Vertalen Windows > Linux KDE

Dit topic is gesloten

Hee, deze vraag hoort niet 100% thuis op dit forum maar het is wel voor een elektronica gerelateerd project van mij dus kan het allicht proberen..
Ik heb een programma wat de ogen laat communiceren met een Webcam om zo een Muis te simuleren, er zijn vele van dit soort programma's op de markt maar de meeste werken met IR systemen en niet met een Webcam, en voor een klant moet ik een computer ontwikkelen die deze taak uitvoert dus dacht met dit systeem te werken omdat je barebones met een Webcam kan kopen en het er zo een stuk schoner en completer uitziet..
Nu is het programma geschreven voor Windows dus C/C++ en om voor mijn klant 80 euro per licentie te besparen en niet zo'n zwaar systeem te hoeven draaien dacht ik aan Linux maar Wine wil niet echt lekker werken met dit programma dus ben benieuwd of iemand mij zou kunnen helpen door het te vertalen of te herschrijven?
Het programma is Open Source en er worden dus geen Copyrights overschreden.
Het eind doel met dit systeem is computers ontwikkelen voor mindervalide mensen, een commercieel voorbeeld van dit principe is de MyTobii die door veel ziekenhuizen in Nederland wordt toegepast..
Het programma wat ik vertaald wil hebben is hier te downloaden
http://www.gazegroup.org/software/gazemouse.rar
Kan iemand mij helpen? Ik weet echt niet waar ik naartoe moet met deze vraag

Je kan denk ik het beste je vraag op tweakers.net posten, hoewel hij daar denk ik meteen richting de vacaturepagina gedirigeerd zal worden.

Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.
klein is fijn

Moderator

Tweakers is inderdaad een betere plaats.

Op 22 december 2013 00:14:42 schreef DennisPochenk:
Ik weet echt niet waar ik naartoe moet met deze vraag

Je kan altijd een moderator mailen als je niet weet waar je een vraag het beste kan posten.

Dit topic is gesloten