Weet er iemand waar ik (in België of Nederland) het IC VS1001 van VLSI kan bestellen? |:-( ... vind hem nergens

Oei... die zul je niet zomaar bij conrad tegenkomen :) Misschien kan je hem bij DIL Rotterdam bestellen. Zal niet goedkoop zijn denk ik...

Probeer eens bij Farnell, RS-Electronics of Nedis.
Als die hem in het leveringsprogramma hebben kan je elektronicaboer hem misschien voor je bestellen.

Mijn electronicaboer kan hem niet bestellen. Iemand suggesties?

Leverancier in Nederland:

EEC Elektronica
Jan van Cuijkstraat 87
5431 GA Cuijk
Nederland

tel. 0485-322130 (vanuit Belgie 0031485322130)

Levert vanaf 2 stuks a € 35,00 per stuk.
Levertijd ongeveer 5 werkdagen.

Succes

Hans

En hier ook: http://www.jelu.se/

Daar kost die 25 dollar + 8 verzendkosten = 33 dollar

[Bericht gewijzigd door Bastiaan op ]

Ik heb er een gekocht aan 25euro via een IA van iemand hier op het forum. Ik dacht Benadski.. misschien heeft hij er nog wel een.

Op 19 september 2003 18:31:58 schreef Koen Van Vlaenderen:
Ik heb er een gekocht aan 25euro via een IA van iemand hier op het forum. Ik dacht Benadski.. misschien heeft hij er nog wel een.

Dat lijkt me idd Benadski want die heeft een IA gedaan met daarin enkele artikelen van de site die ik net gaf.

Ik heb er nog wel ééntje liggen voor je, gewoon voor 25 euro (excl. verzending). Ik heb ook nog een paar SO28 adapters over en een 74LVC245AD. Die laatste heb je alleen nodig als de rest van de schakeling op 5V werkt. Mail maar ff als je wat wil hebben.

EDIT: Heb jij er al wat mee gedaan Koen? Ik heb een piggyback PCB opgebouwd, verder nog geen tijd gehad helaas...

[Bericht gewijzigd door Benadski op ]