Was 7.8Hz niet de frequentie waarop je hersenen werkten?
Zoiets had ik eens gelezen in mijn natuurkunde boeken.
Edit:
http://www.hdrusers.com/clock.wmv
Wat voor geluiden maakt dat ding allemaal?!
[Bericht gewijzigd door VincentW op zondag 31 juli 2005 11:40:44 ]
dat klinkt gelijk zo'n amerikaanse klok, zo eentje met een triller, als die gaat trillen aan 60Hz klinkt dat ook zo! In dit geval zal de spoel gaan meetrillen
Stynus
Met vriendelijke groet, Stynus ||| http://www.elektronicastynus.be ||| http://e-stynus.com ||| --> Automatische trapverlichting <--
Op 31 juli 2005 11:35:36 schreef VincentW:
Was 7.8Hz niet de frequentie waarop je hersenen werkten?Zoiets had ik eens gelezen in mijn natuurkunde boeken.
ik denk toch dat de frequentie hoger is want die van je ogen is +-45Hz en anders kan die data toch niet goed verwerkt worden ofwel
Sparks
mijn werk is zo geheim dat zelfs ik niet weet waar ik mee bezig ben....
http://www.hdrusers.com/clock.wmv
Wat voor geluiden maakt dat ding allemaal?!
Klinkt als zo'n rammelende deurbel waar de bel afmist.....
tsja, door die spoel gaat een pulserende 60Hz dus dat zal idd wel gaan trillen gelijk een bel...
Ben_
http://www.webchemistry.nl - Internet Ontwikkeling en Web Design | http://www.scienceflicks.com Science Videos | http://www.merghart.com/p/26/Electronics My electronics projects
Ah, het is een grote electromagneet waarmee je een polshorloge kunt slopen... en als je dan naar het horloge blijft kijken is het net alsof je de tijd hebt stilgezet.
Klinkt als zo'n rammelende deurbel waar de bel afmist.....
Dat kan het natuurlijk ook zijn ;p
Joep Zonnebloem
(...) een en ander valt aan te tonen m.b.v. elektriciteit - [J. Zonnebloem et al., 2005]
Was 7.8Hz niet de frequentie waarop je hersenen werkten?
Nee joh, dat was vroeger. Tegenwoordig werken die dingen allemaal op 25.2Hz.
Op 1 augustus 2005 00:07:22 schreef Joep Zonnebloem:
[...]Nee joh, dat was vroeger. Tegenwoordig werken die dingen allemaal op 25.2Hz.
Nee joh, dat opent de deur naar de 8e dimensie en daar *wil je gewoon niet heen*. Dat is nog erger dan een goedkope Spaanse badplaats in het hoogseizoen.
MvgEat
[Bericht gewijzigd door Rd12tf op maandag 1 augustus 2005 00:28:09 ]
Op 1 augustus 2005 00:07:22 schreef Joep Zonnebloem:
[...]Nee joh, dat was vroeger. Tegenwoordig werken die dingen allemaal op 25.2Hz.
Ja maar je kunt het overklokken naar 30.25Hz
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Op 1 augustus 2005 15:38:03 schreef joerideman:
maar dan moet je wel waterkoeling nemen, want anders gaat het fout.
hmmm... uitkijken met jumper j17, die zit bij de d serie niet goed gesoldeerd...
Joep Zonnebloem
(...) een en ander valt aan te tonen m.b.v. elektriciteit - [J. Zonnebloem et al., 2005]
Op 1 augustus 2005 15:40:36 schreef Lucky luke:
[...]
hmmm... uitkijken met jumper j17, die zit bij de d serie niet goed gesoldeerd...
De d serie wordt niet meer gemaakt nadat gebleken was dat dat losse contactje ging resoneren in een elektromagnetisch veld van 50/60Hz en er allerlei sites op internet verschenen over de Hyperdimensional Terminator [Edit: correctie, Resonator heet dat ding...]. We zitten ondertussen al op de H serie, die gaat nog alleen resoneren bij een direct aangesloten 220V netspanning. Binnenkort begin ik een site waarin uitleg hoe je dat moet doen. Zeer eenvoudig schema, altijd resultaat.
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Op 1 augustus 2005 22:42:30 schreef Joep Zonnebloem:
[...]De d serie wordt niet meer gemaakt nadat gebleken was dat dat losse contactje ging resoneren in een elektromagnetisch veld van 50/60Hz en er allerlei sites op internet verschenen over de Hyperdimensional Terminator [Edit: correctie, Resonator heet dat ding...]. We zitten ondertussen al op de H serie, die gaat nog alleen resoneren bij een direct aangesloten 220V netspanning. Binnenkort begin ik een site waarin uitleg hoe je dat moet doen. Zeer eenvoudig schema, altijd resultaat.
bij een vriend van me was de intene 3danalizer chip losgeraakt. die zag toen ook 8dimensionaal... toen bleek dat met een uitbrieding dmv een hyperdimensional resonator in een tegenkoppeling dat verholpen kon worden. maar volgens de electroboer werkte een neonlampje in zn neus ook. dat werkte inderdaad. het ging branden en als het brande zag ie weer gewoon 3d...
toen hebben we die chip maar weer vastgezet want hij kreeg van die rare reacties over dat lampje...
Op 2 augustus 2005 20:39:07 schreef Lucky luke:
toen hebben we die chip maar weer vastgezet want hij kreeg van die rare reacties over dat lampje...
Het valt me nog mee wat jij voor rare reacties krijgt op je avatar......kun je iig. die kleur niet wat aanpassen?
Ik word kotsmisselijk van dat zuurstokrose
Op 2 augustus 2005 20:39:07 schreef Lucky luke:
[...]
bij een vriend van me was de intene 3danalizer chip losgeraakt. die zag toen ook 8dimensionaal...
Grafische chipsets moeten voldoende gekoeld worden, dat is bij Eskimo's al wat minder dan bij Spanjaarden, want als ze oververhit raken kan dat resulteren in een resonnantie met straling in het gebied van 70Khz (een tijdscodezender) waardoor je biologische klok dan altijd juist loopt!
Op 1 augustus 2005 22:42:30 schreef Joep Zonnebloem:
[...]
Zeer eenvoudig schema, altijd resultaat.
Positief resultaat? Ik zie het al voor mij! Een 500euro kostend netsnoer met aan een kant een stekker die in een stopcontact gaat en aan de andere kant een die je in je neus kunt steken
[Bericht gewijzigd door Bertrix op dinsdag 2 augustus 2005 21:10:14 ]
wat er nu weer in mijn email inbox valt:
beertje_01
My Tube is bigger then yours
het is wel bewezen dacht ik dat je met een golf met lage frequentie in meditatie toestand kan geraken als mede ook in trip toestand (was geloof ik 20hz ongeveer).
de vraag is hoe krijg je best zo een golf in de lucht bij wijze van spreke. iemand een idee om een "zender" te maken voor lage frequenties. dit is toch niet al te moeilijk denk ik.
Nee een sinus osc voor 20Hz, dan een krachtige vermogenstrap( om het enorme verlies van verkorte antennes te compenseren) en dan een stuk draad met een verkortingsspoel
humz een zware dan, die antenne gaat minder dan 1% efficient zijn...
Lucky Luke
Op 2 augustus 2005 20:45:31 schreef KT88:
[...]
Het valt me nog mee wat jij voor rare reacties krijgt op je avatar......kun je iig. die kleur niet wat aanpassen?
Ik word kotsmisselijk van dat zuurstokrose
het is eigenlijk paars...
mwah... ik weet wel wat.
een avatar die de helft van de tijd onzichtbaar is... (behalve dat zwarte randje erom dan)
Joep Zonnebloem
Op 2 augustus 2005 22:19:32 schreef beertje_01:
1kw goed genoeg?
desnoods in brug 2kw
ding weegt 30kg
He beertje_01, wat is er mis met een handje eerlijke ouderwetse paddestoelen of een lekker jointje wiet? Je kan mij niet wijsmaken dat het gezond is om een paar kW aan elektromagnetische straling van 20Hz tegen je hoofd te drukken. Zeker niet als je weet dat zelfs een mobieltje een lichte verhoging van de temperatuur in je hersens kan veroorzaken, niet gevaarlijk, maar toch. Trouwens, die "ELF Goggles" op de site van die d-serie mutant werken met geluid, als het al geen nep is, want de opggegeven hoogste frequentie ligt volgens mij zo rond de gehoorgrens, zeker met een 9V batterijtje (!) en zo'n gammel koptelefoontje. Dus je hoort waarschijnlijk niks en zo'n beetje gerommel aan je oren zal heus je hersenen niet naar de vierde dimensie trillen... Luister nou maar naar een oude hippie en houdt het puur natuur
beertje_01
My Tube is bigger then yours
ehrm ik wete niet maar volgens mij zijn paddestoelen en een jointje ook niet echt gezond en das hier illegaal (belgië)
ik gaan natuurlijk wel niet een volledige KW door mijn hersenen krijgen want => rendement van de antenne is laag
zijn lage frequenties hé.
gewoon proberen is de bedoeling
Joep Zonnebloem
OK, ben benieuwd... Op zich wel interessant wat zou gebeuren, ik denk helemaal niets, zeker geen trip ervaringen of zo, maar hou ons op de hoogte zou ik zeggen.
[Bericht gewijzigd door Joep Zonnebloem op woensdag 3 augustus 2005 22:04:51 ]