Plakfolie is gemakkelijk op het web te vinden, zo vond ik deze webwinkel:http://www.plakfoliewebshop.nl/plakfolie/plakfolie-kleuren/glans-folie…
Die folie kan je mooi op een (blank-)metalen frontplaat plakken.
De belettering kan mischien op die plakfolie geprint worden.
En dit is dan tevens mijn vraag; is deze folie geschikt om te laten printen door een laserprinter?

Als vuistregel kan je stellen: enkel geschikt voor een laserprinter, als dat uitdrukkelijk vermeld staat.
Er kunnen uitzonderingen bestaan, maar daar zou ik m'n laserprinter zeker niet aan wagen...

Ik heb net een laserprinter besteld, dus ga ik mijn nieuwe aanwinst daar zeker niet aan wagen.
Maar Pros je hebt helemaal gelijk, deze vraag kan ik beter stellen aan dat bedrijf zelf, die zullen het wel weten (hoop ik).
Overigens wel mooi hoor die plakfolie in allerlei kleurtjes, dan is het niet meer nodig om de frontplaat te spuiten met verf.
En dat scheelt niet alleen geld maar ook tijd.

Ik heb net een laserprinter besteld, dus ga ik mijn nieuwe aanwinst daar zeker niet aan wagen.

Groot gelijk! Zo'n onbekend stuk folie moet maar op het gedacht komen, zich om de fuseerrol te wikkelen, en je trekt je haren uit je hoofd.

Is het een zwart/wit laserprinter? Ik heb ooit wat zelfklevende vellen, geschikt voor een laserprinter, bemachtigd. Er was een zilverkleurige en een goudkleurige versie te krijgen.
Maar ik weet begot niet meer, wie de fabrikant was...