Kleine defecten repareer ik wel, maar alleen voor zeer directe kennissen of familie, anders heb je binnnen de kortste keren de hele werkplaats volstaan met troep van anderen die verwachten dat je voor nagenoeg geen geld wonderen vericht, en daar heb ik dus geen zin in
Kleine defecten repareer ik wel, maar alleen voor zeer directe kennissen of familie, anders heb je binnnen de kortste keren de hele werkplaats volstaan met troep van anderen die verwachten dat je voor nagenoeg geen geld wonderen vericht, en daar heb ik dus geen zin in
Precies hetzelfde hier Ik repareer nog wel eens een versterkertje, maar het blijft beperkt tot 1 a 2 dingen in het jaar ofzo.
Ik ga het ook niet voor anderen doen. Want idd, als het dan helemaal kapot gaat, ben ik de klos.
Ook een risico Maar vaak is het al helemaal kapot als ik er aan begin, dus kan alleen maar beter worden... (Zoals eventjes aan het potmetertje van de CD speler draaien als hij niks meer speelt)
Het begong met een weerstandje, nu ben ik eraan verslaafd
vrijdag 25 april 2003 17:38:10
weleens, maar het blijft beperkt, directe familie en buren en meer niet, en af en toe iets voor iemand uit mijn klas, en voor mezelf natuurlijk, maar voor de rest voor niemand.
Ik maak wel eens iets voor anderen. Het begint iig vaak bij anderen. "Kan jij dat maken ...." zeggen ze dan. Of ik heb zoiets van; Hey! Dat wil ik ook! Mijn kamer ligt dan ook helemaal vol met allemaal half voltooid of half gesloopt werk. Maar dat zal wel een bekend beeld zijn!
Ik maak wel eens iets voor anderen. Het begint iig vaak bij anderen. "Kan jij dat maken ...." zeggen ze dan. Of ik heb zoiets van; Hey! Dat wil ik ook! Mijn kamer ligt dan ook helemaal vol met allemaal half voltooid of half gesloopt werk. Maar dat zal wel een bekend beeld zijn!
Reacties (18)