sectie lieve moderators groot. Allemaal topics!

Dit topic is gesloten

Mijn mening: Ik vind deze sectie wel erg groot. Een heel topic om bijvoorbeeld je naam te veranderen. Waarom is het dan niet gewoon: naam veranderen=mailtje sturen naar mod. Of dat je dat zoals bij de meeste sites zelf kunt doen. Anders wordt het ook wel een beetje rommelig enzo.
Wat vinden jullie?

Ehh.., het begint hier een beetje rokerig te ruiken...
benleentje

Golden Member

Het is ook wel leuk voor de andere gebruikers om te kunnen lezen wie zijn naam heeft verandert. En zelf doen is geen optie want dan kan je elke week een andere naam nemen en dan weet je op het laats niet meer met wie je praat.

Na een tijd ken je elkaar wel maar al de naam verandert herken ik niemand meer.

Mensen zijn soms net als een gelijkrichter, ze willen graag hun gelijk hebben.

Oke, maar waarom wordt er dan niet simpel een pagina aangemaakt waar alle gewijzigde namen op staan??
zo ongeveer:

pietjepet>petjepiet

Dan is het echter veel overzichtelijker. Niet meer allemaal topics. Allemaal op 1 pagina. KLAAR!

[Bericht gewijzigd door Henry S. op zondag 12 april 2009 18:43:04 (46%)

Ehh.., het begint hier een beetje rokerig te ruiken...
klein is fijn

Moderator

Op 12 april 2009 17:57:31 schreef magicr:
Wat vinden jullie?

Ik vind van niet.

Ik vraag me wel iets af. Waarom vind je deze sectie te groot? Je komt hier even met de deur binnenvallen om te zeggen dat een sectie te groot is. Dat is zoiets als de dierentuin binnenstappen en zeggen dat ze teveel dieren hebben.

En stel even, we vinden allemaal dat deze sectie te groot is. Wat moet er volgens jou dan aan gedaan worden? Topics weggooien? Nieuwe topics verbieden?

[Bericht gewijzigd door klein is fijn op zondag 12 april 2009 18:12:11 (45%)

Op 12 april 2009 18:06:59 schreef klein is fijn:
[...]Ik vind van niet.

Ik vraag me wel iets af. Waarom vind je deze sectie te groot?

Als je kijkt naar het aantal topics in deze sectie...
Ik vind die topics op deze manier dus onzinnig.

Ehh.., het begint hier een beetje rokerig te ruiken...

U bent pas zeer kort op Co actief, kunt u zich voorstellen dat er mensen zijn die topic's als dit veel onzinniger vinden ? :+ ...

klein is fijn

Moderator

Op 12 april 2009 18:09:26 schreef magicr:
Als je kijkt naar het aantal topics in deze sectie...

Even kijken.. Er zijn ondertussen 72374 topics aangemaakt op deze site, waarvan 520 in deze sectie. Dat is 0.72% van alle topics. En dat noem jij veel? Wat is dan weinig naar jouw beleving?

Ik vind die topics op deze manier dus onzinnig.

Is het ooit bij je opgekomen dat die topics voor andere mensen wel nuttig zijn?
Mission Control to magicr, you're not alone out there!

benleentje

Golden Member

En als ik de topic's zo doorlees gaan de meeste nog niet eens over naams verandering. Maar ook over ergenissen van andere gebruikers of spammers.

Of waarom er een bepaald topic is gesloten. Soms ook als er ideeen ergens over zijn, maar die horen dan eigenlijk in site feedback.

Ik zie eigenlijk veel te weinig topic over over hoe lief de moderators eigenlijk zijn :-r . Dit betekent dus maar 1 ding zo lief zijn ze blijkbaar niet >:).

Maar lief of niet ik vind ze top.:9~ En ze doen ontzettend goed werk. Ik denk dat iedereen zo zijn eigen ideeen en wensen heeft. Waaraan nooit allemaal tegelijkertijd aan te voldoen is. Dus keuzes en compromies horen daar nu een maal bij.

EDIT.

Onnodig quoten zoals na mijn post dat is pas hinderlijk en onoverzichtelijk.

Mensen zijn soms net als een gelijkrichter, ze willen graag hun gelijk hebben.

bijv. naam veranderen
Dat andere, BIJV. waarom is er op dat topic een slot gegaan?
Ik vind dat zeker 70% wel met de mail kan.
Topics voor andere mensen, enkele misschien..

beenleentje: Ik zie eigenlijk veel te weinig topic over over hoe lief de moderators eigenlijk zijn . Dit betekent dus maar 1 ding zo lief zijn ze blijkbaar niet

Maak dan een pagina waar alles heen mag wat hier niet bij hoort.

[Bericht gewijzigd door magicr op zondag 12 april 2009 19:07:47 (42%)

Ehh.., het begint hier een beetje rokerig te ruiken...

Op 12 april 2009 18:42:33 schreef magicr:
Ik vind dat zeker 70% wel met de mail kan.

Wij vinden dat niet. (punt uit)

IF you can't convince them, then confuse them!

oke

[Bericht gewijzigd door Henry S. op zondag 12 april 2009 20:04:18 (96%)

Ehh.., het begint hier een beetje rokerig te ruiken...

Net een paar minuten hier op het forum en gelijk klagen.........
Lekker is dat............

Kun je er zelf niet 1 beginnen, daar je alles zo goed weet.

Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/

Op 12 april 2009 18:42:33 schreef magicr:
Dat andere, BIJV. waarom is er op dat topic een slot gegaan?

dat wordt toch al gedaan? Er wordt een slot gedaan op een topic en de moderator heeft (bij mijn weten) altijd al een korte uitleg gegeven waarom

Eerst waren het atomen, dan waren het protonen, neutronen, elektronen, nog later waren het quarks en nu blijken het snaren te zijn...

Pff, waar mensen al niet problemen in zien.

Hogepriester in het genootschap der mexicaanse hond. // // Aan 2% van de mensen is 50% van het bezit ; 1% van het bezit is aan 50% van de mensen.
Hugo Welther

Moderator

Wij zien dat probleem in ieder geval niet.
Voordat dit een oeverloos topic wordt, een slotje.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Dit topic is gesloten