Hallo,

Ik ben een MTS-student en heb als opdracht gekregen om een monitorsplitter in elkaar te flansen. Ik ben dus het internet aan het afstruinen naar een bruikbaar schema maar kan helemaal niks vinden!! (bijna niet te geloven maar echt waar!!). Ook de Elektuur en elektronica winkels kunnen mij niet verder helpen.
Dit zijn de eisen die worden gesteld:
* 1x VGA naar 4x VGA
* het signaal moet (het liefst) per kanaal instelbaar zijn

Kan iemand mij aan zo'n schema helpen of heeft iemand een goede tip?.

Alvast bedankt,

Michael Glashouwer
MTS student
michael_glashouwer@hotmail.com

Iedereen wil hier geholpen worden, dus please help in het onderwerp hoeft niet.

Heeft volgens mij wel degelijk in de Elektuur gestaan. Was al wel een tijdje geleden. Ik zal even voor je zoeken, het scannen en je dan mailen. Het zou echter wel eens een schakeling kunnen zijn dat niet een al te hoge resolutie aan kan. Maar waarschijnlijk helt het je op weg.

Misschien heb je hier wat aan. Is wel voor twee monitoren maar wel uit te breiden denk ik.

http://www.anatekcorp.com/driving.htm

Michael,

Ik heb zojuist het schema uit de Elektuur naar je proberen te mailen. Dat is bij elkaar zo'n 600kb, maar je mailbox zit vol.

Dit schema komt uit 1990 en is niet geschikt voor VGA. Alleen voor de voorlopers. Daar heb je dus niet zo veel aan ;-) Maar misschien kun je er wel wat van gebruiken.

Mocht je het toch willen hebben, dan moet je het maar even laten weten. De scans staan hier klaar.

groet,
Alex

Ik heb mijn email box geleegd en ben zeer benieuwd naar het schema.

Thanks!,

Michael