IA: Mouser.

Hoi, Zijn er hier nog mensen die wat bij Mouser nodig hebben? Ik overweeg zeg ongeveer de 28e een mouser bestelling te doen, maar heb zelf niet genoeg om aan de 65 euro voor "gratis verzending" te komen.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
guidob

Overleden

Mocht het lukken, dan zou ik graag meeliften. Kan wat 863-MMBD101LT1G diodes gebruiken. Maar het helpt je niet veel, 10 stuks is $1.78 (heb er eigenlijk maar 1 nodig). Wellicht valt me nog wat in.

Mogelijk, alleen niet op korte termijn (deze maand bedoel ik).
M'n laatste bestelling was van 2 januari.

Heb je een mail gestuurd maar daar krijg ik een failure op. Kun je mij even contacten ? Heb wel iets om mee te bestellen.

Hefid, Ik heb een printje verkocht die hopelijk over een dag-of-acht in NL is, dus dan wil ik wel de chips hebben die er op moeten. Vandaar de timing.

@Hefid, je mailadres staat niet zichtbaar. Ik kan je dus niet mailen: "ik ga nu bestellen, weet je al wat ?"
@ROLO: je staat op m'n lijstje.
@guidob: je staat op m'n lijstje.
Betalingsgegevens komen tzt per Email. Zorg dat ik je Email en je postadres heb, in ieder geval tegen de tijd dat ik ze nodig heb :-) ....

[Bericht gewijzigd door rew op zaterdag 24 januari 2015 15:13:58 (52%)

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Ik ga van weekend m'n 'wishlist' doornemen.
Ik dacht nog, ik ga rew niet met spoed ofzo lastig vallen ;)

Als het nog mogelijk is heb ik ook wel wat nodig.
Waar moet m'n bestelling dan heen gestuurd worden?

Jou bestelling moet ik tzt naar jou opsturen, dacht ik.... :-)

M'n Email adres staat in mijn profiel. Hey, Krijg ik dan te zien wat voor 28 pins SOP processor jij gaat gebruiken? :-)
(Je MAG van mij je
- Email adres
- post adres
- bestelling
ook hier neerzetten, maar de mods gaan stuiteren bij "email adres". En je post adres is ook niet zo verstandig. Kortom, stuur toch maar een mailtje. )

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Haha, uiteindelijk wel ja (of het moet in de regio op te halen zijn, maar dat vraag ik in de mail wel), maar dat moet je eerst m'n bestelling weten :P

Ik stuur zo een mailtje naar je, en de SOP processor is een 16F876A (staat ook in het andere topic :P), al is die reeds in huis, maar de opto's nog niet ;).

Nieuwe gebruiker hier. Voor een project heb ik nog een paar SMD componenten nodig, denk hierbij aan inductors en weerstanden. Zou dat hier nog bij kunnen?

Op 24 januari 2015 11:54:08 schreef rew:
Hefid, Ik heb een printje verkocht die hopelijk over een dag-of-acht in NL is, dus dan wil ik wel de chips hebben die er op moeten. Vandaar de timing.

@Hefid, je mailadres staat niet zichtbaar. Ik kan je dus niet mailen: "ik ga nu bestellen, weet je al wat ?"

Done.

@hefid, gezien.
@looney: gezien.

@meneerbeer, Stuur maar een mailtje met wat je nodig hebt. In mijn profiel (click op m'n naam), staat mijn email adres. Als de 0805 weerstanden in de E3 reeks zitten lever ik ze "cut tape" uit eigen voorraad denk ik (als je dat goed vind).
Bedoeling is wel dat ik zo min mogelijk "uitzoekwerk" heb aan eea, dus gaarne zo goed mogelijk prepareren. Dus bijvoorbeeld irritant dat het bestelnummer van de optos bij het zoeken iets van 8 resultaten oplevert. Naast de '817 is er ook nog de '817-A, '817-AS enz. Zoeken naar ...817 zonder suffix geeft ze allemaal. Zucht. Maar goed. Kan Looney niets aan doen.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Is een link naar het artikel voldoende? Weerstanden heb ik eigenlijk allemaal 0603. Het zullen er ook niet veel zijn, het meeste heb ik al. Alleen de inductors neem ik 0805 ivm interne weerstand.

Wil je nog steeds de 28e bestellen? Zo ja, dan zal ik voor dan alles doorgeven.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op dinsdag 27 januari 2015 18:58:43 (57%)

Ik overweeg om de bestelling eerder de deur uit te doen. Anderzijds, ik vind het ook een beetje flauw om iemand die bijvoorbeeld vanochtend dit ziet, snel de deur uit gaat want, tot woensdag op reis ("kan precies"), en dat dan woensdag de actie dan al toch voorbij is, is vervelend voor zo iemand. Praktijk leert dat mensen vaak snel effe mailen: ik wil meedoen, maar weet nog niet wat.

Kortom, als het eerder kan, dan graag toch eerder.

Om het "werk" voor mij binnen de perken te houden moeten het ook niet 100 verschillende mensen met bestellingen worden. Dus dat is een argument om toch op een gegeven moment te beslissen: "vol is vol". Wie te laat komt mist de boot.

Een link naar het artikel op de mouser site is prima. Gewoon het mouser-bestelnummer is ook goed. Vermeld wel hoeveel je er wilt. Als je weerstandjes van 1.5 cent wil hebben, vind ik het onzin om er 10 te bestellen, ook al vind Mouser dat wel prima. Koop er dan honderd.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Guys. Ik ga vandaag bestellen. Ik heb even de dingen die IK zelf wilde hebben in mijn mandje gedaan en zit op 67 euro, zonder jullie er bij.... (Het zou flauw zijn om dan te zeggen: ik heb jullie niet nodig, laat maar. Ik ga jullie dingen zoals beloofd gewoon meebestellen.)

Dus bij deze: IA gesloten.
Deelnemers Guidob, rolo, hefid, tin.soldier en Looney Tunes. (sta je er niet bij en dacht je wel mee te doen, moet je snel in de pen kruipen.)

Update: Order geplaatst, meneerbeer was op tijd. :-)

Update: Verzendbericht gehad. Ze zeggen daar dat er voor 139 euro spullen verscheept is, terwijl ik zo uit m'n hoofd dacht voor 155 euro besteld te hebben. F**** De chipjes die ik NU nodig heb (nouja, begin volgende week dan), nou, die zijn backordered... Zucht. tracking

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Ik heb je gemaild. Hopelijk kan ik nog meedoen.

Op 26 januari 2015 10:55:06 schreef rew:
De chipjes die ik NU nodig heb (nouja, begin volgende week dan), nou, die zijn backordered... Zucht.

Waren die vrijdag nog op voorraad?

Ja, volgens mij waren ze zelfs toen ik bestelde volgens hun systeem nog op voorraad: Als je de bestelling definitiefmaakt en er zijn dingen niet op voorraad vraagt ie: Wil je dat we de boel splitsen in twee zendingen, of zullen we alles in 1x versturen? Dat heeft ie niet gedaan. Bovendien is het irritant bij zo'n IA als er artikelen van deelnemers 2 weken later binnenkomen. Dan is het: Ohja, wat moest hier ook al weer mee? Dus ik heb ook nog even op de winkelwagen pagina zitten kijken of ik wat zag dat niet op voorraad was.

Anyway... Vandaag de boel binnen, hefid had maandag al betaald, rolo en meneerbeer zojuist, de pakketjes liggen bij de post. De rest ligt ingepakt en wel al klaar..... :-)

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Op 28 januari 2015 15:37:17 schreef rew:

Anyway... Vandaag de boel binnen..

Dus ook binnen 3 werkdagen... :)

blackdog

Golden Member

Rew,

Even een vraag, als jij besteld bij ze Mouser, zijn alle invoer rechten dan al betaald?

Ik kreeg van de week mail van een vervoerder betreffende de duane voor gratis Sampels...
Het moet niet gekker worden...

Gegroet,
Blackdog

You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

Mouser roept iets over dat ze, mits je met fedex laat versturen, de tax en invoerrechten regelen. De Fedex verstuuroptie is gratis mits boven 65 euro....

Of ik dan als bedrijf met m'n creditcard de BTW zit te dokken aan de belastingdienst, of dat ze officieel leveren vanuit een bedrijf-binnen de EU leveren en dan een binnen-eu-zonder-belasting levering doen weet ik niet.

Update: even uitgezocht: Ze leveren "ex btw". Ik heb voor een bestelling uit jan 2014 dus gewoon het ex-btw bedrag met de creditcard betaald.

Update: Volgens mij is het zo dat die belasting over de waarde-goederen + verzendkosten berekend moet worden. Met samples kan je "waarde" proberen op nul te zetten, maar met standaard verzendkosten kom je al snel boven de EUR 22,- vrijstellingsgrens uit....

[Bericht gewijzigd door rew op donderdag 29 januari 2015 14:42:10 (20%)

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Op 29 januari 2015 14:37:04 schreef rew:
....Ik heb voor een bestelling uit jan 2014...

Lees: jan 2015 :)

Nee. Hoezo?

(Die afrekening van de creditcard komt pas later, dus ik heb in mijn facturen-systeem gezocht op "mouser, na 1 jan 2014", de eerste gepakt (bleek in jan te zijn) en daar de creditcard afrekening bij gezocht. )

[Bericht gewijzigd door rew op donderdag 29 januari 2015 17:10:02 (91%)

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Sorry.
Bij mij is CC afboeking na paar dagen al online.
Ik dacht dat je dat bedoelde inplaats van vorig jaar.

Maandagmiddag as. vóór 14:00 plaats ik 'n bestelling bij Mouser,
als er hobbyisten zijn die willen meeliften dan kan dat maar reageer dan op tijd.
Ik kom net niet aan €65,00