Ik heb zojuist een oude maar vrij goede computer bemachtigd, die ik wil gaan gebruiken voor dingen zoals de printerpoort aan te sturen voor expirimenten. Maar ik heb helaas een paar weken geleden een oude monitor gesloopt, wel heb ik nog een oude tvtje. Hoe kan ik die televisie met scartaansluiting als monitor gebruiken zonder een kaart in de computer te stoppen? Ik weet wel dat beeldschermen (15 inch) niks kosten maar vraag mij eerst af of het ook mogelijk is. Alvast bedankt.
Tim Blanckaert
Spread Firefox 3 | www.100dagen-slc.tk | www.slc-griekenland.tk | www.sportfeest.tk | www.nachtdergewoonte.tk | Panasonic Service Manuals
Bedankt, had zelf ook wel wat rondgekeken maar dit nooit gevonden, ik ga het zeker proberen en heb alle spullen denk ik wel.
Ik heb de kabel gemaakt en ook de scartaansluiting apart gevoed, en krijg ook van die waaiers op de tv, maar nu heb ik Powerstrip gedownload en geinstalleerd op mijn eigen computer om te zien hoe het werkt maar ik kom er niet uit, is het nou de bedoeling dat ik even een ander beeldscherm aansluit op de (oude) computer dan hem installeer en opstart en dat programma er voor haal. Dan de tv aansluiten, en dan met de sneltoetsen de frequentie bepaal? Heeft iemand dit eerder gedaan?
--> www.tweakers.net
[Bericht gewijzigd door Henry S. op ]