marald_mec
It is simple to make something complex, and complex to make it simple.
Hallo,
Wie wil er nog wat mee bestellen bij digikey? Ik zit op dit moment op €35 ex. en vanaf €65 zijn de verzendkosten gratis.
Als je mee wilt bestellen stuur dan een mailtje met de partnummers, aantal en beschrijving van nl.digikey.com (Let op de NL versie dus!). Hou er verder rekening mee dat de prijzen exclusief BTW zijn.
Indien we boven de €65 zitten, sluit de IA en mail ik iedereen de uiteindelijke kosten. Als iedereen betaald heeft doe ik de bestelling en handel ik alles verder zo snel mogelijk af.
De verzendkosten zijn:
0 - 20 gram € 0,50
20 - 50 gram € 1,00
50 - 100 gram € 1,50
100 - 250 gram € 2,00
250 - 500 gram € 2,50
500 - 2000 gram € 3,00
Alvast bedankt!
Update 1:
De €65 is bereikt, de IA sluit op 01/07 om 13:00 uur. Alle bestellingen tot dan zijn in principe welkom.
Als je je bestelling in dit topic zet, zorg dan dat je e-mail adres openbaar is!
Update 2:
IA is gesloten. 6/6 deelnemers hebben reeds betaald.
Update 3:
03-07: Order is verzonden.
Update 4:
04-07: ik heb alle onderdelen verzonden. Bedankt voor jullie deelname.
Roland van Leusden
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
marald_mec
@nielsgent zou je mij even kunnen mailen of kan je je e-mail adres openbaar maken?
De €65 is nu bereikt, maar ik kan het zondag pas bestellen. Ik laat hem dus nog open tot 01/07 13:00. Alle bestellingen tot dan zijn welkom.
marald_mec
@bandje66, zou ook jij je e-mail adres openbaar kunnen maken, of mij een mail kunnen sturen? I.v.m. betaling en adres.
De 10x TCLT 1006CT ND smd opto couplers, zijn goed aangekomen bij de post, Top.!+
Als er weer bij Digi key bestelt wordt, ik heb nog wat longlife 105 graden smd elco.s nodig.
Met vriendelijke groet,
bandje 66.