Repareer jij wel eens elektronica voor anderen?

Gepost door Jeroen Boere op woensdag 23 april 2003

Poll

Repareer jij wel eens elektronica voor anderen?

Totaal 593 stemmen

  • Ja!
    75.9 % (450 stemmen)
  • Nee!
    24.1 % (143 stemmen)

Reacties (18)

Jeroen Boere

IF you can't convince them, then confuse them!

Zo, weer eens een nieuwe poll :)

doe jij wel eens reparaties voor andere, of zeg je van: neh, ik doe het niet. ze kopuh maar nieuwe troep ;)

Koen Van Vlaenderen

De vergeetachtigheid bewijst grotere diensten aan het hart dan het geheugen aan het verstand.

Ik probeer altijd te herstellen om zo bij te leren.

Aedolon

Just face it: sometimes nobody envies you. There has to be a bottom and that bottom is probaly you. // http://www.amazon.com/o/registry/VWZ93N4Y6XQT

Ik probeer altijd te herstellen om zo bij te leren.

ik neem het mee en zie of er iets bruikbaars in zit als het zo is zeg ik dat het niet te herstellen is :p

khep t n og nooit gedan, nee gestemd
misschien gat het fout als ik het ga proberen

Prutsertje

bloep....

Kleine defecten repareer ik wel, maar alleen voor zeer directe kennissen of familie, anders heb je binnnen de kortste keren de hele werkplaats volstaan met troep van anderen die verwachten dat je voor nagenoeg geen geld wonderen vericht, en daar heb ik dus geen zin in :)

Kleine defecten repareer ik wel, maar alleen voor zeer directe kennissen of familie, anders heb je binnnen de kortste keren de hele werkplaats volstaan met troep van anderen die verwachten dat je voor nagenoeg geen geld wonderen vericht, en daar heb ik dus geen zin in :)

Precies hetzelfde hier :D Ik repareer nog wel eens een versterkertje, maar het blijft beperkt tot 1 a 2 dingen in het jaar ofzo.

ja, maar wat ik doe stelt haast niks voor, misschien later wat ingewikkeldere dingen.

Roel

Hieper de piep!

ik reperaar nooit wat voor andere. wel als mijn eigen dingen kapot zijn. dan probeer ik het wel te maken

sven

pointers don't kill programs, programmers kill programs

ook enkel maar voor directe familie. Anders komen de buren en de familie van de buren en... ook naar jou en verwachten idd wonderen.

Tommyboy

Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.

Ik ga het ook niet voor anderen doen. Want idd, als het dan helemaal kapot gaat, ben ik de klos.

Ik ga het ook niet voor anderen doen. Want idd, als het dan helemaal kapot gaat, ben ik de klos.

Ook een risico :P Maar vaak is het al helemaal kapot als ik er aan begin, dus kan alleen maar beter worden... (Zoals eventjes aan het potmetertje van de CD speler draaien als hij niks meer speelt)

mauritzzz

Hello, I'm a signature virus. Copy me into your signature to help me spread.

Ik ga het ook niet voor anderen doen. Want idd, als het dan helemaal kapot gaat, ben ik de klos.

had hij/zij het jouw niet laten doen :P eigen schuld

Jelle K

Het begong met een weerstandje, nu ben ik eraan verslaafd

weleens, maar het blijft beperkt, directe familie en buren en meer niet, en af en toe iets voor iemand uit mijn klas, en voor mezelf natuurlijk, maar voor de rest voor niemand.

mauritzzz

Hello, I'm a signature virus. Copy me into your signature to help me spread.

is er geen soms, of ik probeer het.

Bij mij hade vraag mischien beter zo kunnen zijn: Heb je wel eens iets vernielt in plaats va gerepareerd:Ja\Nee!

Haha :)

Jeroen Boere

IF you can't convince them, then confuse them!

Bij mij hade vraag mischien beter zo kunnen zijn: Heb je wel eens iets vernielt in plaats va gerepareerd:Ja\Nee!

Haha :)

dat word de volgende poll >:)

Hieronymus

Adept Bavaria Bier Consumer

Ik maak wel eens iets voor anderen. Het begint iig vaak bij anderen. "Kan jij dat maken ...." zeggen ze dan. Of ik heb zoiets van; Hey! Dat wil ik ook!
Mijn kamer ligt dan ook helemaal vol met allemaal half voltooid of half gesloopt werk. Maar dat zal wel een bekend beeld zijn!

Ik maak wel eens iets voor anderen. Het begint iig vaak bij anderen. "Kan jij dat maken ...." zeggen ze dan. Of ik heb zoiets van; Hey! Dat wil ik ook!
Mijn kamer ligt dan ook helemaal vol met allemaal half voltooid of half gesloopt werk. Maar dat zal wel een bekend beeld zijn!

inderdaad zoiets ziet mijn kamer er ook uit :)

Als je ingelogd bent kun je een reactie plaatsen.