| Naam |
Bericht |
kingjotte
|
Is het misschien een idee om bij de lijst met topics ook een veldje achter het topic op te nemen met degene die als laatste gepost heeft? Zo kun je bij erg actieve topics nl snel zien of jij idd wel degene bent die als laatste gepost heeft, of dat er inmiddels al weer een nieuw iemand is.
|
Ledlover
|
is wel handig. hoef je niet steeds een getal te onthouden. hier is alleen al een topic over geweest...
----===### AM radio kan nét zo goed klinken als FM! Kwestie van bandbreedte! Echt waar! Vraag naar voorbeelden +++===---
|
E-Hoog
|
En als we dan toch bezig zijn: de datum wanneer het topic is gestart is misschien ook handig, om bijvoorbeeld het vissen van oude topics te verminderen
|
Jonathan
IDLE Moderator
|
quote:
dat vind ik ook een goed idee
nu staat het topic bij zoeken op datum laatste post maar dit is eig niet altijd zo ideaal
"Theorie is alleen te rechtvaardigen als 'n vorm van praktijk. De praktijk staat niet terecht voor 't hooggerechtshof van de theorie" (Stephan Toulmin)
|
alrik
|
quote:
euhm ja...
dat staat er al boven..
de meeste problemen los je op door er geen probleem van te maken.. de rest heeft alleen wat tijd nodig
|
E-Hoog
|
Ik bedoel in het hoofdscherm, waar alle topics in een lijst staan. Vaak zie je een interessant topic, je begint geintereseerd te lezen, blijkt dat iemand weer eens een topic uit de oudheid heeft opgeduikeld. Het zou dus handig zijn als je dat al meteen in het hoofdscherm zag
|
Atlantis
|
quote: Op 14 april 2004 20:25:14 schreef E-Hoog:
Vaak zie je een interessant topic, je begint geintereseerd te lezen, blijkt dat iemand weer eens een topic uit de oudheid heeft opgeduikeld. Het zou dus handig zijn als je dat al meteen in het hoofdscherm zag
Als je het een interessant topic vindt moet je eigenlijk blij zijn dat iemand het weer opgeduikeld heeft, toch?
ciao 4 now.....
|
E-Hoog
|
Misschien, maar toch vaak jammer als je aan het einde ineens ziet dat het een oud topic is en het dus niet echt veel zin heeft om te reageren in een interessante discussie. Anyhow, ik heb wel vaker gehoord dat mensen zich hieraan ergeren dus ik dacht laat ik het nog eens opnoemen als een eventuele aanpassing
|
Bastiaan
|
E-Hoog, het is idd een idee, maar ik denk dat je dan te ver gaat door de startdatum bij dat overzicht te plaatsen. Het is belangrijk maar ook weer niet zo belangrijk. In hoeveel gevallen is het topic nu oud? Iig veel minder dan een "nieuw" topic.
Als je een topic ziet wat je interessant lijkt, dan moet je meestal toch eerst de startpost lezen. Ikzelf kijk dan vrijwel altijd ook meteen naar de datum van die post.
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
|
Bliksem
|
Misschien is het slimmer om bijvoorbeeld nog een symbool of kleurtje toe te wijzen aan topics ouder dan 1 of 2 maanden. net als de ledjes nu voor nieuwe berichten.
|