Verplaatsen verwijderen op slot

Dit topic is gesloten

Beste moderators
Het lijkt jullie een waar genoegen om bovengenoemd uit te voeren als ware jullie degene die de censuur hebben uitgevonden.
Hans zijn topic is verplaatst heel vervelend (hoe zou het komen dat we Hans minder zien?)
Mijn topic op slot is nu 2 de keer meen ik.
Wanneer jullie geen verstand van zaken hebben tja en als een soort van waffen SS door dit co lopen dan houdt het voor mij snel op hoor .
Zien hoe snel dit op slot staat of verwijderd is zal aangeven hoe verdomde vervelend jullie zijn
MET NADRUK niet allemaal
Have a nice day

GJ_

Moderator

Dit soort taal zie ik liever niet op CO, en dat is een understatement. Dit zegt ook meer over jou dan over ons. Censuur doen we niet aan maar deze opmerkingen van jou zullen idd snel getrashed worden. Of had je anders verwacht?

Plus een dikke waarschuwing!

--edit--
even een domme opmerking van mezelf weggesensureerd:-)

[Bericht gewijzigd door GJ_ op zaterdag 21 maart 2009 11:24:55 (13%)

Niemand verplicht je om CO te lezen of hier te posten hoor.

Groetjes!

EDIT: overigens zie ik van jouw maar 1 topic wat op slot zit, en naar mijn idee terecht, want anders krijgen we wel erg veel "wat ik nu toch weer heb meegemaakt" topics.

Linkje naar het betreffende topic: http://www.circuitsonline.net/forum/view/71623

[Bericht gewijzigd door SparkyGSX op zaterdag 21 maart 2009 11:13:02 (65%)

Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken

Op 21 maart 2009 11:04:19 schreef TV Don:
Het lijkt jullie een waar genoegen om bovengenoemd uit te voeren als ware jullie degene die de censuur hebben uitgevonden.

Ja, en dus? De moderators zijn er juist (oa.) voor om dat te doen. Als je vindt dat ze dat *onterecht* doen dan heb je een punt, maar voor zover ik zie volgen ze gewoon de regels. En het is hun forum, dus zijn stellen de regels op. Het staat iedereen vrij om een eigen forum met andere regels te beginnen...

Wouter van Ooijen: VOTI webwinkel, docent HvU (Technische Informatica); C++ on mictrocontrollers blog

Op 21 maart 2009 11:04:19 schreef TV Don:
Wanneer jullie geen verstand van zaken hebben tja en als een soort van waffen SS door dit co lopen dan houdt het voor mij snel op hoor .

En daar hebben we Godwin's law.

In veel nieuwsgroepen op Usenet bestaat de traditie dat de thread afgelopen is zodra zo'n vergelijking wordt gemaakt. Degene die de nazi's als eerste noemt heeft automatisch verloren, ongeacht het onderwerp dat werd besproken

Zwaai, tv donm.

[Bericht gewijzigd door RoelA op zaterdag 21 maart 2009 11:25:57 (25%)

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

Op 21 maart 2009 11:10:40 schreef SparkyGSX:
overigens zie ik van jouw maar 1 topic wat op slot zit, en naar mijn idee terecht, want anders krijgen we wel erg veel "wat ik nu toch weer heb meegemaakt" topics.

Hier sluit ik mij volledig bij aan.

Dat kump er noe van....

Op 21 maart 2009 11:09:01 schreef GJ_:
Censuur doen we niet aan maar deze opmerkingen van jou zullen idd snel getrashed worden. Of had je anders verwacht?

Dus doe je wel aan censuur..

GJ_

Moderator

Vandaar dat ik dat 5 minuten voor jouw post al had rechtgezet ;-)

't is vroeg hier hoor!!!!

[Bericht gewijzigd door GJ_ op zaterdag 21 maart 2009 11:37:46 (35%)

Anoniem

Het is ook de taak van de moderator om posts te beoordelen op relevantie en ordentelijk taalgebruik. Ik zie op sommige andere fora dat moderators daar nog wel eens makkelijk mee omspringen en dat geeft echt geen prettige sfeer.
Naar mijn oordeel is CO een forum waar de normen en waarden goed worden gehandhaafd. Vergelijkingen met schimmige instanties van een aantal jaren geleden vindt ik dan ook niet op zijn plaats.

bprosman

Golden Member

toch nog een reparatie aan een recent toestel welke opvallend is en waar ik melding van heb gemaakt aan .... daar 3 in een week.

Als dit een "trend" aan het worden is in een desbetreffend toestel/chassis, dan is er ook een grote kans dat er meerdere mensen tegenaan gaan lopen en zou ik een aparte thread niet eens zo verkeerd vinden, weliswaar misschien met een andere titel. Dat is heel wat anders dan "wat ik nu weer meegemaakt heb".

Just my 2 cents.

Groeten, Bram

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
Henry S.

Moderator

Op 21 maart 2009 11:04:19 schreef TV Don:
Hans zijn topic is verplaatst heel vervelend (hoe zou het komen dat we Hans minder zien?)

Waar heb je het over?

Verkeerde kant van het bed uitgestapt vanmorgen?

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
GJ_

Moderator

Eerder gevallen.

Maar goed. TS heeft een slotje aangevraagd, bij deze dus. Als die verder nog wat te missen heeft mag dat per mail.

Op 21 maart 2009 11:37:03 schreef bprosman:...en zou ik een aparte thread niet eens zo verkeerd vinden, weliswaar misschien met een andere titel. Dat is heel wat anders dan "wat ik nu weer meegemaakt heb"...

Daar zou je nog wel eens gelijk in kunnen hebben. Maar de reaktie hierop is nogal "overdreven" dunkt me.

Dit topic is gesloten