Hallo,

nu werk ik nog achter mn bureau, maar over een poosje krijg ik een nieuwe kamer. Daar kan ik dan misschien een klein tafeltje neerzetten om aan te werken, maar dat is dan wel een echt _klein_ plekje, misschien 75cm lang.... echt klein dus. Maarja, ik moet roeien met de riemen die ik heb eh :P

Maar er is ook een alternatief. Mijn vader zn 'werkplek' in de schuur is lekker groot, diep, breed en ik kan er veel spullen kwijt. Fantastisch lijkt het. Maar er zitten toch een paar problemen aan. Ik moet het eerst maar eens opruimen dan, want mn vader zet zn werkbank graag vol met flessen cola, fanta en bier. Bovendien kan ik er nu niet echt aan staan, de voetenruimte is volgestouwd met dakpannen en potgrond. Ja mn pa is een gaoot... Maarja, ff flink ruimen moet helpen.
Een groter probleem is het schuurtje zelf. 's Winters is het er heel koud, 's zomers is het er heel warm (broeikas). En nog een probleem is dat het er vrij vochtig kan zijn, niet zo goed voor mn apparatuur... Niet zo heel prettig dus...
En een voordeel van op mn kamer werken is dat mn pc er staat, handig voor datasheets.

Goed, wat zouden jullie kiezen? Ik weet het ff niet meer... Ene hebben jullie misschien tips?

ik werk altijd op mn kamer, heb hier meer dan voldoende plaats, het is er droog, heb er 3 computers ( eentje voor het serieuze werkt, een brokkelbak die er bijna door zit, en een opvolger voor de brokkelbak :) ) verdere zou ik toch aanraden om een droge plek te kiezen, anders gaan al je kartonnen dozen na een week kapot, en gaan metalen onderdelen roesten.

kies ook een warm plekje (ook niet te warm natuurlijk ), anders na 10 minuten kan je geen weerstand meer tussen je vingers nemen :) Moest ik in je situatie zitten zou ik toch opteren om op je kamer te werken, wat niet belet dat je in de zomer grotere zaken in het werkkot kunt doen.

's winters kan er een straalkacheltje komen hoor :) De rommel kan natuurlijk worden opgeruimt, maar het probleem blijft hitte, toch een beetje kou en de vocht... Daar tegenover staat een mooie ruime plaats

in de zomer een ventilator zetten, de venster(s) open, ...

tegen het vocht zal een straalkachen ook al werken, maar als die niet constant aanblijft zal het moeilok worden

Nieuwe schuur bouwen, andere ruimte proberen in te pikken ;)

Je koopt 100 Vochtvreters van bizon:P zet ze allemaal tegelijk open enzzz. Ik denk dat je er wel een leuke vijver mee kan droog krijgen.:P:P:P

Groeten Captnoord

p.s. Je kan natuurlijk er ook achterkomen waar de lekkage zit of waar het allemaal vandaan komt

haha ja kan ook, maar de vraag is of mn pa er dan wat aan doet (de luiaard ghehe). Hmm tja, ik kan misschien toch beter op mn kamer gaan werken, altijd lekker daar, computer dichtbij, niet vochtig. Alleen beetje krapjes :P

ik zou het op je kamer houden, in mijn ogen is vocht e.d uit den boze bij electronica enzo, dan de temps nog, snikheet is niks en kou al helemaal niet, zelf een straalkachtje krijgt de kou niet helemaal weg, dus lekker binnen blijven zitten en een goeie inrichting uitdenken voor je knutselhoekje, dus een hoop planken erboven enzo, en alle niet/weinig gebruikte spullen mik je lekker in de berging :P

ik zou als ik jou was gewoon op je kamer gaan werken en dan het bed naar de schuur :P *lol*

haha ja, nou ik houd het wel bij mn kamer dan. Misschien werkt het zelfs wel handiger achter het bureau, alleen wel zonde van het nieuwe bureau en dan heb ik niet super veel ruimte voor ander spul.. nog maar ff zien dan

Ik zou ook voor de kamer gaan. En sommige dingen die je kunt opslaan in de schuur opslaan (die dan uiteraard tegen het vocht etc kunnen).

Op 21 maart 2005 13:49:23 schreef Captnoord:
Je koopt 100 Vochtvreters van bizon:P zet ze allemaal tegelijk open enzzz. Ik denk dat je er wel een leuke vijver mee kan droog krijgen.:P:P:P

Groeten Captnoord

p.s. Je kan natuurlijk er ook achterkomen waar de lekkage zit of waar het allemaal vandaan komt

Vochtige lucht is niet zo zeer een lek, maar een probleem met de isolatie...Als je vocht in de muren hebt dan moet je je spauw eens nakijken ofwel als op die muur de regen staat hem behandelen. Dit kost wel veel geld...

stapelbed kopen, past ruim buro onder ;)