In vervolg op en naar aanleiding van het commentaar op de banner doen we weer een donatieronde.
Vorig jaar heeft dit toch een leuke (kleine) bijdrage voor Jeroen opgeleverd.
code:
Zoals jullie wellicht weten is Circuits Online een site met zeer beperkte financiële middelen. Jeroen Vreuls onze WEBMASTER betaalt alle kosten uit eigen zak. Het lijkt mij daarom niet meer dan billijk onze WEBMASTER een donatie geven voor gebruik van Circuits Online! als bijdrage in de kosten die hij maakt. Dit is dus GEEN lidmaatschapsgeld of zo. De bijdrage is minimaal 1 euro (meer mag ook) per persoon voor een heel jaar Circuits Online!!!!! Geheel VRIJBLIJVEND!! je wint er niets mee....gewoon leuk voor Jeroen. Er zijn twee mogelijkheden...... 1. Je stort zelf een donatie op gironummer 287 55 27 t.n.v. H. Welther te Zoetermeer ondervermelding van "Donatie Circuits Online en je 'nickname' 2. Je doet een bijdrage in een envelop en stuurt dat naar mij. Mail mij voor mijn adres. Kijk zelf maar welke optie je kiest.... Ik zorg voor dat alle donaties bij Jeroen terecht komen.
Voor onze buitenlandse vrienden:
IBAN: NL63 PSTB 0002 8755 27
BIC: PSTBNL21
Degene die een (kleine)bijdrage stort krijgt voor één jaar een vermelding als "...... member" onder zijn Nick.
Afhankelijk van de hoogte van de bijdrage wordt dit "Member", "Special Member", "Golden Member" of "Honourable Member"
Om vragen achteraf te voorkomen, een tabelletje:
€ 1,- t/m € 5,- ==> "Member"
€ 6,- t/m €10,- ==> "Special member"
€11,- t/m €49,- ==> "Golden member"
€50,- en hoger ==> "Honourable Member"
[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op 28 oktober 2007 23:39:14]