KoenP
" Assumption is the mother of all f*ckups ", toch trap ik er geregeld in.... How to kill a mosquito with an elephant? --> Surfin' on a AMD RyZen 9 5950x, 16 cores @ 3.7GHz.
TonHek
The fastest way to succeed is to double your failure rate.
Iemand nog een voordelige DSO in de aanbieding?
Zou voor mij een mooie aanvulling zijn.
TonHek
Ik zal er heel goed voor zorgen 
[Bericht gewijzigd door TonHek op (43%)]
Thevel
Golden Member
Op 2 maart 2016 23:16:23 schreef Thevel:
[bijlage]Heb een Makita 6270D met 2 kapotte accu's.
De boormachine en lader zijn 100% in orde.
Foto is van internet maar mijn machine is in dezelfde conditie.Iemand interesse?
Kan hem uiteraard meenemen naar Rosmalen.
Er zijn inmiddels meerdere mensen die interesse hebben.
Achteraf bedenk ik dat het wel leuk is om de de machine te verkopen voor leuke donatie voor het CO forum.
Degene welke het meeste wil doneren mag hem hebben.
Mail me maar als je interesse hebt.
zo ik heb mijn zolder ook even opgeruimd. Voor de geïnteresseerden:
foto 1: SMD batterij clips voor AA batterijen
foto 2: onvolledig bestukte print (gefaald project) met gs1101 wifi module, AtMega 1281, bluetooth module, rfm70 module en usb FT232RL.
foto 3: Arduino met mini lichtkrant en roving network wifi module (kan volledig op batterijen)
foto 4: MEga duino kloon met Atmega 2560
foto 5: Silicon Labs ethernet module + voeding
vervolg:
foto 1: Sharp TFT scherm (bekend van Playstation portable) met touch panel en breakout, ooit hier door een CO lid ontworpen. (nooit getest) Scherm werkt 100%
foto 2: Siemens MC45 gsm modem met breakout bord.
foto 3: Falcom GSM/GPS modem + breakout + 2x connector
foto 4: Gainspan Gs1101 breakout module sparkfun
foto 5: VS1053 mp3 decoder breakout sparkfun (nieuw in verpakking)
foto 1: Nokia kleuren scherm breakout sparkfun
foto 2: 3x Atmel XMega128A1
foto 3: Doosje met diverse processoren (3x Mega8 (dip), 3x Mega162, 1x Mega16, 1x Mega32, 2x Mega128)
foto 4: CP2201 Internet Ethernet Module
foto 5: 2x Xmega Xplained A3BU
vervolg
foto 1: WINC1500 xplained starter kit, atmel arm developement bord met WINC1500 wifi module + crypto key
foto 1: SAM4L xplained development kit
foto 2: AVR32 EVK1104 uitgebreid development board met wifi, touch, tft scherm, dsp, audio
foto 3: degelijke printboor met snelspan boorkop
foto 4: Pi USV CW2 UPS module voor raspberry pi
foto 5: blauw lcd display 192x64 pixels met touch
Ik heb ook nog een solidstate module 128GB M2 interface
Sorry voor de losse posts, maar kan maar 5 foto's per post uploaden.
Heb je interesse, dan laat maar weten. Voor elk aannemelijk bod mag het weg.
brains
Special Member
Hoera, het is weer bijna zover. Voorpret met de trade en sale rosmalen topic! Ik overweeg om dit jaar weer te komen. Niet dat ik het de vorige keer dat ik er was niet leuk vond maar elk jaar kwam het er niet van.
De enige reden om niet te gaan is dat "ik me niet kan inhouden" met al dat leuks. En dat ik eigenlijk meer dan genoeg spullen heb
(ach, zit in de familie zullen we maar zeggen. Mijn opa, zijn broers en mijn oom waren/zijn zo ook)
Aan andere kant, goed moment om spullen op te ruimen via de trade en sale en de co stand. Ik zal wel ons mam lief moeten aankijken of ze me op wil halen met mijn aankopen
De vorige keer had ik veel spullen. Ik heb haar toen wel blij gemaakt met een navigatie die ik opgeknapt had die bij een hele doos knutselspullen zat die ik had gekocht.
Voor mijn "nieuwe" werkplaats ben ik nog op zoek naar gereedschap zoals een labvoeding (was te laat bij de co labvoeding i&a), meetsnoeren voor een condensatormeter, degelijke multimeter b.v. tafelvariant. Een goede maar degelijke soldeerbout waar ik loodvrij mee kan solderen (regelbaar of met punten) Mag gerust een "klassieke" oude weller ofzo zijn. Verder nog loodvrije tin. En misschien een heel eenvoudige scoop (maar daar moet ik nog mee leren werken)
Ik zoek b.v. ook nog (so)dimm ddr3 geheugen, slooplaptops, harde schijven om laptops/pc's op te knappen.
Zijn er mensen die dat toevallig hebben in de verkoop? Of via de coforumstand?
Ik zal morgen ook nog een lijstje maken met spullen die ik wil verkopen. Ik heb nog veel spullen liggen.
En ga natuurlijk ook kijken of ik nog iets heb waar co stand iets aan heeft 
Ben dit jaar ook zeker van plan te komen helaas worstel ik nog steeds met een zogenaamde 'jj-stent' in mn blaas ,lopen wordt pijnlijk na een tijdje maar zou het voor geen goud willen missen.
Ben voornamelijk op zoek naar wat grotere (herbruikbare) behuizingen zoals die van de "pompjesmeneer" die er al jaren staat.
[Bericht gewijzigd door bprosman op (25%)]
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Op 8 maart 2016 11:06:34 schreef bprosman:
Ben dit jaar ook zeker van plan te komen helaas worstel ik nog steeds met een zogenaamde 'jj-stent' in mn blaas ,lopen wordt pijnlijk na een tijdje maar zou het voor geen goud willen missen.
[....]
Hé zo'n stukje 'kippengaas' in je blaas! Gebruiken ze het daar nu ook al? In de tijd dat ik urologisch onderzoek deed bestond dat nog niet.
Is het van geheugenmetaal gemaakt?
@Tika,
Nee geen "kippengaas" maar een stent om een lekgeprikte urineleider te repareren, naja rust te geven dat hij kan herstellen.
https://www.vumc.nl/afdelingen/patientenfolders-brochures/zoeken-alfab…
lopen wordt pijnlijk na een tijdje maar zou het voor geen goud willen missen.
Hier bedoel ik natuurlijk dat ik Rosmalen voor geen goud wil missen
Die dubbel-j kan ik missen als kiespijn.
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
OT
Maar zo'n stent ziet er wel ongeveer als kipengaas uit 
Ik moet nog ergens een stukje hebben liggen, als het goed is.
.....om een lekgeprikte urineleider te repareren, naja rust te geven dat hij kan herstellen.
[...]
Hoe komt dat, stoute dokters?
/OT
MAH
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
OT
We worden dan, gelukkig maar, toch oude mannetjes. Mij hebben ze vorige maand te pakken gehad met operatie aan een Hydrocele testis. Was er toch mooi drie weken zoet mee.
/OT
Tidak Ada
brains
Special Member
Ik heb besloten om te komen, ik zal me gewoon moeten inhouden 
Ik ga zeker langskomen op de co stand.
In het weekeind ga ik druk zijn met opruimen en uitzoeken van electronica. Als er iets voor de co-stand bijzit dan neem ik het mee.
Ik zet ook al wat dingen op de v&a en kan die ook meenemen naar rosmalen.
Ik zoek behalve wat ik in eerder topic staat nog andere dingen o.a.
Een scherm voor samsung UE40C6800USXXN type t400fbe2db maar zag op samsungonderdelen.com dat er ook t400fhj03 of t400fhj05 word aangegeven als vervangscherm.
Een scherm voor Sony tv type KDL-32EX40B
universele li-ion Lader voor 15860 cellen e.d. zoals opus bt-c3100
Ik heb diverse reparatieprojectjes lopen op gebeid van foto camera's en gsm's. Ik kan altijd accu's gebruiken. geeft niet als ze niet lang uithouden zolang ik ze kan gebruiken om testen. ik heb zelf al een kleine, eenvoudige, universele li-ion batterijen ladertje voor dit soort accu's
Niet sdhc sd of microsdkaartjes
Aangeboden
eventueel bovenstaande tv's voor onderdelen of onderdelen ervan.
Ok tv ole 328 b-d4 met defect scherm of onderdelen ervan. specifieke typenummers zie mijn advertentie v&a
@stijnos. ik heb eventueel interesse in de solidstate module 128GB M2 interface. Het is afhankelijk of de laptop een m2 interface heeft en de prijs. Ik kan dat morgen/vanavond naar kijken.
Kan ik niemand meer verblijden met mijn spullen die ik weg doe? Doe een bod en ik neem het mee zaterdag.
brains
Special Member
@stijnos, Ik had in de topic gevraagd hoeveel je voor de solidstate module 128GB wilde hebben maar misschien had je dat niet gelezen 
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Ik ben aan het opruimen hier en kwam nog wat A/V spul tegen. Alles TEAB of ruilen tegen wat leuks. Zoek altijd meetapparatuur, probes, microcontroller gerelateerd spul, moet nog een breedbeeld TFT-monitor hebben, etc.
Cassettedeck Sharp RT-100 (staat onbekend, werkend weggezet)
Tuner Sansui T-910L (OK, gelige schittering zit in foto, in het echt niet aanwezig, dus geen craquelé plastic ofzo)
DVD-speler Lenco (gaat slecht om met gebrande DVD's)
Marantz Model 5120
Vintage Cassettedeck
Top-loader met klein mixertje+limiter
Mogelijk moet het cassettedeck opgeknapt worden, dus het mag voor wat minder weg dan deze persoon ervoor vraagt 
[Bericht gewijzigd door Jochem op (13%)]
Op 2 maart 2016 23:16:23 schreef Thevel:
[bijlage]Heb een Makita 6270D met 2 kapotte accu's.
De boormachine en lader zijn 100% in orde.
Foto is van internet maar mijn machine is in dezelfde conditie.Iemand interesse?
Kan hem uiteraard meenemen naar Rosmalen.
Wat is hier mee gebeurt? iemand kwam hem ophalen, maar niemand heeft ooit de boormachine gezien ?
Jochem
Thevel
Golden Member
Het was inderdaad de bedoeling dat ik de boormachine op de beurs aan GerardMonique zal afgeven.
Door een misverstand in de e-mail hebben we elkaar helaas niet ontmoet. 
Omdat ik soms in de buurt van Gerard ben heb ik afgesproken de boormachine bij hem thuis af te leveren.
Gerard doneert 35€ aan CO.
Komt het toch weer goed 
Jochem