Bij welke webshop kan ik goedkoop simpele plastic afstandsbusjes bestellen voor een printplaat in een behuizing.

Ik heb prijzen voorbij zien komen die in mijn ogen nergens op slaan. Ik wil best wel betalen maar de verkoper hoeft niet vier keer per jaar op vakantie te gaan van mijn geld... :-(

Ik ben op zoek naar plastic (pvc) afstandsbusjes of houders waarmee ik een printplaat en / of andere onderdelen kan vastzetten in een plastic behuizing. Bijvoorbeeld: M3 x 5mm

Ook ben ik natuurlijk op zoek naar een webshop voor simpele behuizingen waar ook de prijzen normaal zijn.

Voor behuizingen kom ik op dit moment uit bij deze webshop:
http://www.elektronicagoedkoop.nl/2646-Abs-behuizingen

Maar misschien dat ook hier andere webshops voor zijn die het voor minder doen.

Als je niet te veel wil uitgeven, kan je dunne, gewapende darm kopen. Zorg dat je dikwandige hebt en snij daar stukjes van 1 cm af met een scherp mes....

Op 26 april 2012 20:54:41 schreef hurricane:
Als je niet te veel wil uitgeven, kan je dunne, gewapende darm kopen. Zorg dat je dikwandige hebt en snij daar stukjes van 1 cm af met een scherp mes....

Een veel voorkomende tip, maar dit had ik al geprobeerd. Normaal gesproken werkt dit goed maar in deze situatie voldoet de schokbestendigheid niet aan de gestelde eisen.

Toch bedankt voor je antwoord.

Op 26 april 2012 20:59:15 schreef Arco:
Al eens by Skiffy gekeken?
http://www.skiffy.com/docs/menufr.cfm?ID=xyxz7542837A9463&taal=nl&…

Deze website had ik gezien maar is zeer onoverzichtelijk. Nu ik deze link heb ben ik al een stuk verder. Bedankt

[Bericht gewijzigd door Henry S. op (28%)]

Op 26 april 2012 20:50:18 schreef ritmeester:
Ik heb prijzen voorbij zien komen die in mijn ogen nergens op slaan. Ik wil best wel betalen maar de verkoper hoeft niet vier keer per jaar op vakantie te gaan van mijn geld... :-(

Hmm.. Ik heb bij meerdere webwinkels bussen gekocht (Conrad, Farnell, Dick Best, Display), maar hoge prijzen ben ik eigenlijk nooit tegengekomen. Maarja, ik weet ook niet welke prijzen in jouw ogen nergens op slaan.

http://www.vanveenendaal.nl/
vanaf 3 cent per stuk.

[Bericht gewijzigd door GJ_ op (30%)]

Nu wordt het interessant :-) Nu de behuizingen nog en dan ben ik weer een blij mannetje vanavond :-)

[Bericht gewijzigd door Henry S. op (43%)]

Op 26 april 2012 20:50:18 schreef ritmeester:
Voor behuizingen kom ik op dit moment uit bij deze webshop:
http://www.elektronicagoedkoop.nl/2646-Abs-behuizingen

Maar misschien dat ook hier andere webshops voor zijn die het voor minder doen.

Kom op zeg. Dat is al erg goedkoop.

Koop je ook voor weinig in China, via ebay.

Sigarenkistjes en -blikjes zijn ook prima behuizigen ! Daar zijn duizenden projecten in gebouwd ! >:)

Behuizingen zijn afhankelijk van de grootte en het materiaal. Aan welke eisen moeten ze voldoen? Waterdicht?

Bij Reichelt onlangs deze besteld.

Spacers zijn er al vanaf enkele cent. Met of zonder draad. Kunststof of metaal.

Bedankt voor de reacties er zitten goede webshops bij. Hier ga ik shoppen :-)

Wat ik (en ik denk meerderen) wil voorkomen is dat je de hoofdprijs betaald voor een simpel artikel. Natuurlijk wil ik best betalen en ook ik weet dat er bij verkoop winst gemaakt moet worden.

Het mooie aan dit forum is dat er een heleboel mensen zijn die bijvoorbeeld deze adresjes ook gezocht hebben en uiteindelijk gevonden hebben.

Wat ik wil voorkomen is dat ik veel te veel betaal voor een product. Zie dit voorbeeld: Dit is echt pure oplichting / diefstal. Je zult er maar vier van nodig hebben....... Hopaaa, het avondje uit is weer bij elkaar gegapt.

(tekst van de TessaTronic website: Prijzen zijn voor het laatst bijgewerkt op: 21-4-2012 en zijn onder voorbehoud van eventuele tussentijdse wijzigingen)

TessaTronic
http://www.tessatronic.nl/component/page,shop.product_details/flypage,…
Tekst uit de website: Prijs: €6,50 (incl. 19 % btw)

en dezelfde;

Conrad
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/162873/Power-MOSFET-N-kanaal-Intern…

Digibytez
Tegenwoordig bestel ik mijn producten bij http://www.digibytez.nl Een mooie, goede en heldere webshop en de prijzen zijn normaal. De aflevering (briefpost) van bestelde producten is perfect. Alles mooi in zakjes en daarop duidelijk geschreven wat er in zit.

Goede webshop, ben er zéér tevreden over.

Dat ziet er inderdaad uit als een vrij louche zaak.

Op 27 april 2012 18:05:42 schreef klein is fijn:

Ik kan niet echt in de TessaTronic webshop kijken en bladeren, alleen via de zoekfunctie is er misschien iets te vinden wat ik zoek.... pffffff. Slecht , heel slecht. (WordPress is gratis en heeft hele goede webshop templates)

Wat ik dan uiteindelijk gevonden heb en vergelijk met andere webshops zijn de prijzen bij deze TessaTronic gast absorbitant hoog. (tijd voor RADAR :-) )

Gewoon een waarschuwing voor mensen die niet weten WAAR te moeten kopen. Zoek gewoon nog even rustig verder.

Op 27 april 2012 18:05:42 schreef klein is fijn:

Af en toe koop ik wat bij TessaTronic, een louche zaak is het zeker niet. De prijzen zijn helaas wel aan de hoge tot zeer hoge kant wat in de tijd van internet zeker niet handig is.
Bij veel webshops is het vandaag bestellen en niet veel later heb je het thuis, en dan ben je ook nog goedkoper klaar incl. de ook niet lage verzendkosten.

Op 27 april 2012 22:34:52 schreef rjmulder:
[...]

...De prijzen zijn helaas wel aan de hoge tot zeer hoge kant wat in de tijd van internet zeker niet handig is.

Betaal je dezelfde prijs aan de balie die ook vermeld staat in de webshop?

Ik zou het niet weten eigenlijk.
Die webshop daar kan ik niet echt iets makkelijk vinden, als ik wat zoek krijg ik van alles te zien alleen niet dat wat ik zoek :(

Als ik iets direct nodig heb bel ik als ze het hebben en vraag dan meteen naar de prijs en haal ik het op.

Op 27 april 2012 17:50:51 schreef ritmeester:

Wat ik wil voorkomen is dat ik veel te veel betaal voor een product. Zie dit voorbeeld: Dit is echt pure oplichting / diefstal. Je zult er maar vier van nodig hebben....... Hopaaa, het avondje uit is weer bij elkaar gegapt.

Aangezien er niemand is die je met een pistool tegen je hoofd dwingt om deze hobby te hebben, en bij een te dure webshop spullen te kopen, lijken kreten als 'diefstal' mij dom telegraafgeblaat.

Zo is het maar net. Stoere taal is mooi, maar komt niet echt intelli over he. Vrije markt en zo.

Overigens, Tessatronic is een zaak die al jaren bestaat. Niets mis mee. Het is een van de laatste der Mohikanen van de elektronica winkels in Nederland. De rest is al gestopt. Dat ze nu een stapje in de webwinkel wereld zetten is alleen maar mooi, maar ik vrees te laat.

Op 28 april 2012 22:47:04 schreef flipflop:
... De rest is al gestopt. Dat ze nu een stapje in de webwinkel wereld zetten is alleen maar mooi, maar ik vrees te laat.

...

Als deze "shop" een echte webshop voor elektronica wil worden moet er heel veel gebeuren.

Site is niet echt overzichtelijk, moeilijke zoek functie. Dan kan ik nog een betere webshop schrijven (heb ik gedaan voor audio materiaallink) de zoek functie is niet echt wat het moet zijn maar je vindt wat je zoekt of toch in die richting.

Gut, wat een experts allemaal.

DAN KOOP JE DAAR TOCH NIET, IN PLAATS VAN HIER TE GAAN ZITTEN ZEIKEN OVER EEN TE DURE, ONOVERZICHTELIJKE WEBSHOP.

Pfffrt. Electronicawebshops heb je bij the dozens. En anders heb je ebay nog.

[Bericht gewijzigd door alex278 op (87%)]

@Alex heb je het tegen mij of tegen de TS?

Beiden. Wat voor nut heeft het om een kleine willekeurige webshop te gaan afkraken? Ik (en ongetwijfeld heel veel andere CO'ers met mij) hebben nog nooit van die shop gehoord, dus we zouden d'r sowieso al nooit kopen.