenaal componentjes uitbreiden
€200 vr 50kg is een €4/halve kg
maar de prijs is niet aan mij om te beslissen dus laat mr weten
is het mogelijk om foto's te plaatsen van wat er zoal op de stand te koop word aangeboden of wat er zoal in jullie stock zit (dan kunnen jullie als jullie willen nu al op bestelling verkopen , moet je de hele zooi niet terug meesleuren/stockeren)
Op 12 februari 2009 13:04:03 schreef Jochem:
Zozo, gaan we galva-wispen weggeven?
ja, graag of niet he;)
heb ze al eens op marktplaats gezet, maar geen reatie op gehad. met wat hoop kan iemand anders er nog iets mee.
Moderator
Op 12 februari 2009 18:38:16 schreef watchout3:
tzou wel leuk zijn om te weten hoe het word gesorteert en hoeveel het ong zal kosten, wil namelijk men eigen arsenaal componentjes uitbreiden€200 vr 50kg is een €4/halve kg
maar de prijs is niet aan mij om te beslissen dus laat mr weten.
Die zakken waar HMH het over heeft waren een euro ( of was het twee ? ) per kilo vorig jaar, en daar zat werkelijk vanalles tussen.
Ook waren er componenten kits ( R-etjes C-tjes en D-tjes IIRC )
is het mogelijk om foto's te plaatsen van wat er zoal op de stand te koop word aangeboden of wat er zoal in jullie stock zit
Om in impressie te krijgen van vorig jaar :
bedankt
wordt er dit jaar iets toegevoegd ? "CO bestaat 10jaar!!!":p
(ja heb de andere fototjes ook gevonden :d)