KT88 had een kaartje op, heeft weinig geholpen....

Mwah, hielp wel hoor, ik heb er heel wat aanspraak mee gehad.
Stond een Dikke Duitser, voorzien van indrukwekkende snor (Herr Karl-Heinz Allermann der Firma Algra Funkarchiv, angenehm! ) met dozen vol buizen, zag me aankomen en riep meteen "Die (KT88) haben wir leider nicht!"
Waarop ik zei: "Brauche ich auch gar nicht, ich suche nur zwei E88CC!"
Waarop hij weer zei: "Warum steht's denn nicht drauf?" ;-)
En dan dat ouwe mannetje die me 3 stuks KT88 probeerde aan te smeren, wel origineel GEC, maar €60 p/st of alledrie voor €150.
Ik vroeg of ik ze even kon testen op de TV7 buizentester die hij op de stand had, maar die bleek op 115V te werken.
Dom hoor, buizen verkopen, een buizentester hebben staan en die dan niet kunnen gebruiken...........

Ik mis zelf nog het februari nummer van 1946. Toevallig niet dubbel?

Helaas niet, maar je mag hem wel hebben van me.
Is trouwens een dubbelnummer, feb. en mrt.

Poster en Badge zijn klaar heb de poster enigsinds iets aangepast zodat het electronica aspect meer naar boven komt

Poster

Badge

Ziet er goed uit Startours!
Misschien moeten we dat ook maar bij de DIY audio dag in Zutphen gaan doen?

PS. wat houdt dat "Startours" nou eigenlijk in?
Ben je touringcarchauffeur (geweest) ?

Bij de poster heb je staan: www.CircuitsOneline.net ipv www.circuitsonline.net. Geen spellingsfout, maar een url foutje.

Ives :)

Op 20 maart 2005 20:41:03 schreef Ives:
Bij de poster heb je staan: www.CircuitsOneline.net ipv www.circuitsonline.net. Geen spellingsfout, maar een url foutje.

Ives :)

Grmbl!! Ik wou dat ook juist posten :p

Ziet er goed uit voor de rest ;)

Ziet er prima uit Startours!
Lekker duidelijk en goed contrast.

MvgEat

Op 20 maart 2005 20:40:19 schreef KT88:

PS. wat houdt dat "Startours" nou eigenlijk in?
Ben je touringcarchauffeur (geweest) ?

Hahaha Nee Startours is een atractie is Disneyland parijs gebaseerd op Starwars en gezien ik helemaal gek van Disney en Starwars ben en er zodra ik tijd en geld heb heen ga lekk me dat nu juist de uitgelezen naam

wat de G24T betreft in startours staan een aantal robots eentje daarvan heet G24T en dat is zeg maar de opper robot die regeld daar de boel het is allemaal een decor om je het id te geven dat je jezelf in een starwars film bevind

ikzelf ben helemaal gek van die robot en ik heb inmiddels 1 model in de tuin staan en de andere is in de maak

G24T

G24T II

G29T

G29T II

Outside Startours

Inside Startours

Inside Startours II

Inside Startours III

sommige foto's zijn wel off topic maar misschien is het een leuk idee om ook zoiets te beginnen

Ik heb ook een speldje van startours ik heb deze nu al 4 jaar en draag hem vrijwel overal waar ik heen ga ook op de beurs had ik deze op

Startours Speld

Euhm heb ik gekocht....

APC Smart UPS 3000... 3KW UPS =)
15 Nokia 3310 displays die werken...
Nec ND 5100A slimline cd/dvd Burner
Haakse Sata kabel
Stappenmotor met rail geleiding..
2 geschakelde voedinkjes 3.3v @ 6A, 5V @ 2A, 12V @ 1.7A, -28V @ 1.7A
Jammer alleen dat deze voeding net niet genoeg stroom leverd op 5V.. zou eigenlijk net 2 A meer moeten hebben kom ik achteraf achter.. Dan had ik hier een complete pc op kunnen draaien (via Epia ml8000 rulezz)

Eerlijk gezegt heb ik niet eens CO meeting point gezien.. Wel opgelet niks gemerkt..

En die mooie Hummer H2 toen we terug liepen naar de auto.. :P Echte gave wagentjes.. Heb er even om heen gelopen en mij staan verlekkeren...

Op 21 maart 2005 08:39:49 schreef DJD XTREEM:
En die mooie Hummer H2 toen we terug liepen naar de auto.. :P Echte gave wagentjes.. Heb er even om heen gelopen en mij staan verlekkeren...

Klinkt als zelfbevrediging... :9

Op 20 maart 2005 20:37:38 schreef STARTOURS G24T:
Poster en Badge zijn klaar heb de poster enigsinds iets aangepast zodat het electronica aspect meer naar boven komt

Poster

Badge

staat wel een spelfoutje op de badge: 'intresses' moet zijn: 'interesses'

verder wel een leuk ontwerp.

Wat ik gekocht heb: NIet veel:

- 7 mini-nixies voor 2 euro. (kon ik voor dat geld niet laten liggen)
- Een berg banaanbussen en pluggen voor mijn zelfbouw buizentester. (ik ga patchkabeltjes maken om de juiste pinnen op de juiste aansluitingen aan te sluiten.
- Wat klein grut: c's, r's. etc. om de voorraad wat aan te vullen
- Wat 7 segment displays
- Wat cinch bussen voor de voorraad.

Daniel