E-mail us or write for details about updating a previously purchased board.
Moderator
E-mail us or write for details about updating a previously purchased board.
Op 9 augustus 2007 19:30:43 schreef Bart Hiddink:
De gloeilampen werken zoals bij een smartboard. Haal je er een weg dan wordt dat geregistreerd. In dit geval gaat dat elektrisch. Er kunnen hele normale gloeilampen worden gebruikt.
De voorwaarde voor het verwisselen is dat de als eerste verwijderde lamp als laatste wordt terugplaatst.
Moderator
Op 9 augustus 2007 20:52:35 schreef klein is fijn:
Vooral uit het feit dat het ook werkt met vier gewone gloeilampen waar je gekleurde kaartjes voor legt zeg ik kleurherkenning.
Golden Member
Op 9 augustus 2007 20:56:36 schreef Sine:
Nop, je kunt volgens de beschrijving het publiek willekeurig lampen en kappen laten wisselen.
The spectators can decide the position of the bulbs and the switch caps and even flip the switchesVerwisselen van lampen en kapjes wordt dus niet van gezegd dat het door het publiek wordt gedaan, maar ze mogen wel beslissen op welke positie ze komen. Schakelaars mogen ze wel zelf omzetten.
. Geen meting op 2 lampen.Moderator
[Bericht gewijzigd door Electrogek op 9 augustus 2007 23:16:11 (20%)]

Moderator
The routine moves along a fairly specific path in terms of actions and events but as the advertising copy states, there are a lot of places throughout where the spectator makes totally free choices.
Golden Member
Moderator
Op 9 augustus 2007 23:40:00 schreef klein is fijn:
Nu zie ik het! Geniaal! Nu zit ik me alleen nog even af te vragen of ik jullie ook de oplossing vertel..
Moderator

. Moderator
Moderator